Et gammelt bilde fra bursdagen min! mms funker fortsatt ikke:(

2007-12-2320:03:05
Skrivet av Carina Dahl

Et gammelt bilde fra bursdagen min! mms funker fortsatt ikke:(
Det eher er en god venninne, Tone:)

Her er det fult kjør så kan ikke svare spm akkurat nå;) men skal ta en skikkelig runde en dag!
Nei anton kunne ikk ebli m til trh! men det er ok! har jo 3 konserter og en musikkvideo å tenke på også! Men savner han så klart!

Spiller Storlien 1.juledag
Oppdal 4.juledag og
Ålen 5.juledag! musikkvideo på dagen 4.juldag!

God jul!!!!!! Klem og juleklem;) hehe!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Huff det er fælt at dere skal ha det så travelt at dere ikke har tid til å feire jul
sammen. Men, men, slik er det vel. Dere får finne på noe en annen gang da, for noe moro og avslapning må man ha sammen. Og være sammen med hverandees familie og venner er også noe som skal til. Men det er jo
ikke bare i jula man kan gjøre det da ;)
Hva med nytt år? Jobbing da også?

2007-12-23 | 21:18:12
Postat av: Tomas

En riktigt god jul önskar jag dig Carina. Hoppas du får några lugna avslappnande dagar med familjen följt av några fartfyllda dagar med lyckade konserter och musikvideoinspelning.

2007-12-23 | 22:01:01
Postat av: Anonym

Jeg vil ønske deg en riktig God Jul og et Godt Nyttår. Du må slappe av og kose deg. Synd at Anton ikke kunne bli med deg til Trondheim, men det er ikke alltid ting klaffer som man ønsker. Det ser ut som du har et stramt program i løpet av jula. Skal du feire nyttår i Norge også eller reiser du tilbake til Stockholm? Lykke til med konsertene og videoinnspillingen. Bra at MMS'en virker fra ditt norske nummer ihvertfall, da er det jo håp om noen bilder i løpet av jula kanskje.

2007-12-24 | 00:07:18
Postat av: Anonym

God jul Carina "har ikke tid" Dahl".

2007-12-25 | 00:30:07
Postat av: Anonym

Klart du savner han.det må jo være trist å ikke feire jul med den i familien som står en nærmest. Men det kommer jo flere juler.Med så mye jobbing blir det ikke tid til mye avslapning i sofaen.

Fortsatt GOD JUL til dere begge

2007-12-25 | 08:50:21
Postat av: Anonym

Oi oi, blir en travel 4. juledag for deg da, med både videoinnspilling og konsert.

2007-12-27 | 11:29:27
Postat av: Anonym

Du har jo sagt at du tar alt av kritikk.Hvorfor er ikke min kommntar lagt ut da?Det var faktisk ikke ment som kritikk men tydelig at du oppfattet det sånn.Uansett bør vel alt legges ut her.Har sett verre kommentarer og du bør tåle at vi her ute mener noe annet enn deg.Selv om jeg er uenig med deg så må du få mene det du mener og det respekterer jeg. Å være uenig er ikke det samme som å kritisere.

2007-12-28 | 06:16:08
Postat av: Carina Dahl

Ja kjedelig å være borte fra hverandre! men vi prioriterer familen på julaften, og vi respekterer hverandre! selvfølgelig skull det beste være å samle familiene men det er vanskelig når man bor så langt fra hverandre!

vet ikke hva du mente med "det må jo være trist å ikke feire jul med den i familien som står en nærmest. " ... min egen famile står jo meg mest nære... og jeg feiret jo jul med de!

Jeg vet ikke hvilken kommentar jeg har misset å legge ut, beklager. kritiser igjen dum så skal jeg sørge for at du får ytret dine meninger på denne siden om det betyr mye for deg;)

2008-01-05 | 22:30:31
Postat av: Anonym

Vel det er sikkert Anton det er siktet til over her.En samboer erjo også et nært familiemedlem.Og hans familie er jo også din familie på en måte.

2008-01-17 | 07:34:28

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits