Julegaveshopping!

2007-12-0710:51:38
Skrivet av Carina Dahl

Da har jeg en halv fri dag gitt;) Skal ned til sentrum å kjöpe julegaver nå! har skrivd liste så forhåpentligvis rekker jeg de fleste i dag;)

Ble invitert på en VIP middeg på Sturecompagniet i går, men Anton orka ikke gå, så jeg dro med Malin i stede! Anton jobber jo ekstremt mye, + at han tar opp fag på Handelshög skolen.. Så ikke ofte han orker å gå ut! Men jeg kjente for å gå ut å kose meg! Lenge siden nå, faktisk en måned siden jeg var ute! (da jeg og anton var ute på Berns i november var siste gangen..hehe)
Så etter 4 konserter og mye jobbing så var det kjempe trivelig med en bytur i Sthlm:) Godt å se Malin igjen også! Det var Peter Lennartson, som er sammen med Pia Haraldsson som hadde middagen! Verden er liten!

Var forresten inne på tele2.se og skulle stille inn mms! gjörde det först automatisk, funka ikke. prövde manuelt, fnka ikke. så jeg ringte kundeservice og fortalte at jeg ikke får instilt det og at det står "ufullstendig profil. navn, meldingsserver og internettprofil må angis" SELV OM JEG HAR ANGITT DET!!! blir så irritert! haha! Men de sa at jeg må ta den på reprasjon, så skal levere den i dag!

Ellers så holder jeg på å planlegger for resten av musikkvideon vi skal spille inn i jula! mye sommå fikses; hårstylist, makeupstylist, lys, lokale, koreografi og ikke minst klär!! så mange biter som skal på plass! men det blir vel bra tilslutt!
ikveld og i morgen kveld skal jeg jobbe som vertinne på Hovet på en julekonsert! hjelper en venn, og tjener litt penger også: kommer bra med til jul:) + at jeg får se julekonserten:) altid bra med konserter!

nei nå må jeg kaste meg rundt her!! Ha en super helg! klemmer



Kommentarer:
Postat av: Mina

Pia HaraldSEN ikke sson

2007-12-07 | 12:36:53
Postat av: erik

trevligt att du bloggar lite. Ikväll måste du ta med kameran och fota lite ,för det är väl Lisa Minelli du ska se och jobba
för hennes show det blir nog en upplevelse att få se och höra.Carola är väl heller inte så dum.trevlig helg.vill se lite bilder därifrån!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-12-07 | 13:00:24
Postat av: Ida

Travel dame;)
Hyggelig med en oppdatering i blant fra deg!
Hovet er det i Stockholm?

2007-12-07 | 13:28:01
Postat av: Anonym

Ja, det er jo det du trenger: En ekstrajobb hehe.
Men det blir vel bra stemning på den jobben:)
Bra at du er sammen med Malin forresten, hun virker veldig ok. Hehe, det kan jeg si bare fra å ha sett bilder.Jaja. sånn er det nå bare .

2007-12-07 | 14:28:16
Postat av: Anonym

Så bildet av deg på Stureplan.se. Har du nye extensions? Og ny pojkvennn hihi. Synes du kler kortere hår og Anton bedre. Men slett ike verst det bildet heller.
Du må få Anton til å slå seg løs litt også, kan ikke bare være jobb og skole for han heller.

2007-12-07 | 15:11:06
Postat av: Emelie

Hej gumman. Jag saknar dig. Läser din blogg varje dag och vill träffa dig nunununu!! :) Pusss

2007-12-07 | 15:42:21
Postat av: Anonym

Alltid greit å tjene litt ekstra penger. For jeg regner med at du ikke jobber gratis på G-star.Og du får vel betalt for spillejobbene også.Men skattenivået er vel høyere i Sverige enn i Norge (og lønnen lavere) så håper du får noe igjen.

2007-12-07 | 16:17:40
Postat av: Belanna Torres

Jag beundrar verkligen dig och Anton, som dubbelarbetar båda två. Jag har också arbetat
i butik i Stockholm vid julhandeln. Fast ni båda är unga och vältränade, är tempot i storstaden inte att leka med. Jag hoppas ni har planerat för solsemester när helgerna är över.Ni önskas lycka och framgång av mig.

2007-12-07 | 16:35:33
Postat av: Anette

e her helga egentli bra da:)
men, skulla ønska du har spilt på Stjørdaln igjen da:)
du va sååå flink;)

2007-12-07 | 20:38:24
Postat av: David

Kul att höra lite vad du gjort och vad som är på gång. Det låter ju spännande detta med nya scener till musikvideon också. Hoppas att allt går bra.

Jag hoppas också att du får ordning på MMS:en på din telefon snart. Jag saknar alla fina bilder du brukar lägga ut är. Du har kanske lite fler bilder tagna med vanlig kamera från dina senaste konserter som du kan lägga ut så länge.

Jag önskar dig också en trevlig helg.

2007-12-08 | 09:18:39
Postat av: Anonym

Jag blir mycket imponerad av dig (som vanligt). Att köpa julklapparna redan nu. Jag tänker varje år att jag skall köpa dem i god tid men så blir det ändå så att jag stressar runt sista dagarna före jul och försöker få tag på något.

Vad önskar du dig själv för något i julklapp förresten?

2007-12-08 | 09:56:59
Postat av: Anonym

Kjempefin oppdatering igjen. Håper du får orden på mobilen snart også så du kan legge ut litt bilder. Dere ser ut til å ha det rimelig hektisk ja, men håper at dere innimellom får tid til å kose dere litt sammen også. En kan ikke bare jobbe og jobbe hele tiden heller da kan en bli fort utbrent, så du får snakke til han kjæresten din og si at han ikke må jobbe så mye at han sliter seg helt ut, hehe. Men ettersom jeg har forstått liker dere å ha mye å gjøre begge to så dere finner nok ut av det. Kanskje dere må ansette flere folk i butikken. Det blir vel hektiske dager
i butikken framover mot jul også vil jeg tro, så kanskje dere bør unne dere en liten ferietur etter jul så dere får hente dere litt inn igjen. Kult at du skal gjøre ferdig videoen din i løpet av jula, håper at det ikke går lenge før vi får se den da. Er det i Trondheim eller Oslo du skal spille den inn? Hvordan gikk det med julegaveshoppingen , fikk du noen tips når du spurte bloggleserne her tidligere? Lykke til med vertinneoppdraget i kveld
Carina, du står jammen på og ha fortsatt en god helg.

2007-12-08 | 12:05:24
Postat av: Susan

Gumman, nu får du blogga lite mer!
Hoppas jobbet gick bra! Hörs sen!
PUSS!

Postat av: Emil

Go hælg søta. Ka man gjør når man e vertinne, og ka e Hovet?

2007-12-08 | 14:04:52
Postat av: Anonym

Åssen gikk shoppinga? Fant du alt du
hadde på lista? Er det fint i Sthlm i førjulstida? Pynter de fint og er det god stemning?
Skal G-star personalet på julebord snart. Jeg var i går kveld og det kan anbefales! Oh ho ...:)

2007-12-08 | 18:10:38
Postat av: Carina Dahl

Hovet er i Sthlm ja! stoooort! ved siden av Globen! å väre vertinne er som regel å önske velkommen, mingle, vise folk til bordene osv! har jobbet mye med det får noen år siden, så stillte opp for en venn nå!

Det er kjempe fint i sthlm! gatene og vinduene er pynta! ikke minst gamla stan som har jule marked!

Er vel ikke halvveis på vei til å bli klar med gavene. hehe! men et stykke er jo bra;)

julebord ja! vet ikke helt! får se;)

skal spille inn resterende på videoen i trh! min gode venn og video produsenten er derifra, så funka bra å ta det i jula;)

takk for alle fine komplimenter! og anette, jeg kommer gjerne tilbake til stjördal! det var supert der!!

I julegave önsker jeg meg gitarkurs, ny pc, reise, klär, sko, smykker, stor handveske, opplevelser, produkter fra kanebo-serien, mineral make up, osv;)

2007-12-09 | 21:53:45
Postat av: GB

hei! ser at du har mye fine klær.Kan du gi noen tips om hvor man kan kjøpe en fuskepelsjakke?Har sett en del på nettet,men finner ikke så mye.De fineste er utsolgt! Takk for evt.tips og ha en fin jul

2007-12-10 | 21:24:16
Postat av: Anonym

Enig med deg Carina i at det er fint i Stockholm før jul.Var på juleshopping der for et par år siden. Gamla Stan med sitt julemarked er jo bare helt topp.

2007-12-12 | 06:03:59

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits