stig nr2, hehe

2007-04-1918:17:39
Skrivet av Carina Dahl

Bilde017.jpg
stig nr2, hehe


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Ja, han så barsk ut!
Kan du si hvilken sang du skal lage musikkvideoen til nå?
Lykke til!

2007-04-19 | 18:33:06
Postat av: Helena

Stig ser cool ut. Blir säkert mycket bra det här. Önskar dig lycka till med musikvideo och kommande turnépremiär.

2007-04-19 | 19:03:57
Postat av: Mattias

Hoppas Stig & Stig kommer att göra ett bra arbete. Skall bli spännande att se resultatet av helgens inspelningar. Lycka till och håll oss uppdaterade med fler bildpostningar från videoinspelningen.

2007-04-19 | 19:52:22
Postat av: Anton

Ingen är sötare än du, ingen mer charmig, sexig eller vacker. Kommer aldrig såra dig igen. Du är min framtid mitt liv. Älskar allt med dig. Puss på dig fiis

2007-04-20 | 09:45:58
Postat av: Anonym

Good luck:)
Det går nok kjempebra!!

2007-04-20 | 10:44:06
Postat av: Kris

Ja, han så jo rimelig streng ut...
Skulle gjerne sett mer bilder av deg her, Carina
du er en den peneste og mest sjarmerende dama jeg noen gang har sett.. derfor vær så snill vis mer av deg selv:)

Har hørt at du har vært sammen med han Bigmike, stemmer det? eller er det bare et rykte?

2007-04-20 | 12:13:05
Postat av: Anonym

Hei, Carina!
Så deg i se og hør i dag, men du passe deg så du ikke havner i samme "bås" som de andre som var avbildet, gå dine egne veier. Men du skiller deg helt klart ut fra de på en veldig positiv måte, og det håper jeg du fortsetter med:)

2007-04-20 | 18:11:40
Postat av: Stig (nr2) - Stiv Kuling =)

Heyheyhey folkens. Ville bare slenge inn en melding å si at jeg synes det er litt morro at min kjære vakre venn Carina endelig stakk innom studioet vårt for å danse litt igjen. Jeg håper dere alle der ute har det fint - og at videoen som skytes av Sherrif-Stig i morgen blir bra. Det gjør det helt sikkert - for sherriffen kan sine sker. Peace out & fred være med dere

Postat av: Carina Dahl

Ja denne stig var snill å lånte bort danse studio'et når jeg skulle øve med koreografen! Jeg danset en del med folkene bak Oslo Streetdance da jeg bodde i oslo:)

2007-04-26 | 07:43:08

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits