Oppdal og snowboard snart! Og konserter, så klart:)

2008-03-1723:32:59
Skrivet av Carina Dahl


image679
Bilde fra Oppdal i fjor!!! legg merke til den high-tech fjernkontrollen fra hotellrommet....

Gleder meg til denne uken! Vi reiser til Oppdal, hvor jeg skal stå brett og spille to konserter! Den ene er på after ski på torsdag, den andre er på kvelden på lördag! Begge på Norway Rock Cafè, Oppdal!!

Noen lurte på hvo buksemodellen jeg blogga heter, den heter Lumber Pant og har artikkel nr. 60126.923.539!

Trives i nye hårfargen, den er jo ikke akkurat så veldig forskjellig. Bare litt kobber, blandet med blondt og min egen mellombrune farge:) Synes det var göy å teste kröll-looken, men orker nok ikke style den til hverdag! Men elsker å teste nye greier, spesiellt med en erfaren frisör som Pierre!

Forresten så er myspace profilen min straks klar! FINALLY!!!!!!!!!!!!!!

Hva skal dere gjöre i Påsken? Fjell, eller hjemmekveld(er)... rimte nesten....

Guuud, jeg håper ikke jeg har glemt noe, pakker nå! Lei av å pakke.. Alltid står den rosa kofferten min i leiligheten, rekker jo ikke sette den på loftet för jeg drar igjen..

Lurer forresten på hvor mye bonus jeg har på Sas nå... Håper EN MILLION: nei så mye er det ikke.. !! haha!

Uansett, så håper jeg jeg ser noen av dere på konsertene mine på Oppdal torsdag og lördag!!!!

Snakkes.... ;)



Kommentarer:
Postat av: Anonym

skal dere bo på hotell på oppdal i år også? Blir ikke det litt dyrt ? du reiser jo mye både privat og i jobbsammenheng.
derfor blir det hjemme påske for meg og familien. to voksne og to barn på hotell eller leid hytte blir for mye penger.eller sagt på en annen måte vi prioriterer ikke det. Ingen av oss voksne er spesielt glad i snø og ski så vi vil ikke til fjells.

2008-03-18 | 09:31:32
Postat av: Anonym

du har skrevet tidligere at du skal til oppdal med Anton og familien. Mener du da dine foreldre eller skal hans foreldre også være med. De skal vel ha påskeferie de også. Det er jo bare koselig med familieferie. man har bare godt av å komme seg litt bort av og til. Selv skal jeg besøke min svigerfamilie som bor et par timers bilkjøring unna et par dager.handletur til Sverige blir det også.

2008-03-18 | 09:39:39
Postat av: Anonym

Ikke glem den coole nye snowboard dressen du kjøpte for ei stund sida nå da!
Og de rosa snowboardbrillene du fikk i fjpor. Blir jo rimelig stilig nå da;)
Ha en god tur hjem med SAS ;) og ei flott påske på Oppdal med familie og venner!

2008-03-18 | 11:13:36
Postat av: Anna

Skulle gjerne hørt deg live på Oppdal, men det blir litt langt å kjøre.
Blir noen dager på Beitostølen for avslappning og kanskje en fest:) Ellers må jeg jobbe endel i påska.
Ønsker deg ei god påske og håper dere er heldige med været!

2008-03-18 | 14:09:06
Postat av: Anonym

God påske til deg og Anton.
Kos dere masse.

2008-03-18 | 15:04:02
Postat av: Belanna Torres

Jag önskar Anton och dej en riktigt trevlig oh skön påskhelg, tillsamans med resten av familjen. Lycka till med spelningarna. Påskpuss sändes till er.

2008-03-18 | 16:42:51
Postat av: Anonym

Trivelig innlegg, tusen takk, synes alltid det er så koselig å lese når du skriver litt lengre inlegg enn akkurat kommentarer til bildene. Forresten et kjempefint bilde av deg som du har "gjemt" på nesten i et helt år, fy, men det er bedre sent enn aldri. Her er vi takknemlige for "gamle" bilder også. Forstår godt at du gleder deg til denne uka. Når en har travle hverdager gjør det godt med noen fridager der en gjør litt andre ting sammen. Pakking ja, det er et kapittel for seg, ikke alltid så enkelt å vite hva en skal ta med seg. For egen del kan jeg ikke pakke, tar alltid med meg alt for mye. Du må vel pakke for flere anledninger i forbindelse med påskeferien, både klær til konsertene, litt finklær til kveldene, varme klær, sportsklær m.v. Det er fort gjort å glemme noe, men du er vel så dreven i å pakke at du får nok med deg det du trenger. Ja, du har vel så mye bonuspoeng på SAS nå at du kan ta deg en langtur snart, noen planer? Skal bli spennende å se Myspace profilen din, regner med at du kanskje legger ut en link når den er klar.
Ellers skal det bli deilig med påskeferie snart, har ingen spesielle planer. Skal være hjemme og lese litt bøker, se på film og bare slappe av og gå litt på besøk og ha litt besøk. Helt enkelt, ta det som det kommer. Så kommer jeg nok til å titte innom bloggen din og se om du har lagt ut bilder, så du må bare være flink å ta bilder å legge ut, haha. Neida, jeg regner ikke med at du blogger så mye i påska, du skal få lov til å ha ferie. Men du legger forhåpentligvis ut noen påskebilder etter at påskeferien er over (gjerne av deg og Anton sammen, ikke så ofte du gjør det lenger). Du må ha lykke til med konsertene dine, hadde jeg bodd i nærheten skulle jeg kommet og hørt på deg. Så må du og Anton ha en riktig god påske, håper dere får kost dere masse og nyte fridagene sammen. Håper også på at været blir fint så dere får stå på snowboard. Det er alltid så mye kjekkere når det er fint vær. I fjor hadde dere vel ikke værgudene helt med dere.

Til slutt, skjønner ikke helt kommentaren over her, om det ikke blir litt dyrt å bo på hotell, hallo, vi er alle forskjellige og prioriterer ulikt, noen vil bruke penger på å bo på hotell i påska, andre reiser til syden, og mange er bare hjemme, sånn er det bare. Det må bli opp til hver enkelt. For alt vi vet så er det ikke sikkert at Carina bruker ett øre på hotell heller, hun skal jo opptre der og da er det enkelte steder artistene får bo gratis eller til sterkt reduserte priser. Men det har vi blogglesere ingenting med!!

2008-03-18 | 18:43:21
Postat av: Anonym

Hei Carina! Lurte på om du har gjort noe med leppene dine? Du ser helt super flott ut!!! Ha en riktig god påske. Klem

2008-03-18 | 20:33:56
Postat av: Tomas

Kul att din MySpace-sida snart är klar. Det skall bli intressant att se det färdiga resultatet.

Jag vill önska er en riktigt glad påsk och hoppas du får några lyckade konserter och några avslappnande dagar i skidbacken.

2008-03-18 | 21:23:42
Postat av: micke

Var har du fått ditt burn-pannband ifrån girlie? :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits