fornøyd med skoene jeg kjøpte igår! Akkurat sånne jeg har letet etter, svarte enkle ankel-boots med ganske (men ikke for) høy he

2007-04-1908:05:06
Skrivet av Carina Dahl

Ta_foto-0115.jpg
fornøyd med skoene jeg kjøpte igår! Akkurat sånne jeg har letet etter, svarte enkle ankel-boots med ganske (men ikke for) høy hel til hverdag! Sickla er et sted en halvtime fra stockholm city for de som lurte på det! Nå er jeg på vei til oslo og musikkvideo innspilling på søndag! Hundre ting å fikse og møter disse dagene! Men er skikkelig up for it:)


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Lykke til, det går helt sikket bra;)

2007-04-19 | 08:37:05
Postat av: Anton

Hej Fiiis

Den här kommentaren behöver du inte posta, tänkte bara att det skulle bli en överraskning när du tittar på kommentarerna. Saknar dig och är så tacksam att du ger det en chans. Jag kommer aldrig riskera oss igen, tror och hoppas att du kan förstå det. Känns tomt här utan dig redan, vetskapen att du inte är hemma när jag kommer hem känns tungt. Du är min sol i min vardag och ljuset i mitt liv.

Skorna är super snygga, äntligen!!! Men nu kommer det väl ett par andra skor du måste ha;) Du har ju faktiskt inga svarta med 6 cm klack, det MÅSTE ju du ha.

Ville inget speciellt egentligen, bara överraska. Älskar dig och saknar dig

Puss

2007-04-19 | 15:43:10
Postat av: Filip

Snygga skor. Önskar dig ett stort lycka till med inspelningen av musikvideon. Hoppas du postar lite bilder därifrån. Ser fram emot att få se och höra resultatet.

2007-04-19 | 16:43:47
Postat av: Lukas

Hoppas du får några trevliga dagar i Norge och bra väder om videon skall spelas in utomhus. I Stockholm är det grått och regnigt just nu. Lycka till med inspelningen. Jag är övertygad om att det kommer att bli mycket bra.

2007-04-19 | 17:16:42
Postat av: Anonym

Åh, sånne vil jeg også ha:) De var snygga!

2007-04-19 | 18:02:24
Postat av: Aram

Lykke til med innspillingen. Måtte videoen bli så perfekt som du ønsker :) God helg!

2007-04-19 | 18:59:46
Postat av: Annika

Lycka till med musikvideon. Det skall verkligen bli kul att se resultatet av den. Jag gillar alla låtar jag hört av dig hittills.

2007-04-19 | 19:01:12
Postat av: Anonym

DE skoene var dritfine:)
Lykke til

2007-04-20 | 10:46:02
Postat av: Anonym

Skulle gjerne sett resten av deg også;)
Lykke til med innspillingen, det blir helt sikkert knallbra!!!

2007-04-20 | 12:17:14

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits