Ett år har gått!

2007-01-2912:19:24
Skrivet av Carina Dahl

Ett år har gått!

Helt sykt å tenke på at det i dag er ett år siden vi sov vår förste natt i Big Brother huset!
Ler og blir nesten litt sorgmodig når jeg tenker på tiden der inn. Shitt hvilken opplevelse det faktisk var. Gikk inn på gamle nettsiden til BB og leste litt og titta! Så göy å se.. Blir nesten så jeg kan si at jeg savner det.. Framfor alt så har anton og jeg nå kjent hverandre i 1 år.. I fjor på denne tiden kunne jeg ikke hatt en minste tanke på at hverdagen året etter ville se ut som nå! Men jeg har det super bra, og angrer ikke et sekund på valget jeg tok ved å si ja til å delta i Skandinaviast störste reality. Det var en opplevelse for livet og minnene tar jeg med meg for altid..

Grunnen til at min hjemme side er endret og mange bilder er tatt bort er fordi jeg nå om dagen er i möter med plateselkaper. Min hjemme side er min portfolio og skal presentere meg som artist. Plateselskapene kan velge å ikke satse på meg av årsaker som at jeg blander for mye privatliv med min karriere. Så hjemmesiden er som sagt for presentasjon av artist-Carina, men her på bloggen treffer dere privat-Carina, og der er også anton en stor del av mitt liv selvfölgelig! Håper dere forstår, det er til mitt eget beste og i prosessen med å forhåpningsvis bli signet tilrettelegger jeg ting for å lykkes på best måte!
Klemmer fra Carina


Kommentarer:
Postat av: Charlotte

hej hej! vil bare ønske deg lykke til videre, carina :) du er en utrolig pen jente og virker koselig og hyggelig også! du var jo selvfølgelig favoritten min i BB huset ! du var så nydelig! tøft at du har fått blogg! skal følge med på den jeg ! :)

ha en fin fortsatt fin dag !

klem , Charlotte

2007-01-29 | 12:54:23
Postat av: Ida

Ja det året har gått fort:)
Du og Anton har kjent hverandre i ett år, men de månedene dere hadde sammen i huset utgir mye mer i tid på utsiden. Dere kjenner hverandre utrolig godt nå regner jeg med:)

Forstår det med bildene på din hjemmeside, viktig at du får platekontrakt!
Bildene dukker sikkert opp igjen kanskje senere en gang, og så er vi takknemlige for at du deler litt av ditt privatliv her på bloggen:) Ha en super dag!

2007-01-29 | 13:14:39
Postat av: Anonym

Kan IKKE forstå at det har gått et helt år siden BB startet! Føles som 2 måneder siden!!

2007-01-29 | 16:19:18
Postat av: Heej!

Heej!Grattis på 1 årsdagen vilka är det du umgås med från BB carina???Hoppas att man får svar,,.pyssss!

2007-01-29 | 16:53:54
Postat av: Anonym

hm , det er jo bare masse diskusjoner her , syns vi heller skulle være glade for at søte carina deler dette med oss!
vise at vi setter stor pris på denne kjempefine bloggen ! carina er jo bare verdens søteste jente, og hun fortjener ikke drittkommentarer ! stor klem !

2007-01-29 | 17:32:14
Postat av: Stefan

Ett stort grattis till dig och Anton på 1-årsdagen. Jag kan tänka mig att du inte trodde att du nu skulle bo tillsammans i Stockholm med en av de andra deltagarna då du för ett år sedan åkte till Stockholm för att vara med i BB.

Jag gillar de nya modellbilderna av dig tagna av Roger Sundberg som är upplagda på din hemsida. Lägg gärna upp lite fler här om du har några fler bilder från den tagningen. Du är otroligt vacker och man blir glad bara man ser en bild av dig.

2007-01-29 | 17:50:25
Postat av: Adam

Ja, tänk att det har gått ett år sedan man såg dig på TV för första gången Carina. I Norge var du väl känd av vissa sedan tidigare, men här i Sverige var du helt okänd. Du kom dock och tog många av oss med storm med ditt fina utseende, din charm, din utstrålning och ditt goda hjärta.

Vi är många som gillat dig sedan den första dagen vi såg dig. Jag önskar dig all lycka till med musiken. Jag är helt säker på att en strålande framtid väntar dig med alla de fina egenskaper du har.

2007-01-29 | 20:04:23
Postat av: Louise

Hej generösa Carina!
På tiden du unnar dig att bli lite privat även om jag personligen tycker det är jättekul att läsa och se privata bilder av dig och Anton. Men vi som gillar dig vill ju så gärna att du skall på din stora popkarriär och då är det säkert som du säger att det bästa är om hemsidan presenterar dig som artist. Lycka till med allt! Och grattis till dig och Anton och eran snart ett åriga kärkleksaga. När räknar ni egentligen att ni blev ett par?
Kram Louise

2007-01-29 | 20:54:19
Postat av: Mari

Grattis med 1-årsdagen!
Kan jeg få spørre om du og Anton regner deres forhold fra tredje dagen? senere i huset eller finalen? Dere var vel mer eller mindre et par stort sett hele perioden dere var i huset, selv om det var litt turbulens iblant:)
Dere er og blir verdens søteste tv-par:) håper fra mitt hjerte at dere blir gamle og grå sammen:) Lykke til med alt!

2007-01-29 | 21:19:56
Postat av: Anonym

Har hun Jessica som vant Big Brother blogg?? Noen som vet?

2007-01-29 | 22:09:30
Postat av: Anonym

Tror ikke Jessica har blogg.

Skal hele BB-gjengen samles for å feire 1-årsdagen?

2007-01-30 | 12:53:07
Postat av: f i o r e l l a

åh vad man saknar Big brother. Tråkigt att detinte blev någon ny säsong

Postat av: Emil

1 år ja. Tia har gått for. Æ vesste ikkje kem du va før BB, men det gjør æ nu ;) Kanontrivelig både Anton og du

2007-01-30 | 15:38:22
Postat av: Johan

Ja, tänk att det redan har gått ett år sedan man såg dig för första gången. Jag har aldrig brytt mig om någon deltagare i en dokusåpa efter att den tagit slut förut, men med dig och Anton har det varit annorlunda. Ni är båda fantastiska personligheter och det var mycket roligt att följa er i huset och även nu efteråt. Kul att allt fortfarande är så bra mellan er.

Jag hoppas att du bara är i början på en lång och framgångsrik karriär och ser fram emot att följa dig under många år framöver på denna fina blogg och på andra ställen.

2007-01-30 | 20:46:15
Postat av: Aram

Helt utrulig at det har gått ett år allerede. Men har vært kjempegøy å følge både deg og Anton så langt. Må si meg enig i Johan over her at jeg har sett på BB og lignende program tidligere, men når tv'n er slått av for siste episode har de som var med stort sett vært glemt. Men hva skjedde her liksom? Har ingen logisk forklaring på det, men tror at personligheten deres i kombinasjon med humor og stor integritet gjorde at så mange ble fasinert og ikke mister interessen selv om det er mange måneder siden BB sluttet. Uansett. Lykke til videre med alt dere måtte foreta dere :) Take care

2007-01-30 | 21:11:23
Postat av: Anonym

Hei:) dette er ikke sarkastisk ment,men du virker faktisk veldig smart carina:) all cred til deg!

2007-01-30 | 21:24:07
Postat av: prinsess

Et år er forbi, og hva skal man si? At dere to møttes i BB sitt hus, ja det ble det store, en lykkelig rus! Må livet gi glede og lykke på vei, det ønsker jeg både Anton og deg!

Håper på bilder og ord her i blant, og venter i spenning på sang, det er sant! Må platekontrakten komme i vår, så får du enda et kjempefint år!

2007-01-30 | 22:13:09
Postat av: Elin

Kan nesten ikke tro at det har gått et år siden bb startet, mens de fleste andre fort ble glemt er det mange av oss som aldri vil glemme verken deg eller Anton. Dere to har gjort så store intrykk på oss som ingen annen noen gang har gjort før.
Deres fantastiske personlighet og utståling har jeg så og si ikke sett maken til:)
Ønsker dere all mulig lykke! Krysser fingrene for at du får platekontrakt, Carina! Det har du fortjent:)

2007-01-30 | 22:25:02
Postat av: s10ne

Sprøtt at det er ett år siden ja - utrolig hvor fort tiden går!

Må jo være moro for dere når dere virkelig har fått det så bra sammen tross hva de fleste sa - til og med Antons venner sa jo at de ikke trodde det kom til å bli noe mellom dere, pappan din også :)

Sånn er det bare når det er KJÆRLIGHET!

KOS dere kjempemasse og ta GODT vare på hverandre!

2007-01-31 | 09:43:56
Postat av: Anonym

Hei Carina!
Har du planer om å legge ut noen videoklipp også? i tillegg til bildene. kjempefin blogg du har;)

2007-01-31 | 20:57:05
Postat av: Anonym

hei! hvem av dine tidligere samboere i bb har du kontakt med i dag?

2007-02-01 | 10:13:03
Postat av: Anonym

hvor har du kjøpt toppen?kjempe fin:)

2007-02-12 | 16:00:55
Postat av: Sandra

Du är så super snygg.. skulle va skoj med fler bilder på dig! Så kul att de blev kärlek på riktigt mellan dig & Anton.. så snyggt par! ;) Ha de bäst & lycka till med allt! Puss & Kram

2007-03-05 | 02:32:51
Postat av: Anonym

Hei Carina :) Vill berre sei til dej att du å han Anton må ha lykke til me kjærligheita :D Å att dåkke e verdens finaste par ! I jøna heile BB so va ej bombe sikker på att dåkke kåm til å ende opp ilag . Å ej håpe kjærligheita enda til dåkke daur ;) Må ha lykke til mej artistlive osv :) Å so må du ha et nydeeeelig liv :D

You rock girl :)

2007-03-26 | 15:42:37

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits