To fri dager!

2007-11-1614:25:28
Skrivet av Carina Dahl

Jeg har hatt 2 fridager denne uka! Utrolig herlig!
Har bestillt sikkert 100 flybilletter! haha! Det blir mye fram og tilbake i desember!
Spiller konserter den 23. -Verdal, 24. - Stavanger, 1. - Heimdal, 2. - Stjördal + i mellomjula, men da skal jeg jo väre i Norge uansett!

Har også fått jobba en del med sangen og trent!
Har begynt  å gå til en veldig flink dame her i Sthlm, så jeg utvikler stemmen min mer! Man er aldri ferdig utlärt vet du;)

Sprang meg en tur nå nettopp, var hardt! Kan danse og holde på i evigheter, men å springe med tempo er hardt synes jeg;) Men var godt med litt frisk luft!

Var en tur hos min norske venninne Rikke i går! det var koselig! Vi så film og sang litt! Hun er også artist!

Var å så litt etter jakke med en annen venninne tideligere på dagen i går, men uten hell:( Noen som har forslag til en fin vinterjakke! en feminin en? Liker ikke sånne store boble jakker egentlig, men fryser jo i hjel!

Nå skal jeg ta meg en tur ut, skal begynne med julegavene, må passe på nå i mens jeg har tid.. Tror det blir tight med fri dager nå framover gitt!

Har dere begynt med julegaver? Forslag? Til foreldre, sösken, venner og kjäreste?

Klemmer


Kommentarer:
Postat av: Anonym

To fridager er bra i et ellers stramt program. Blir vel jobbing hele helga i stedet da? Har aldri duog Anton fri samtidig? (bortsett fra når Peter overrasker dere med ekstrafri :) )
Får kanskje unnagjort mest på egenhånd, men dere må jo passe på å gjøre andre ting sammen enn å jobbe da:)
Kuult at du har fått flere opptredner på programmet, noen flyturer att og fram mellom Trhm og Sthl går nok fra, bortsett fra at jeg ikke misunner deg all den innsjekkinga. Huff :)
Ha ei god helg, på jobb :)

2007-11-16 | 15:39:07
Postat av: robin

Har inte börjat än. Duktig du är som redan börjat . Blir alltid att man köperna julklappar de sista dagarna. Vart ska du fira jul? Kram!

2007-11-16 | 16:23:52
Postat av: Per

Kul att det är många konserter på gång. Det blir fullt upp för dig i december med många resor fram och tillbaka till Norge. Sedan blir det väl väldigt mycket att göra i butiken också de dagar du har tid att arbeta där när julruschen drar igång.

Ha en trevlig helg.

2007-11-16 | 18:35:01
Postat av: Annika

Kul att höra lite vad som är på gång för dig. Bra att du påminner om att det är dags att börja tänka på julklappar. Jag brukar försöka vara klar i ganska god tid innan jul eftersom jag inte gillar trängseln och stressen som lätt blir sista veckorna innan jul.

När det gäller presenter tycker jag böcker, konsertbiljetter och musik-CD är bra till föräldrar, vänner och syskon. De kan ganska lätt varieras beroende på deras intressen.

Till pojk/flickvän vill man ge något lite mera. Gärna något som man har nytta av tillsammans. En resa tycker jag är bra där och då kan man välja allt från en SPA-helg till en utlandsresa på en vecka beroende på hur mycket pengar man vill lägga ut.

2007-11-16 | 18:56:09
Postat av: Anonym

Hyggelig at du tok deg tid til å skrive noen ord igjen, digger det. Alltid deilig med litt fri fra jobben, men siden du allerede har hatt 2 fridager denne uken regner jeg kanskje med det blir jobbing på deg i helga, eller? Har du og Anton aldri fri samtidig? Ser ut som du får det litt hektisk framover med konserter, reising fram og tilbake og jobbing i butikken. Det virker likevel som du får tid til det meste, jobbe med musikken din, besøke venninner og flink å trene også, begynte du på det dansekurset du nevnte tidligere? Ny jakke - kjøp deg en kul pelsjakke, tror du ville kle det, feminin og glamourøs, og ikke minst varm. Ellers er det mange stilige jakker, men ikke alltid en finner det når man leter. Du kommer nok over en håper jeg, husk å blogge den da, hihi. Julegaver - ja det er et like stort problem hvert år. Synes ofte å kjøpe til foreldre er vanskeligst, har jo oftest huset fullt med ting og tang og skapene fulle av serviser osv. Det spørs om du vil gi en personlig gave eller en gave til hjemmet. Hvis de liker å lese kan jo bøker være et alternativ. Til søsken er litt enklere, noe kule klær kanskje, ikke sikkert lillebroren din synes det er like stor stas med myk pakke da. Til venner kan du kanskje kjøpe smykke, parfyme, undertøy, vin, fin dusjsepe, bodylotion, kremer m.v. Til kjæresten, ja hva skal en gi der, ny klokke, noen kule sko, sportsutstyr, reise eller kanskje en drømmedag med deg!! Klær er kanskje ikke så aktuelt siden dere har butikk. Hvis plata di var ferdig kunne du jo gitt den i presang til familie og venner. Men hva ønsker du deg da Carina, har du begynt på ønskelisten, henger den på kjøleskapet i år også? Du skjønner jeg holdt på med noe opprydding og kom da over et gammelt Her og Nå fra i fjor høst der den koselige hjemme hos reportasjen av dere stod og der leste jeg at du hengte ønskelisten på kjøleskapet. Derfor jeg visste det med ønskelisten på kjøleskapet. Forresten en kjempefin reportasje med mange fine bilder, skulle ønske det kom flere slike, hihi. Håper du tar deg tid til å svare på spørsmålene. Ha en riktig fin helg og lykke til med de kommende konsertene. Blir du/dere i Norge både i julen og nyttåret?

2007-11-16 | 21:56:37
Postat av: Anonym

Jeg har begynt med julegaven og det blir vanskeligere for hvert år. De fleste har alt, men det er lettere å finne på gave eller overraskelse til kjæresten eller samboer. Jeg har bestilt ferietur i gave til min forlovede (og til meg:-) )
Masse billige og bra turer man kan bestille nå!

2007-11-17 | 10:31:56
Postat av: Anonym

Er i gang med gavene men hater å gå i butikker. Må passe på nå før julerushet begynner. Å kjøpe gaver til foreldre/svigerforeldre er vanskelig for de har jo skapene fulle av alt mulig allikevel. Nå vet jo ikke jeg om foreldrene deres bor sammen eller ikke men å kjøpe en gave til hver kan være et godt tips. Da kan man kjøpe mer personlige gaver. F.eks. aromaterapi,parfyme,klær,bøker, cder,billetter osv.

Gøy at du får så mange spillejobber nå. Er det bare deg eller skal du ha med band og dansere også?Blir mye fram og tilbake men Stockholm er tross alt ikke så langt borte.Det viste jo den reisen dere hadde til Porsgrunn for et par uker siden.

2007-11-17 | 10:59:04
Postat av: Hanne

Hei Carina.

Peuterey jakkene er super fine, varme, gode og veldig feminine. De er dog veldig dyre, men verdt hver krone. Jeg elsker min og får alltid komplimenter når jeg har den på. Sjekk ut www.peuterey,it.

2007-11-17 | 13:36:03
Postat av: Anonym

Fornøyd, fikk du noen julegavetips her da?

2007-11-17 | 21:40:31
Postat av: Cec

Heia.. tenkte bare jeg skulle fortelle om en flott side der det er gode forslag til julegaver, om enn de ikke er helt vanlige..

www.gaversomforandrerverden.no

Det er kirkens nødhjelp sine sider, der du kan kjøpe geiter, esler, myggnett, griser, kyllinger osv til folk som trenger det i andre fattige land.. så får du kort i posten som du kan gi til feks en venn av deg, og skrive på at du har gitt ei geit i hans navn til en landsby i afrika. Jeg har kjøpt masse der i år til alle mine voksne venner og familie, de har jo alt i dag uansett - så fant ut jeg vil gi noe til noen som virkelig trenger det!!

2007-11-18 | 19:16:34
Postat av: Lillemei

Så kult at du skal til Verdal, Carina :)
Jeg er nemlig derfra, men blir sikkert ikke å komme for å se på deg, da jeg er gravid. Blir en rolig julefeiring på meg :) Lykke til i allefall! :) Synes du gjør en knall jobb! Skjønner ikke hvor du tar all energien fra, gi litt til meg og :) Hehe!

2007-11-19 | 22:21:24

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits