Midtsommer!

2007-06-2520:37:18
Skrivet av Carina Dahl

image235image236image237image238image239image240image241image242image243image244image245
Her er bilder fra koslige helgen!
Fredag startet bra med en god frokost på Grand Hotell:) Anton og Peter jobbet fra 10-14, mens jeg tok en treningsökt, spemdere 2 timer i gareroben på SATS (måtte dusje, og sånn jo...hehe) og shoppet litt;)
Etter ANton og Peter sluttet dro vi (og emelie) til en tradisjonell feiring! Med midtsommarstång og masse barn! Lodd og masse godt å tygge på! SÅ handlet vi og dro til Peters foreldre sitt hus! Der grillet vi, kjörte båt, tok bastu, drakk champagne og koset oss! Jeg, Anton, Peter, Emelie, Hannah og Alexander!
Vi jentene hadde baket jordbärkake (2 stk faktisk) og det gikk ned for å si det sånn!

Dagen etter så vi film og slappa av hele dagen! Når jeg og Anton sto opp hadde emelie og peter dekket på verste herlige frokosten og kjöpt dagens aviser! SUper koselig! Spiste bere godteri hele dagen! ;)
Dro hjem på kvelden..

Söndag dro jeg, Emelie og Caroline til Dalarö og kosete oss med pizza og is (glass) :) I dag har Anton og Peter reist til Amasterdam på möter så jeg er sjef på G-star;) jobber fra 10-19 tl og med onsdag, men det går bra:) Skal slå kasserekord;) hehe!

Jaja, det var min midtsommer (og helgen forövrigt) ;) Håper dere også hadde det super bra:)

Klemmer

(forresten, skal ta en svar på spm's runde snart, men i og med at jeg jobber så mye og har en hel del möter som jeg må rekke för jeg reiser til norge på torsdag, så er det litt stress;) men lover og svare snart!)


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Kjempefine bilder, det ser veldig koselig ut. Ser ut som en fin vennegjeng. Bra at du har fått slappet av og kost deg. Butikksjefjobben på G-Star klarer du nok utmerket, selv om det blir lange dager. Du får prøve å slå kassarekorden da til gutta er tilbake.

2007-06-25 | 20:48:20
Postat av: aram

Masse fine bilder og koselig "referat" fra midtsommerfeiringen. Kjenner jeg er litt missunnelig på svenskene som har den tradisjonen :)
Og det hadde vært steintøfft om du slo kassarekorden mens guttene var borte....

2007-06-25 | 20:48:45
Postat av: Anonym

Takk for alle flotte bilder du legger ut:) Så er det alltid like koselig å lese dine "oppdateringer" også
Er ganske sikker på at du greier å slå kassarekorden, stå det går nok bra:)

2007-06-25 | 21:17:23
Postat av: Ida

hur lång är du ?

2007-06-25 | 21:39:23
Postat av: Anonym

Så fine bilder - ser så trivelig ut med de folka. Og med omgivelsene.
Jaså, du er sjef ja. De gutta tar sjanser skjønner jeg :) Kødda! Litt lange dager kanskje , er det travelt i butikken nå om dagen og er du helt alene om jobben?

2007-06-25 | 21:40:20
Postat av: Anonym

Ida, Carina svarade ju att hon är 166 cm på bilden under henne och Anton från midsommarafton för några dagar sedan. Tror kanske vissa missar en del av Carinas svar eftersom hon ibland samlar upp dem och gör dem någon/några dagar efter att hon godkänt kommentarerna. Mycket bättre dock att hon inte väntar på att godkänna kommentarerna tills hon har tid att svara utan gör det så ofta hon kan och sedan svarar på frågorna senare när hon har tid.
Blev en lång utläggning detta. Det jag egentligen ville säga var ju ett stort tack till dig Carina för de fina bilderna och rapporten från ert midsommarfirande. Lycka till med försäljningen i butiken denna vecka. Kommer säkert att gå mycket bra.

2007-06-25 | 22:49:14
Postat av: Hege

Kjempemorsomt og lese bloggen din.Masse bilder og fine innlegg.Lurte på han Andreas,ser han aldri sammen med dere lenger.Virket som om han
var sammen med de tre andre "boysa" til alle tider før? Lykke til med konsert til helgen.Gleder meg til masse nye bilder,

2007-06-26 | 02:57:26
Postat av: Anonym

Du er best, alltid blid og gnistrer av skjønnhet;)

2007-06-26 | 07:16:00
Postat av: Anonym

Jeg vil også få takke deg Carina for
alt du deler med oss andre:) Må innom bloggen din hver dag og etter det jeg tror så er de fleste inne her stort sett hyggelige, og derfor håper jeg du gir f..
de få kommentarer som er såpass tåpelige at jeg synest det er stort av deg å i hele tatt kommentere noe av det. Tror det er noen få enda som lever litt for mye i BB-tilværelse enda.
Du velger å dele noe av ditt privatliv med oss, og selvsagt har du en grense der. Og den grensen burde alle respektere.
Masse flotte bilder fra midtsommer, du stråler som vanlig på alle:) Du ser så lykkelig ut og det er bra:)

2007-06-26 | 13:27:44
Postat av: charlotte

Å carina du og anton er så vakre , håper dere er sammen for alltid, synes foresten anton skal spare til langt hår igjen..=)
når kommer den nye videoen din ut?
hørte den nye sangen din, siiinsykt bra!! du har sykt bra stemme, skikkelig verdensklasse=)

2007-06-26 | 14:26:02
Postat av: Anonym

Å du savner vel Anton nå som han er bortreist, men det går vel fint, du er jo borte i forbindelse med konsertene dine også.
Kjempefin blogg du har.

2007-06-26 | 21:52:38
Postat av: carina dahl

var alene om å være ansvarlig ja, men hadde jo 1-3 personer jobbende med meg!
andreas er det en stund siden jeg så faktisk! alle har mye å gjøre;)
takk fcr at dere verdsetter;) musikkvideoen er klar hvilken dag som helst nå!

2007-06-28 | 13:44:15
Postat av: Jeanette

Det er så søt at dere er forsatt sammen ;o))
Dere er nydelie Begge 2 ;O))

2007-06-28 | 17:43:37
Postat av: Anonym

Du må seriøst snart lære deg at når du ramser opp folk så skriver du deg selv SIST. Det heter "Anders, Kine, Jon OG JEG" Når du virker så totalt blåst og overfladisk så gjør det ikke saken noe bedre når du også fremstår som svært egosentrisk.
Takk

2007-07-01 | 10:35:20

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits