MMMmm

2007-11-1919:54:30
Skrivet av Carina Dahl

MMMmm
Det her er så godt! kalix løjrom!!!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hej.
Vilken fin blogg du har =)
Ha en bra kväll.

Postat av: Linda

Ja, det är riktigt gott. Jag blir hungrig bara av att se bilden.

2007-11-19 | 20:45:06
Postat av: Anonym

Regner med at du må jobbe mange dager denne uka i og med at du hadde to fridager forrige uke. Du begynner vel å bli så proff nå at du ikke må ha mange dager på å forberede deg til en konsert. Da slipper du å være så lenge borte fra "the greatest boyfriend in the world " også. Og det vil du vel slippe sikkert? Ha ei fin arbeidsuke og god tur hjem når den tid kommer.

2007-11-19 | 21:34:20
Postat av: Anonym

mye mat på bloggen din. vet ikke helt om det så så veldig godt ut.hva kaller man det der på norsk.ser ut som om du har vært i selskap eller noe.

2007-11-19 | 23:04:15
Postat av: Anonym

Ser veldig godt ut, hva er det laget av, er det en svensk rett? Lurer på en liten ting, har du sluttet å svare på spørsmål eller er det fordi du rett og slett ikke har tid, det ligger snart "100" ubesvarte spørsmål nedover her. (litt overdrevet da, haha). Ellers synes jeg vi får vite veldig lite av hva du driver med for tiden, bortsett fra at du jobber mye da. Om det kanskje ikke skjer så mye har du vel noen "gamle" bilder som vi ikke har sett før. Lenge siden vi har sett nytt bilde av deg og Anton sammen også, haha. Men er veldig takknemlig for de bildene du legger ut.

2007-11-19 | 23:55:51
Postat av: Malin

Hei. Vill først begynne med å si at du er uber søt :) Å du burde legge inn flere bilder av deg og anton sammen

2007-11-20 | 10:27:51
Postat av: anne

Hei! Hva tid skal du spille i stavanger? og hvor? når du har kjøpt jakken så du har vært på jakt etter, så ta bilde av den og legg den ut!:) jeg er også på jakt etter jakke, så det kunne vært kjekt å bli litt inspirert!;)

2007-11-20 | 15:13:50
Postat av: Emil

Det der har æ spist på en eller annen resturant på Aker Brygge en gang. Va kanon-godt, Men visste ikke at det het det.

2007-11-21 | 15:54:17
Postat av: Carina Dahl

Det er ristet brød, rømme (gräddfil), og rogn (løjrom) mmmm! serveres ofte som kanapeer på div arrangementer!

Til deg som spør om svar på spm! så stresser jeg så mye at jeg går ned i vekt når jeg er på turne som nå.. så ber om forståelse og respekt for ett utroli tett skjema med liten tid til å sitte på datan! Når jeg ikke rekker å svare på spm så forsøker jeg og blogge mer bilder, man det er jo tydeligvis heller ikke bra nok...hehe! men forstå at det er så sykt mye å gjøre, og bloggen er ikke en plikt, det er bare gøy! jeg blir ikke sur jeg heller om dere ikke spør om ting osv! Vi får bare glede oss med det vi gir hverandre uten og finne ting og ikke være fornøyd med:)

SKal spille i Sandnes på et privat eventi Stavanger:)

Ikke funnet jakke ennå! legger ut så fort jeg får kjøpt en;)

2007-11-21 | 16:41:12
Postat av: Annika

Mycket kloka ord av dig som vanligt Carina. Jag hoppas verkligen att alla kan ta dem till sig och följa det goda rådet att glädja sig åt det mycket fina arbete som du gör med bloggen och inte fokusera på vad du eventuellt inte gör.

Ha en fortsatt trevlig vecka med familj och vänner och ett stort lycka till på helgens konserter.

2007-11-21 | 20:28:39
Postat av: Anonym

Sorry Carina det var ikke meningen å kritisere deg for at du ikke svarer på spørsmål. Det er bare jeg som er en litt utålmodig sjel og det var ihvertfall ikke vondt ment. Har full forståelse for at du har sinnsykt mye å gjøre og ja bloggen skal ikke være tvang, det skal bare være gøy! Blir bare litt usikker hvis det stilles spørsmål og du ikke svarer (gjelder ikke bare det jeg spør om, men det andre blogglesere spør om også), da begynner jeg å lure, har hun ikke sett det, har det gått så lang tid at hun har glemt det og hoppet over det, vil hun ikke svare på det, skal en spørre en gang til eller blir det for masete. Har irritert meg over de som stiller de samme spørsmålene om igjen og om igjen, derfor har jeg ikke stilt mine spørsmål flere ganger. Hva mener du, skal man stille spørsmål på nytt eller bare droppe det? Synes for øvrig at du er flink å legge ut bilder, har aldri ment at det ikke er bra nok, det er bare at du noen ganger legger ut bilder som gjør oss litt nysgjerrige hvis der ikke står noe særlig bak. (må ha inn alt med teskje, du må ikke være så hemmelighetsfull vet du, haha). Skjønner også at det ikke er hver dag det er like mye å blogge om, var derfor jeg nevnte at "gamle" bilder som ikke er blogget før kunne være et alternativ å legge ut. Du vet at fansen din tar imot alt med takk og så håper jeg at jeg er tilgitt hvis du synes at jeg er for masete, det er ikke meningen å mase på deg skjønner du. Blogg når du har tid du. Ikke stress for mye nå da og kos deg med helgens konserter. Forresten skal du tilbake til Stockholm mellom helgens og neste helgs konserter?

2007-11-22 | 00:14:41
Postat av: Anonym

Rømme og rogn, er ikke sikker på om det er noen suksess. Det høres ikke godt ut men nå er jeg veldig kresen da.Hehe

2007-11-22 | 23:36:35

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits