Kjäre venner!

2008-04-0323:18:14
Skrivet av Carina Dahl


www.nightlife.se/carinadahl

Jeg flytter blogg adresse!!

Dere har värt med meg i tykt og tynt, og jeg setter pris på dere!
Håper dere blir med meg videre:) Det er jo ikke noen forrandringer, forutom adressen!

Jo, jeg må begynne å skrive på svensk! Det er jo sånn at vi norske er litt flinkere på svensk enn omvendt;)

Lar denne bloggen stå igjen, det er så koselig å lese tilbake i tiden:) Shitt hvor lenge jeg har hatt den egentlig!
Lurer dere på noe, så svarer jeg gjerne på den nye adressen!!!

Jippi! Klemmer til dere, fra meg!!

( Husk forresten min myspace side som enderlig er oppe www.myspace.com/carinadahlmusic )



Kommentarer:
Postat av: Lea

Hvorfor skal du bytte? Å neeeeei ikke skriv på svensk da! da må må jeg konse sånn;) Hihi. Men du? Hvorfor kommer jeg ikke inn på februar? kommer bare ett blde opp av kjærsten din. og ikke alle fra Feb.. Hmmm:) vil se på sydenbildene en gang til!

2008-04-03 | 23:35:41
Postat av: Stefan

Givetvis följer jag med vidare till nya bloggadressen. Nya bloggen såg trevlig ut och du är mycket duktig på att skriva på svenska.



Jag hoppas du kommer att fortsätta skriva lite texter där också förutom alla trevliga bilder du lägger upp. Det är alltid kul att läsa det du skriver.



Lycka till med nya bloggen och med musikkarriären. Jag kommer att fortsätta följa dig.

2008-04-03 | 23:51:02
Postat av: Carina Dahl

Det klarer vi norskene fint;) Jeg vet at feb er det noe feil på!! Det er b.la alle små feil her som er grunn til at jeg bytter blogg adr også!



Kommer til å skrive betydlig mer faktisk;)

2008-04-03 | 23:52:40
Postat av: Frederic

Haha, hvorfor skrive på svens når du er norsk??





latterligste jeg har hørt.........................................





2008-04-04 | 11:57:14
Postat av: Carina Dahl

Synes det er ganske kult å kunne skrive på 4 forskjellige språk jeg, både norsk, engelsk, svensk og spansk! Kan kanskje kalle meg multi språklig! haha! Eller hva tror du frederic, klarer du lese svensk? ;)

2008-04-04 | 12:23:11
Postat av: Tomas

Självklart kommer jag och att följa med vidare på nya bloggen, särskilt nu när det verkar vara spännande saker på gång med musiken.



Din talade svenska är väldigt bra. Man kan nästan tro att du är född i Stockholm så det är ju bara naturligt att skriva på svenska på nya bloggen.

2008-04-04 | 18:36:19
Postat av: Anonym

test

2008-04-07 | 22:10:29

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits