Påsken over

2007-04-0922:16:08
Skrivet av Carina Dahl

Da var påsken over, og vi har hatt det super bra:) Fant et snowboardet mitt;) (Bruker Airwalk og Sims brett til deg som lurte på det og jeg har kjørt brett i 8 år/sesonger;)
Tirsdag reiste jeg til oppdal med familien, var fin vær de første dagene og stor kosa meg:)
Anton kom torsdag og tok med seg stygg-været:p hehe! Var i bakken hver dag, selv om det var utrolig dårlig vær. Vi bodde på hotell der som vi gjør hver påske og det ble både koselige middager med familien, masse venner og litt fest også:) Vi reiste til Trondheim søndag, og Anton fløy til stockholm.
(Det var forresten Dag Ingebrigsten som spilte med pappa på oppdal ja, til deg som lurte på det;)

Nå er det FULT med øvinger fra morgen til kveld..
Søndag øvde jeg med bandet Unicorns og Roger Andrè, det gikk jempe bra! De er veldig flinke!
I dag øvde jeg med dansere mine Tanja, Katarina og Hanne-Mari fra 12:00 - 15:00, var kjempe gøy, og med bandet fra 17:00 - 21:00 så var vært en lang dag! I morgen blir det samme timeplan!
Noen lurte på hvordan oppsettet med Roger og meg blir, og det blir ca halvparten mine og halvparten hans låter.

Som dere har merket har det blitt litt endring her. Kommentarene skal godkjennes. Men er ikke sååå stor endring for ALLE innlegg kommer til å bli lagt ut, er bare sånne dumme rykter, som feks at det er slutt med meg og anton, som jeg lar vær å "slippe ut" :)
Dette har ingenting med at jeg bare skal legge ut "snille" kommentarer. Og legger selvfølgelig ut saklig kritikk og "negative ting" også, men dropper vel kanskje de usaklige.. Krittikk tåler jeg i mengder, men ondskapsfulle saker behøver jo ikke stå her, de kan man leve uten;)
Dette har også med å gjøre at det oppstår  spekulasjoner og rykter om mitt forhold til anton og masse usaklige greier som det blir mye styr ut av for ingen grunn..Som jeg skrev får dere gjerne spørre om han, og jeg tipset om hans club-side for å være hyggelig mot dem som vil lese ennå mer av han:) Er ikke det at jeg ikke vil legge ut bilder på han,  men opplever jo masse forskjellig hver dag og poster jo bilder fra alt:)
Vil ikke at slike spekulasjoner og rykter skal oppstå bare fordi jeg poster bilder av masse forskjellige saker jeg gjør, og ikke alltid av meg og min kjæreste.. Til slutt kan det gå utover forholdet også i værste fall, og det hadde jo vært dumt?
(Til deg som lurte på når vi har 1 års dag, så regner vi den dagen som 14. mai, det var den dagen jeg gikk ut av huset)
Vender ikke ryggen til "fans" som noen skrev her, bloggen er ikke stengt, og som jeg sa så blir alle kommentarer som ikke er usaklige lagt opp her. Vil bare ikke at det skal gå for langt slik at det går utover mitt forhold. Legger ut bilder som før og dere får kommentere som før, som jeg setter pris på:)

Og til de som klaget på at jeg var "sint" i et innlegg her; flere syntes det hadde vært morsomt om jeg gjorde litt "dagboks-innlegg" her, og da skal man vel skrive som man kjenner? eller? Vi har jo alle følelser, er glad, trist, lei, sint, lykkelig, irritert, optimistisk osv! Vil jo bare dele det med dere;)

Har ikke profil på nettby.no som noen spurte om her.

Onsdag reiser jeg tilbake til stockholm igjen, da skal jeg slappe av en dag eller to etter disse intensive dagene:) Men blir vel ikke tid til det heller, haha;) Neida! Jeg liker når det er mye å gjøre:)

Takk for alle kommentarer, hyggelige, råd, tips, koselige og kritiske:) Jeg tar med meg mye av det videre:)

Masse klemmer:)


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Takk for hyggelig oppdatering Carina. Det er alltid så koselig å lese innleggene dine. Håper det går bra med musikkarrieren din.
Bruker du å være inne på Antons forum eller en kan kanskje si at det er like mye ditt forum for det er mye bilder av deg også der. Det hadde jo vært hyggelig om du kanskje kunne legge igjen en hilsen der en gang du også.

2007-04-09 | 22:33:09
Postat av: Anonym

Hei, Carina:)

Forstår deg så godt, synest dea var på tide at det ble satt en liten stopper for sånne helt usakelige rykter. Som du skriver villd det være ille om det skulle gå utover deres forhold. Så da håper jeg noen skjerper seg litt med hva de skriver.
Bra at du fortsetter som før med variasjon med bilder, det er jo det en blogg er til for:)
Ha en god natt:)

2007-04-09 | 22:54:20
Postat av: Anonym

Men har du operert nesa di Carina?? Eller er snakket om dette bare rykter??

2007-04-10 | 00:32:23
Postat av: Anonym

dette innlegget må du slette etter du har les det!!!!!!
hei Carina jeg er en stor fan av big brother consepete selv om jeg synes det er blitt litt ødelagt av for mye fokus på sex og ekstreme personer. Men du og Anton er mine klare favoriter gjenomm tidene, jeg har aldri blitt så hekkta på ett tvprogram i mitt liv. jeg gikk
med en vond rygg å var borte fra jobben over halve tide dere var i huset. så derfor hadde jeg god tid til å følge med. det var faktisk dagen etter at du gikk ut av huset jeg begynnte i jobben i gjenn.Hvordan Jessika og Rikhard kunne bli nr 1 og 2 forstår ikke jeg men men folk er rare hehe. Men så til saken som gjør att dette innlegge ¨må du bare slette. jeg synnes det har vært moro å se rundt på nette og prøve føle med på litt av det dere driver med og hvordan dere har det. Og i den forbindelse var jeg på bloggen til peter på glife. der ligger tre bilder på forsiden som kommer fra den foto shooten som du Anton og Peter hadde med g-star klær. jeg høyre klikket med musa på et av bildene også trykket for og se på datoen som bildet ble ta på.Så oppdaget jeg at bildet lå med internett adrrese som
navn. Så jeg vil addvare dere om at hvem som helst kan laste ned alle bilden fra nr 1 til 155 bare med og bytte ut sifrene i adressen. Jeg synes nesten det er rart at ingen andre enn meg har oppdaget det, men vi for håpe det har gått bra .hemlighten er uannsett trygg hos meg.dere burde ta kontakt med fotografen og få han eller henne til og flytte bildene til en annen adresse, å i framtiden bytte navn på bildene før de blir brukt på nettet. det er sikkert mange som har kopier bildene fra bloggen allerede så det hjelper ikke bare å forandre det der.
så vil jeg bare til slutt ønske dere all lykke i fremtiden Carina
og Anton dere er to herlige menesker. ta tid til hverandre å hånd om hverandre suksses i det dere holder på med for dere uansett så det haster ikke så.

2007-04-10 | 02:50:00
Postat av: Torill

Hei Carina,
Takker nok en gang for en fin oppdatering.
Håper virkelig at både du og Anton rett og slett driter i disse ryktene som visse personer kommer med. De har ikke andre ting å ta seg til....dessverre. For meg virker det som dere to har et virkelig solid forhold basert på gjensidig tillit.
Håper dere har hatt en fin påske sammen og ønsker dere alt godt for fremtiden. Husk å ta vare på hverandre i den travel hverdagen.

2007-04-10 | 04:26:51
Postat av: Anonym

Dette innlegget viser at du er ei flott jente!

2007-04-10 | 05:30:18
Postat av: Kris

hei;)
Er innom bloggen din hver gang jeg har tid og er inne å surfer. Du er helt fantastisk!
Det eneste jeg har å klage på er at du kunne legge ut mye mer bilder av deg selv. For meg er du den vakreste jeg vet om:) DErfor blir det aldri nok bilder av deg.
Skal du til Gotland i sommer? Jeg skal dit i juli, beste plassen:) Du skal ikke ha en konsert der da?
Klem fra en beundrer;)

2007-04-10 | 07:28:04
Postat av: Anonym

Takk for innlegg, kjekt å lese:)
Jeg må spørre deg om et par spm, har hørt så mange rykter om at du har operert nesen din..stemmer det?
Hvorfor sparer du heller ikke til langt hår i stedet for å bruke extention hele tiden? (det blir vel litt dyrt i lengden)
Har du naturlig stritt hår eller har du krøller/fall i det?

2007-04-10 | 07:40:01
Postat av: Anonym

Kjempeflott innlegg, Carina:) Blir så glad av å lese det du skriver:) Så er du ei skikkelig godjente også, som ikke har fortjent alt som skrives her. La ihvertfall ikke de få ødelegge noe for deg. Vi er mange som er så takknemlige for alt du legger ut her og da er det så bra at du fortsetter som før.
Ha en kjempefin dag:)

2007-04-10 | 11:57:10
Postat av: Anonym

Du virker å være en utrolig flott jente på alle måter. Håper du tar med deg alt positivt som skrives her og klarer å overse slikt som ikke er verdt å bruke energi på. Ønsker deg all mulig lykke. Stå på også videre.

2007-04-10 | 14:30:52
Postat av: Simen

Helt enig med deg. Kris. Du må legge ut flere bilder av deg selv, Carina:)
Har sagt det før og sier det igjen du er bare helt fantastisk, ikke bare er du sjarmerende og pen å se på, men du har også en like flott innside. Det beviser bare det du skriver her:)

En ting vil jeg gjerne si det er endel som skriver her at Carina er så heldig som har funnet Anton. Ja, det hun nok sikkert. Han er helt sikkert en topp gutt! Men vil nå si at Anton er utrolig heldig som har "fått" deg, håper virkelig han er klar over hvilken fantastisk dame han har!
Du har alt og mere til jeg ser hos min drømmedame. Sjarmerende, smart, sexy,ærlig, snill, pen, god, ambisjoner og ikke minst bra humor:)
En kjempeklem fra meg!!!!

2007-04-10 | 14:44:33
Postat av: Aram

Synes det var på tide at du tok affære her. Skjønner det veldig godt. Dessverre så "vant" de som ikke har hørt om normal folkeskikk og med veldig lite utviklete sosiale antenner, men tror at for flesteparten som synes det er gøy å følge med på hva du gjør så spiller det ingen rolle om det tar litt tid før komentarene blir postet. Ha en fin dag.....syng og vær glad :)

2007-04-10 | 15:04:24
Postat av: Martin

Mycket trevligt inlägg Carina. Efter detta tror och hoppas jag verkligen att alla respekterar ditt och Antons rätt till ett privatliv också. Ni är två underbara människor som bildar ett fantastiskt par och din blogg skall inte vara någon källa för skvaller och rykten kring er.

Tycker du gör ett mycket bra arbete med bloggen med en fin blandning av bilder på dig själv, dina vänner och väninnor och olika saker i din vardag samt givetvis bilder på dig och Anton också.

Skall bli extra kul att följa med här nu när det börjar hända saker kring musiken med inspelning av musikvideo och turnépremiär. Ett stort lycka till med allt. Du är en fantastisk person som arbetar hårt och förtjänar all framgång du kan få.

2007-04-10 | 17:22:56
Postat av: Emma

Mycket trevligt skrivet Carina. Är otroligt imponerad av hur mycket du hinner med. Blir långa dagar för dig med träningen hela dagen och sedan sitta uppe till långt in på natten för att skriva detta inlägg till dina fans.

Önskar dig ett jättestort lycka till med musiken. Ser fram emot musikvideo och att din debut-CD kommer ut i butikerna.

2007-04-10 | 20:07:29
Postat av: Adam

Tack för en jättetrevlig uppdatering Carina. Blir mer och mer imponerad av dig ju mer jag läser av det du skriver på bloggen. Inte många som har din kombination av charm, utstrålning, utseende och ett gott hjärta. Jag förstår verkligen vad Anton föll för hos dig.
Ta och vila upp dig några dagar när du kommer hem till Stockholm. Det är du verkligen värd och det kan du behöva för att vara redo inför slutspurten med studierna, inspelning av musikvideo och turnépremiär.

2007-04-10 | 20:24:18
Postat av: David

Bara bra att du visar känslor på bloggen Carina. Alla har rätt att bli arga och jag förstår verkligen att du blev arg på journalisten tidigare och kände dig besviken på de personer som spekulerade om att det var slut mellan dig och Anton så fort han inte varit på en bild på din blogg på en vecka.
Skall bli mycket spännande att följa med här på bloggen den närmaste tiden nu när turnén närmar sig. Kul att du börjat posta bilder ännu oftare än förr också. Om jag skulle få önska något mer så är det liksom några ovan skrivit att du postar ännu flera bilder av dig själv. Du ser fantastiskt bra ut och jag kan aldrig få nog av nya bilder av dig.

2007-04-10 | 21:16:31
Postat av: Kristine Røe

Nydelig du er Carina, håper du hadde en fin påske (= !
Ps: Kunne du svart meg på hvordan du får så fin hud som du har :) ? Bruker du foundathion eller noe:) ? Love <3

Postat av: Birgitta

Det bästa inlägget du skrivit hittills Carina. Du verkar så otroligt klok och mogen och med en härlig distans till det du gör och alla de olika typer av kommentarer som dyker upp på bloggen.

Du är en mycket fin förebild för unga tjejer och det skulle behövas många mer som dig. En stark drivkraft och ett hårt arbete för att uppnå dina mål kombinerat med stor charm och en härlig humor. Jag håller tummarna för dig och hoppas att allt kommer att gå bra när det nu snart är dags för turnépremiär.

2007-04-11 | 18:56:11

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits