Første konsert overstått!

2007-04-2812:25:59
Skrivet av Carina Dahl

Da var første konserten overstått, å d kjennes kjempe bra! Gikk veldig bra musikalsk! og det var gøy å se russen i storform! Var ferdig ganske tidlig, så dro til Surnadal og sov på hotellet her vi skal spille i kveld! La meg bare så jeg er uthvilt til i dag:) Viktig å passe på stemmen! :)

I dag var vi nede på kjøpesenterene her i Surnadal! hehe! kjøpte faktisk litt små ting og fikk et par rosa øre-klokker (ør-skydd) til øvingene av Roger! Haha! Det behøvde jeg!

Nå ligger jeg på hotellrommet å prøver å lese juss! Huff gruer meg til eksamen!
Selv om det kanskje er kjedelig å bare henge her i dag, er det veldig godt å bare ta det med ro.. savner anton da..
Har lydsjekk i 17-18 tiden, så spiller vi vel fra 23 tiden:) skal bli gøy:)

Ønsker alle en super lørdagskveld:)


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Så bra at konserten gikk fint da. Det kommer det helt sikkert til å gjøre med eksamen også. Når skal du ha eksamen da?
Skal du ha mange eksamener, er du ferdig nå til sommeren eller skal du fortsette med skolen til høsten?
Lykke til med konsertene framover. Håper at platen din kommer ut snart.

2007-04-28 | 13:34:58
Postat av: aram

Så flott at det gikk bra. Det fortjente du :) Har mange ganger lurt på hva det var som gjør at jeg fortsatt, 1 år etter BB, finner det så interessant å følge med på hva du (og Anton) gjør. At jeg liker deres personlighet og alt det der er greit, men det er jo mange andre som også virker som flotte mennesker uten at jeg renner ned blogger og "flytter" inn på forum av den grunn. Men tror jeg skjønte hva det er som fenger meg i det du skrev her. Midt i mellom to konserter, sikkert med masse nye inntrykk, så setter du deg ned å leser juss og forbereder deg til eksamen. Hvor mange hadde ikke bare erklert seg selv for "popstjerne" i din situasjon og gitt f...... i skole og utdanning. Vitner om ei målbevisst jente som vet hva hun vil, og jobber hardt for å komme dit. Sånne folk imponerer meg, og dem "heier" jeg på :) Ser at det ble litt mye skryt og kliss det her kanskje, men jeg mener det - og da sier jeg det. Sånn er det bare. Lykke til ikveld!

2007-04-28 | 13:39:58
Postat av: Carina Dahl

Har eksamen 21.mai og 1.juni! nærmer seg, og jeg er IKKE i rute...:( tror jeg dropper skole til høsten. d å lese på distans er ikke en langsiktig plan.. tar for lang tid! så må finne en løsning så jeg kan gå i forelesninger, da sparer man mye tid på lesing!

Aram; jeg synes at det er kjempe gøy at du følger med! Ble nesten en liten tåre i øyet her! hehe! ja jeg tenker ikke så mye over det, men må jo gjøres. Er ikke noe vits i å gjøre ting halvveis! men det er hardt til tider.. men jeg liker jo å ha mange baller i luften:)

2007-04-28 | 17:02:11
Postat av: Jakob

Roligt att det gick bra igår, det förvånar mig inte det minsta. Hade önskat att jag själv kunde vara där. Lycka till med konserten ikväll, studier och kommande butiksöppning. Måste säga att jag också är mycket imponerad av hur mycket du hinner med och hur hårt du arbetar för att uppnå dina mål.

Kul också att du mitt i allt detta tar dig tid att hålla din blogg uppdaterad för alla oss som gillar att följa med i hur det går för dig.

Att du dessutom ser ooootroligt bra ut gör att du är den "perfekta" tjejen. Vi är nog ganska många killar som förstår exakt vad Anton föll för och som är lite avundsjuka på honom. Vi får dock fortsätta att bara drömma lite på avstånd. Ni passar mycket bra ihop och jag önskar er många lyckliga år tillsammans.

2007-04-28 | 17:29:56
Postat av: Anonym

Kanskje du kan fortsette studiene dine i Sverige. Det går vel greit språkmessig, noen av forelesningene er vel kanskje på engelsk også, så det går nok bra.

2007-04-28 | 18:27:54
Postat av: Nina

Lycka till ikväll Carina och ha en bra resa hem till Stockholm sedan.
Tror det är smart av dig av sluta studera på distans och fortsätta studierna på plats i Stockholm. Allt finns ju här så det blir nog inga problem för dig att hitta något lämpligt sätt att fortsätta på de studier du gjort i Oslo.

2007-04-28 | 18:58:20
Postat av: Roger Svensli

Sitter nå på vorspiel og venter på at du skal SYNGE på hotellet i Surnadal, LOL.. Varmer opp med Sticky Dough, LOL! Bli med på nachspiel?

2007-04-28 | 20:39:08
Postat av: Anonym

Har du tenkt deg på Beyonce-konsert i Globen 3. mai da?

2007-04-28 | 23:13:43
Postat av: Annika

Kul att du är nöjd med första konserten. Hoppas den andra gick lika bra. Tror den aram som kommenterade här ovan slog huvudet på spiken och satte ord på det som gör att vi är så många som har dig som förebild och som gillar att följa dig. Det skulle behövas många fler som dig. Lycka till med allt du gör och fortsätt hålla oss uppdaterade via bloggen.

2007-04-29 | 09:39:09
Postat av: Anonym

Du er flott forbilde for mange unge:) Foesett sånn!!!

2007-04-29 | 10:22:43
Postat av: Anonym

god tur til Sthlm. Når du reiser så mye som du gjør, bruker du direkteflyet mellom Værnes og Stockholm eller reiser du om Oslo? Eller kanskje du tar toget? Du blir vel en slags ekspert på år eise etter hvert så lurer på hva du mener er den beste måten å komme seg fra Sthlm til Trhm på.

2007-04-29 | 14:18:33
Postat av: erik

Har du fått träffa kärestan nu. HOppas det gick bra på konserten var det mycket folk?Fina bilder roger tog på er. Skall ni på skansen i morgon så du får vara med på en riktig svensk sista april. Kräv att du skall dit istället för stureplan.
Lycka till med allt!!!!!

2007-04-29 | 16:32:50
Postat av: Mia

Regner med begge konsertene dine gikk kjempebra:)
Det går sikkert bra med eksamen også, beundrer deg virkelig for hvordan du står med alt. Garantert at du kommer til nå alle dine mål, med de flotte egenskaper du har:)

Leste for lenge siden at du gikk en times tid før frokost, er du like flink nå også, hva slags annen trening driver du med? Du ser sinsykt bra ut, skulle gjerne hatt like fin kropp som deg. Gjør du noe spesielt med kosten?
Takker så mye for svar:)

2007-04-29 | 19:01:25
Postat av: Anonym

Carina, hvilken mobil har du?
Håper på svar!!!

2007-04-29 | 19:08:03
Postat av: jhgjhgj

har du gått ned i vekt etter at du var med i BB? og hvordan kjenner du roger andre, el hvordan ble du kjent med han liksom?:S

2007-04-29 | 20:14:44
Postat av: Martin

Kul med en lyckad turnépremiär. Hoppas det kommer lite bilder därifrån på din hemsida. Ha ett trevligt valborgsfirande idag. Ganska perfekt för er att kunna plocka det bästa från norska och svenska traditioner. För jag antar att ni givetvis kommer att fira på 17:e maj och 6:e juni och midsommar och ...

2007-04-30 | 08:35:44
Postat av: Anonym

Ha en fin Valborg fest:) hva det nå betyr?:) vi har ikke noe sånt i Norge.
Tenk det er snart gått ett år siden du måtte forlate bb huset, var det 7.mai? Så fort som tiden går... men så flott at du og Anton fortsatt holder sammen:)

2007-04-30 | 10:47:36
Postat av: Kevin

hei carina!
kommer det noen bilder fra de konsertene du hadde i helga? Får aldri nok av det;)
Det går ikke å beskrive med ord hvor godt jeg liker deg, du er bare helt fantastisk. Går utfra at Anton er klar over hvor heldig han er og hvor mange av oss gutta som er noe sjalu på han;) Likevel så unner jeg dere alt godt sammen, det er ikke alle forunt å finne den store kjærligheten og da må man ta vare på den. Jeg gjorde en stor feil for 2 år siden, var virkelig forelsket i ei flott jente. Men der og da følte jeg at det var for tidlig for meg å binde meg, nå er det for sent og angrer meg som bare faen...Den følelsen jeg hadde for henne er det ikke sikkert får igjen, har aldri kjent det på den måten verken før eller siden...foruten om når jeg ser deg da he he..
Nei, mitt råd til alle, kjærligheten gambler man ikke med, det kan være at det er kun en gang i livet du møter ditt livs kjærlighet og da må man ikke være redd for å satse!!! venter du kan det være for sent!!

Skal du feire valborg( litt av et navn) i kveld, carina?
Ha en super kveld, med en stor klem fra meg;)

2007-04-30 | 15:12:41
Postat av: Eric

Hei hvordan går det med deg og er det blitt slutt mellom deg og anton, siden det står at du er singel på myspace

2007-04-30 | 15:26:45
Postat av: Anonym

Kommer det bilder fra konsertene dine? Når skal neste konsert være?

2007-05-01 | 11:37:00
Postat av: Carina Dahl

Skal legge ut bilder fra helgen, men har ikke kommet så langt ennå! hehe!

Jeg gikk ut av huset 14.mai i fjor:)

Har gått ned 10 kg siden dagen jeg komm ut av huset.

Ble introdusert fr Roger gjennom min far!

Man kan reise både meg tog, direkte fly fra SAS eller mellm lande i oslo med norwegian, sas eller fly nordic. Gjör alt!

Takk for så mange koselige kommentarer:)

2007-05-02 | 13:54:28

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits