Stressfull uke:)

2007-11-2310:07:05
Skrivet av Carina Dahl

Har nå funnet ut problemet med mine mobiler!
Jeg har nemlig en samsung og en ericsson, sistnevnte er en bra bilde-tlf! Ericsson mobilen bruker jeg som hoved telefon. Når jeg er i Sverige har jeg mitt svenske sim kort i, og i Norge det norske!
Det som skjer når jeg har innstillt telefonen for MMS etter svenskt nettverk er at når jeg kommer til norge og setter i det norskr så må jeg instille mms for det norske nettverket. Denne prossessen må jeg altså gjøre hver gang jeg lander i en av landene. Og med min hverdag her i Norge så er det vanskelig å få tid til å ringe mobil operatøren osv! Så sorry at jeg ikke har blogga så mye denne uka!

Det har gått i ett! Intervjuer, møter, band-øvinger. Har smettet inn en og annen venninne mellom slagene i en liten halvtime... Lillebror kom hjem fra nord-norge i går kveld, men jeg har ikke sjans og rekke å treffe han.. :( det sier litt om tidsskjemaet....

Nå drar jeg på et intervju snart og så skal vi reise ut til Verdal, der jeg spiller i kveld!
I morgen tidlig så reiser vi til Sandnes, og har konsert der!

Skal låne meg mobiler å få blogga litt mer! Men tar først og fremst bilder med kamera som jeg legger ut senere;)

Ønsker dere alle en god helg og dere som er fra rund Verdalen må komme på JB11 ikveld:)

Masse klemmer!


Kommentarer:
Postat av: Jen

Åtminstone i sverige kan man lätt få dom inställningarna via bara ett sms eller att gå in tex sonyericssons hemsida... men jag förstår att det är jobbigt att hålla på att trixa med det...

2007-11-23 | 10:18:21
Postat av: Anonym

Lykke til med opptredenene i Verdal og Sandnes.Håper de blir så bra som d ønsker.
Skal du være i Trhm neste uke også? Så at du har konserter i Trhm neste helg. Men du skal kanskje bruke noen av de flyreisene du bestilte og ta en tur innom Sthm i mellomtida. Er vel juletrafikk i butikken og nå snart,) Så ingen ro å få der heller.

2007-11-23 | 15:08:08
Postat av: Anonym

Det virker som du har hatt det rimelig travelt ja. Synd for deg at du ikke rekker å hilse på lillebroren din. Hva slags intervjuer har du gjort da, er det for radio, tv, blad eller aviser og når skal de publiseres?

2007-11-23 | 20:40:05
Postat av: Anonym

uff det høres slitsomt ut.Har du to telefonnumre og da eller.Må det være sånn? Jeg har både sendt og mottatt mms både i Sverige og andre land med norskt sim-kort.
Må folk ringe det norske nummeret når du er i Norge og det s
venske når du er der.Slitsomt.

Håper at det gikk bra i kveld.

2007-11-24 | 00:07:38
Postat av: MMM

Hvis du har Netcom abo i norge, kan du sende mms til 1989, så får du de rette intstillingen til din telefon. Dette kan du også gjøre med wap, og gprs instillingene. En annen måte å gjøre det på er å gå inn på følgende url: netcom.no/ota her kan du velge mobil modell og sende instillingen direkte derfra.
Så vet du det, og lykke til

2007-11-28 | 15:29:26
Postat av: Anonym

fint bilde :) hvor har du kjøpt den buksen ?

2008-01-07 | 00:23:34

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits