Min musikkvideo innspilling

2007-04-2316:14:04
Skrivet av Carina Dahl

Min musikkvideo innspilling
Da var min første musikk video innspilt:) Kjennes super bra! Dagen var utrolig lang, så tenkte jeg skulle fortelle litt om den!
Først kan jeg fortelle om torsdags morgen, da jeg våknet av at Anton skrek "Carina, du er aldri mer klokkeansvarlig igjen, klokka er kvart over 6!!!" (haha). Jeg våknet brått og hadde 45 min på meg til å pakke ferdig og komme meg
til T-centralen i Sthlm! Snakk om bra start, eller brå start kan man vel kalle det!
Dagene fram til musikk videoen var kaos. Danse treninger med koreograf Mandira, frisør time med styilist-Lene, Make-up prat med stylist-Tore, låning/henting av biler, gjennomgang av manus med Sheriff TV, plukking av klær med klesstylist-Longèe og fikk til og med til å dra på en eksamens samling på BI! Det var bare stress, lite mat og lite søvn! Men sånn er det når alt skal skje på 3 dager.

Søndag morgen ringte klokka 5:30 (takk gud at  jeg våknet;) Da var det taxi bort til make up artisten Tore der hårstylisten Lene også møtte! De gjorde meg fin (hehe) og så bar det ned til første location der bandet, klesstylist Longèe og Sheriff-gutta var klare!

Andre location var i Asker så kl.15 dro vi dit!

En laaaang men utrolig gøy dag!
Var i seng kl.4 på natten, da hadde jeg vært våken i nesten ett døgn..
Så har vært utolig slitsomt å fly hjem i dag.. Nå er jeg i Trondheim, måtte avlyse band øving dag fordi jeg er helt utslitt! Så skal ta en god natts søvn nå så er jeg klar for en fullpakket uke igjen.

Kommer til å legge ut bilder på min offisielle hjemme side veldig snart fra innspillingen!

Må takke alle som var med bak kulissene, dere er supre, og ville ikke blitt noen video uten hver og en av dere!

Make up artist Tore (han ser dere i Sonen på TV 2;)
Hår stylist Lene Susann fra Dugg, Frogner
Kles-stylist Longèe
Koreograf Mandira
Roger Andrè, gitar
Tobby, trommer
Werner, bass
Stig, Sheriff TV
Richard, Sheriff TV
Øyvind, Sheriff TV
Nan Kathrin, St. Tropez
Espen, Sheriff TV
Magne, skuespiller
Stig og Kimhye fra Oslo Streetdance studio (www.streetdance.no)
Therese (BB) sin pappa for lån av bil;) hehe!
Vivecke, Dugg frisører


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Ja det var en stressa weekend. Men sikkert skikkelig tilfredsstillende også.Skal du øve hele uka for de konsertene du skal ha? Skal du være i Trondheim hele denne og neste uke? Så at du skulle ha en konsert neste lørdag også. Blir spennende to uker dette da. Synes du ikke det er litt dumt at du ikke kan dele dette med kjæresten din?
Hvis du får tid er det ca 1000 spm som har blitt stilt i det siste, så du trenger ikke være arbeidsløs i Trhm :)

2007-04-23 | 16:36:28
Postat av: Pontus

Kul med lite ord om hur din intensiva helg har varit. Ser fram emot bilderna från inspelningen på din hemsida, men ser framför allt fram emot att få se slutresultatet i form av den färdiga videon.
Ta och vila upp dig idag och lycka till med turnépremiären nästa helg.

2007-04-23 | 16:40:20
Postat av: Hege

Gleder meg virkelig til og se og ikke minst høre denne
videoen.
Så gøy at det er kjæresten til Morten som har tatt seg av make-up`en din.

2007-04-23 | 17:00:13
Postat av: Maria

Förstår att det var en otroligt lång dag, men säkert också en mycket kul dag för dig nu när du får uppfylla dina mål och spela in och sprida din musik till alla oss som vill lyssna på dig.

Tack för allt fina arbete du gör med bloggen också mitt i all stress. Det är mycket roligt att följa med på vad du håller på med.

2007-04-23 | 17:28:01
Postat av: aram

Det der må man kunne kalle effektivitet. Ei real arbeidsøkt. Imponerende :)

2007-04-23 | 17:49:07
Postat av: Ida

musikkvideoen din blir sikkert bra, gleder meg til å se den, når skal du tilbake til stockholm da og ikke slit det helt ut

og du er en veldig vakker jente, med utstråling

2007-04-23 | 18:17:00
Postat av: lene

legger du videoen ut på hjemmesiden din etterhvert eller?
lene

2007-04-23 | 18:30:07
Postat av: M

Hei Carina!
Musikkvideoen din blir sikkert kjempebra!:) Gleder meg til å se den.
Har et lite spørsmål, lurer litt på hvilken selvbruning du bruker nå? Bruker du fortsatt TanCan som i BB?:)

2007-04-23 | 19:07:19
Postat av: Tomas

Kul att du tagit ett stort steg på vägen mot att få sprida din musik. Jag är mycket imponerad av det hårda arbete du lägger ner för att uppnå dina mål. Det och din stora talang, sångröst och utstrålning kommer att göra att du går långt.

Skall bli kul att se resultatet av gårdagens och nattens hårda arbete. Lycka till också med konserterna nästa helg.

2007-04-23 | 19:19:38
Postat av: Anonym

Når blir videoen din lansert? Savner du ikke kjæresten din når du reiser så mye?

2007-04-23 | 19:23:22
Postat av: Eva

Låter som du har haft en mycket hektisk, innehållsrik och rolig helg (och då menar jag den svenska betydelsen av rolig). Kul att få följa med här på bloggen när din karriär börjar ta fart.

Undrar ju över en massa saker om videon också som jag hoppas du kan svara på i något kommande inlägg. Vad heter låten? När släpps videon? Är det kläder från G-Star som du har på dig? Snygga kläder är det i alla fall.

Du är ett mycket bra föredöme för unga tjejer och det skulle behövas många fler personer med din starka drivkraft.

2007-04-23 | 20:47:05
Postat av: Linnea

Kommer ihåg i BB-huset när ni hade äggklocksuppdraget och du sjöng så bra att du slapp ta hand om din klocka och Anton fick göra det istället, så han är väl van att vara klockvakt.

Kul att höra att du är nöjd med musikvideoinspelningen. Är säker på att den blir mycket bra.

2007-04-23 | 21:38:24
Postat av: erik

Hej Carina.
Jag måste fråga en del saker ?
Du har ej lagt ut någon turneplan på din hemsida.
Skall du vara med på alla spelningar som Andre har lagt ut på sin hemsida.Måste också säga du är en otroligt positiv
och glad person.Hoppas du ej tappar bort kärleken!!!!
Den är viktig för att du ska ha kvar din glädje i det du gör. Lycka till med karriären.

2007-04-24 | 06:50:32
Postat av: Anonym

Har du fått platekontrakt slik det stod i Se&Hør? Ellerer det for tidlig å si noe om. Må være riktig spennende nå om dagen!
Hva driver Anton med a? Har han gått helt i hi eller? Er aldri å se på slike mingelbilder som man kan finne fra Stureplan lenger.Er han totalt opptatt med å avslutte studier og åpne butikk?
Kan ikke du be han ta seg en tur på stan så vi kan få et
nytt bilde av han
a ?hihi

2007-04-24 | 15:33:51
Postat av: Sebastian

Låter som ett mycket långt och intensivt dygn när videon skulle spelas in. Väntar med spänning på att få se den när den blir klar. Hoppas du hunnit sova ut ordentligt nu och är redo för övning och dina konserter till helgen.

Lycka till med allt du håller på med.

2007-04-24 | 16:49:28
Postat av: Anonym

Den videoen du har spillt inn nå, er den for deg alene eller sammen med Roger Andre? En duett ?

2007-04-24 | 20:41:29
Postat av: Simon

WOW!!! den där videon måste man bara få se! :-)

p.s. till alla norskar: T-centralen = subwaycentral (där man kan ta alla tunnelbanor men även bussar o tåg) men Carina bor ju bara 2-3 min med bil därifrån (tror ja) så hon hadde gott om tid den morgonen :-)

2007-04-24 | 23:56:20
Postat av: Anonym

har ikke du spilt inn en video før? syns å huske det fra i fjor...ute i en trapp eller noe?
:)

2007-04-25 | 12:18:28
Postat av: Carina Dahl

Øver hele denne uken med band og dansere! KOnsert både fredag i storås samfunnshus kl.20 og lørdagpå Surnadal Hotell kl.22! Vært hyggelig om anton var her ja! men vi har jo så sykt mye å gjøre begge to, så ble vanskelig! han vet han får gjerne komme hit om han vil! Savner han selvfølgelig! Og om han har gått i hi? nei men tror at han tenker som meg, vi har fokus på helt andre saker enn å gå ut å feste og være på mingel bilder!
Blir nok lagt ut en smakebit på videoen på hjemmesiden etterhvert ja! Det er min egen video, Roger var bare med som gitarist!
bruker både Tan Can, Shaddow Tans og St
Tropez selvbruning!
ikke g-star klær i selve videoen! vet ikke når den er ferdig ennå!
Spilleplanen blir lagt ut, har bare ikke rukket det ennå! Står endel på www.rogerandre.no og de spillingene jeg skal med på står det Carina Show bakom eller noe;)
jeg spilte inn en slags video i fjor men det var ingen musikkvideo!
Og nei jeg bor ikke 2-3 min fra T-centralen, hehe

2007-04-26 | 08:52:55
Postat av: Anonym

Carina:)
Hva er ditt høyeste mål her i livet? hva foruten musikken kunne du tenke deg å jobbe med?
Hvordan skal eller er din drømmemann?
Takker så mye for svar:)

2007-04-26 | 22:01:06
Postat av: Lene Alexandra

Gleder meg til å se videon. Jeg syns du er så vakker og utrolig flink;)Go boobs!!;)hi

Postat av: Anonym

uff.....lene alexandra. Forsøker å fortrenge den sangen hennes, men er ikke så lett. Godt jeg ikke bor i polen og andre land hvor hun er pop

2007-04-28 | 14:23:15

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits