Herregud..

2007-08-2717:48:59
Skrivet av Carina Dahl

I blandt lurer jeg på hvorfor jeg gidder altså, men ärlig talt, kan man ikke skrive en sangtekst uten at det må väre en dypere mening bak det. Ikke jeg som har skrevet teksten engang jo!
Kjenner at jeg blir oppgitt! Man må ikke tolke alt bokstavelig, og heller ikke analysere. Satt i bilen å ville dele en bra sang med dere, så blir det värste oppstyret! herregud! sorry, men slapp av litt da! Elsker sanger og tekster, men föler ikke det jeg skrev selv. Hvorfor skal jeg gråte når jeg er på turne og har det hur bra som hälst!!??

Og dessuten, du som skrev at jeg ikke er flink til å víse fölelser?? Hva f**¨*vet du om det>? du kjenner ikke meg! Og bare fordi jeg ikke gadd å legge meg bort i alle krangler og starte diskusjoner på TV forran hele Norge og Sverige. Eller skape oppstyr med folk jeg er innlåst med i en viss periode betyr virkelig ikke at jeg ikke viser fölelser. Om du må vite det, så er jeg utrolig fölsom og viser gjerne fölelser. Men i BB så lever man i en spesiell situasjon og tar gjerne ting med en klype salt i stede for å hylgrine eller kjefte eller bli hysterisk. Jeg valgte hvertfall det.

Så slutt å si hvordan jeg er! Du kan heller spörre. Jeg viser mer en gjerne fölelser! Om jeg skulle värt lei meg over noe, hvorfor skal jeg publisere det for hele verden? Har jeg behov for å dele det med internett, så skriver jeg det heller bokstavelig!

Konklusjon; NEI, sangteksten skrev jeg for jeg ville tipse om en bra låt og en bra tekstforfatter og artist. Ikke for at jeg fölte det sånn. Takk. Nå fikk jeg ut en oppgitt fölelse (for jeg viser nemlig fölelser om jeg har behov for det, og er meget fölsom i blandt)


Kommentarer:
Postat av: Carina Dahl

PS: Dere som i stede setter pris på at jeg blogger; takk;)

2007-08-27 | 17:51:10
Postat av: belanna torres

herregud jag fattade inte att det var en sångtext - språkförbistring på hög nivå - sorry

2007-08-27 | 18:21:27
Postat av: Anonym

Kjære vakre vene, hvis det er mitt innlegg om å være konfliktsky som har forårsaket dette sinnet fra din side, beklager jeg det dypt. Men føler nok at det
var av en slik art at du skulle behøve å reagere så skarpt. Hvis det inntrykk jeg har fått er så helt feil, er det vel ingen
stor sak da. Det jeg skrev var jo på ingen måte negativt.
Bare at jeg synes det er helt greit å vise følelser. som et apropos til teksten.
Hvis du, som mange andre, hadde hatt for vane å legge ut tekster du liker på bloggen din, ville du jo ikke fått denne reaksjonen. Nå ble det litt overraskende og uvanlig.
Jeg har vært med og skrevet på denne bloggen siden den startet,
kommet med mange positive kommentarer. støttet deg når du har blitt angrepet, kanskje stilt litt mange spm, men synes det har vært trivelig å gå inn på bloggen din hver dag.men når
noen uskyldige betraktninger blir møtt med "hva f*** ..."da er det ikke noe trivelig mer. Men la nå ikke ditt sinne mot meg gå ut over alle de som ikke er så uforstående som meg, og fortsett å blogge som før.

2007-08-27 | 18:26:21
Postat av: prinsess

Bra svart, Carina! Dette er din blogg, og du må få lov til å skrive det du vil, og føler for. Uten at noen av oss skal analysere hva du tenker og hva du gjør.. Må bare få si, at jeg er kjempeglad for alt du legger ut. Gleder meg masse til å høre din musikk, håper det kommer noe snart. Ha en fin uke..:)

2007-08-27 | 18:27:01
Postat av: Anonym

Kanskje folk bare trodde at den teksta sa noe om hva du følte. Ikke så rart det vel. Du skriver jo ikke så ofte tekster slik. Var sikkert ikke vondt ment
i alle fall. De prøvde jo bare å trøste egentlig. Så da kan du vel kanskje
være litt mindre sint og prøve å forstå og tilgi. Folk vil deg jo bare godt. Ingen vits å bli sint på de.

2007-08-27 | 18:35:48
Postat av: Marie

Bra att du klargör att du inte känner som i låtcitatet du la ut för någon dag sedan även om det känns onödigt att du ens skall behöva göra det. För mig var det tydligt att du bara ville dela med dig av en bra låttext.
Hoppas du får en bra vecka och kan ignorera försöken att överanalysera dina inlägg.

2007-08-27 | 19:08:04
Postat av: aram

Skjønner godt at du blir oppgitt av enkelte av komentarene her inne. Tror ikke det er så mange som tolket det innlegget på noen annen måte enn som en flott sang av en super artist, men det sitter vel en (eller flere) forskrudd person der ute som leser det du skriver forlengs og baklengs for så å vri på det for å se om det er noe som ikke er sånn som at de ønsker det skal være. Spesiellt i forholdet til Anton.
Men tror ikke det er så mange av de "analytikerne" heldigvis, og tipper det er et par stykker som skriver brorparten av sånne type innlegg.
Drit i dem, og fortsett å anbefale musikk, blogge bilder og skrive sånne små oppdateringer som du pleier. Det er kjempekoselig å følge med på bloggen :)

2007-08-27 | 19:08:30
Postat av: Elin

Hei! Vil bare si at jeg forstår deg så godt, jeg blir faktisk iblant oppgitt selv av hva noen får seg til å skrive på din blogg. Så da forstår jeg godt din reaksjon, får håpe noen tenker seg om neste gang før
de skriver.
Jeg hører ofte på bra sanger som har litt "triste" tekster og jeg trenger absolutt ikke være deprimert eller at det har "skjedd" noe for å spille dem.
Det er synd at det er noen som må ha inn alt med teskje og analyserer alt. Hadde ikke en tanke på at det skulle ligge noe bak at du skrev det innlegget med den teksten. "Ja, kjempebra sang tenkte jeg".
Den som mente at du ikke viste følelser i BB kan ikke ha fulgt mye med. Det er mange måter å vise følelser på, og noe av det jeg likte så godt med deg (og Anton) var deres omsorg og empati for andre. Det var ikke så mange av de andre som hadde de egenskapene. Dessuten en annen ting som jeg likte og nettopp det du nevner,Carina at dere ikke kranglet og hyla og skreik for det minste ting.
Håper du fortsetter som før å legger ut bilde, tekster eller hva det måtte være, er utrolig takknemlig for alt:) Er innom din blogg nesten daglig, beste bloggen:) Synest det er spennede å følge med det som skjer innen musikken med deg, du har en fantastisk stemme som du garantert vil komme langt med:)

2007-08-27 | 19:44:14
Postat av: Stefan

Jag förstår att du känner dig lite uppgiven när en liten bit av en sångtext får några att analysera och spekulera. Skönt att du får ge utlopp för dina känslor här på bloggen och förklara vad avsikten med texten var.
Hoppas du känner dig glad igen nu och är redo att möta en ny vecka.

2007-08-27 | 20:25:27
Postat av: Torill

Hei Carina,
Godt at du sier fra. Du må kunne skrive såpass uten at folk skal trekke konklusjoner utav løse luften.
Dessuten har vi ingenting med hvordan du viser følelsene dine osv.
Stå på videre. Ønsker deg lykke til både i jobb og privat :-)

2007-08-27 | 20:39:23
Postat av: Anonym

Blir like oppgitt som deg. Er enig med deg i at man ikke må tolke alt så negativt. Synes du viste mye følelser i BB jeg. Og hvorfor skulle du gråte, du har nettopp vært på ferie, feiret bursdag og fått mange gaver og fått spilt konserter.
Hva heter forresten låta og cden? Bør kanskje sjekke ut den sangen.

2007-08-27 | 22:12:09
Postat av: Anonym

Støtter deg helt og fullt Carina. Det må være måte på hvordan enkelte tolker og mistolker enkelte ting. Klart du må kunne sitere fra en sangtekst uten at enkelte med en gang setter i gang spekulasjoner. Håper at slike innlegg ikke gjør at du mister lysten på å blogge, for det ville være synd at noen få skal klare å ødelegge. Tross alt synes jeg det er mest hyggelige og positive kommentarer på bloggen din, så jeg håper du klarer å overse disse negative kommentarene og spekulasjonene. Hev deg over de. Det er mange som setter pris på bloggen din og synes du gjør en fantastisk jobb med den. Håper du fortsetter med det. Jeg er en av de som må innom her daglig og synes alltid det er like hyggelig enten du skriver dagbok, legger ut nye bilder eller svarer på kommentarer og spørsmål. Er også klar over at du har det veldig travelt og ikke alltid har like mye tid å blogge, men jeg synes du er flink jeg. Og til slutt, ikke bry deg om disse spekulantene som tross alt er i mindretall. Stå på jente, du er best!

2007-08-27 | 23:02:15
Postat av: jossan

åh herregud vilka omogna människor det finns där ute. du vet att det bara är tragiska människor som har ett liv som består av skit som vill stampa på dig..
kör ditt race carina. jag tycker du är helt fantastisk! :)

Postat av: Anonym

hehe man kan ikke påstå at du ikke viser følelser nei. Dette er ikke første gangen du kjefter på oss her på bloggen. Og det er tydelig at det trengs. Leser man kommentarene skjønner man jo hva enkelte trodde du ville fortelle oss. Og jeg så også på BB og det er tåpelig
å si at du ikke viste følelser der inne. Vi så både en glad, sint , forelsket og frustret Carina. Kanskje viktig å minne om at dette er en blogg hvor vi får ta del i noe av det Carina gjør . Vi har vel egentlig ingenting med hva hun føler, tenker og mener til enhver tid.

2007-08-28 | 05:00:53
Postat av: Anonym

Hvorfor blir du så sint for detta a? Var jo ingen som sa noe negativt om deg egentlig. Bør jo ta d positivt at lesera bryr seg å vil at du ska ha d bra vel:)

2007-08-28 | 06:03:03
Postat av: Josefin

Hej
Du har verkligen rätt att vara irreterad, jag har lyssnat lite hans musik efter du tipsade och det är verkligen fina texter.
Och jag gillar verkligen din röst, när kommer albumet?
Kram

2007-08-28 | 06:18:05
Postat av: Simen

Skjønner deg, Carina. Bare på grunn av den teksten, det er jo helt tragisk hvordan noen tolker og lager sine meninger av ingenting. Prøv å drit i dem, sikkert ikke lett. Men la nå ikke de ødelegge den flotte bloggen din. Digger den, og elsker alle de flotte bildene av deg;)

2007-08-28 | 11:20:42
Postat av: Li

Har Anton någon blogg ??

2007-08-28 | 13:25:46
Postat av: Ronnie

Hej Carina! Bra skrivet i din blogg, du ska inte behöva ta sån skit av folk, du är duktig på det du gör och är en fantastisk sångerska. Men folk som inte kan prestera nåt själva talar illa om andra, det vet jag av erfarenhet. Du är bäst och du lever för din dröm att lyckas, sluta ALDRIG med det och stort lycka till! Hoppas det gick bra i helgen! Ronnie.

2007-08-28 | 13:25:57
URL: http://djrooni.blogg.se
Postat av: Ida

Skjønner din frustasjon, noen burde virkellig skjerpe seg. Synd at noen alltid skal ødelegge, slik er det med alt dessverre...

2007-08-28 | 14:04:48
Postat av: Anonym

Carina, ikkje la sånt som dette gå innpå deg. Skjønner at du blir oppgitt, men ka folk tenker og skriver kan faktisk du ikkje gjøre noe med! Du kan bare gjør noe med hvordan du lar det gå innpå deg.
Til slutt vil eg bare få sei: Takk for at du har en sånn side som dette. Eg vet det at ingen av oss kjenner deg, og at folk er her inne for forskjellige grunner. Min grunn er at eg blir rett og slett glad av å lese det du skriver og gjør på! Du er så positiv og gjør mest mulig ut av livet ditt. Så keep up the good work! Ikke la noe som dette putte en demper på humøret ditt for det er mange her inne som er gla for at "du gidder" =)
klem fra ei jente på 19 fra Bergen

2007-08-28 | 15:09:40
Postat av: Niklas

Jag förstår verkligen att du ibland kan känna dig uppgiven över en del av kommentarerna som skrivs här. Då skall du bara tänka på att de personer som inte kan låta bli att tolka och spekulera kring allt utgör ett mycket litet fåtal av läsarna av dina fina blogg.
Det stora flertalet läsare av din blogg har aldrig skrivit en enda kommentar här, men gillar dig och det du gör väldigt mycket. De allra flesta kommentarer är ju vettiga och det är dem du skall ta till dig och strunta i dem som inte är det.

2007-08-28 | 17:04:53
Postat av: Anonym

Herregud tåler du ikke at folk bryr seg..?? De vil jo bare ditt beste! Ikke ta alt opp i verste mening. Har du en blogg får du jo tåle at folk engasjerer seg. Men det beste for deg er vel at
alle skryter av hvor flott og vakker du er..
( denne kommentaren tar du vel ikke med uansett)

2007-08-28 | 18:31:22
Postat av: Carina Dahl

Ble irritert da noen påstår at jeg er konfliktsky eller ikke viser fölesler. Da dette ikke stemmer, men jeg ikke gadd og starte konflikter eller oppstyr på TV og innestengt. Og akkurat som dere skriver hva dere vil her, må jo jeg å få lov til det. Det var jo litt ironisk også av meg og skrive et så fölelesesfullt innlegg for å vise at jeg ikke bryr meg om å vise fölelser;) Må ikke tro det er så göy med alt folk skriver til meg heller, men akkurat som jeg må ta det ved å ha en blogg, må de som skriver tåle å få svar tilbake. Det er bare rettferdig.
Og må man ha saker som vane fra starten av? Jeg må jo begynne ett sted. Pröver jo å blogge mer for at dere maser sånn;) hehe. Så da tyr jeg jo til alt mulig;)
Mente ikke å bli sint på folk som bryr seg, men må väre ok å å bli irritert over at alt må ha en dypere mening og påståelser om at jeg ikke viser fölelser,
Og til deg som skriver kommentaren over meg her. Ro deg ned a! Tåler seff alt, og det er sant at jeg velger selv og ha en blogg, og må ta det som blir skrevet, men da må også dere tåle det jeg skriver! Jeg får også skrive hva jeg mener, og ikke bare at dere er söte og snille osv! akkurat som jeg må ta alt dere skriver, og ikke bare komplimenter! SÅ det så! Its my blogg;)

2007-08-28 | 19:52:06
Postat av: Anonym

Du sier jo selv at du valgte å være på en spesiell måte mens du var på TV. Da kan du da ikke bli så veldig irritert på at noenfaktisk
kan
tenke at det er slik du er??
Skulle man gjettet at du valgte å ikke vise de rette sidene av deg selv? At noen ikke gjorde det, må du faktisk akseptere.

2007-08-28 | 20:30:38
Postat av: Anonym

Til alle dere som snakker om at Carina ikke skal tåle all shiten fra meg, ikke skal bry seg om folk som er så dumme som meg,som sier at jeg stamper på Carina, ødelegger for dere alle, i det hele tatt er ett utrolige forferdelig og forskrudd menneske
som ingen av dere har noen forståelse for: vær så snille og les innlegget som førte til all denne fordømmelse og fortell meg hva som var så forferdelig her:
"Er det slik du kjenner det?
Får nesten litt frysninger på ryggen når du
kommer med et slikt innlegg. Det er så uvant fra din side.
Hvorfor vil du gråte? Nei forresten det skal du ikke svare på! Men vis følelser, ikke steng dem inne. Våg å ikke være snill jente hele tida. (Kjenner deg jo mest fra BB og der var du jo ekstremt konfliktsky). Ta de konflikter som må tas.Men
du, ikke bli ei sånn bitch da, det er ikke noe bra det heller :)"
Jeg fatter ikke at jeg kan ha sagt noe som skulle tilsi all denne fordømmelse fra Carina og hennes lesere.
Og Carina: hvis du ikke får værre ting sagt om deg, som en offentlig person, synes jeg du skal prise deg overlykkelig.

2007-08-28 | 21:00:23
Postat av: aram

Snakk om å få fart på gjengen .....lol.
Av alle inntrykk jeg sitter igjen med av deg fra BB, blogg osv, så er vel det at du ikke viser følelser en tanke som ikke har streifet meg. Skjønner ikke hvor et par stykker har det fra.
Nei, stå du på......og si ifra hvis vi er ugreie og urimelige i våre komentarer. Det får vi jaggu tåle å høre.

2007-08-28 | 21:24:18
Postat av: Anonym

Den som får kjeften her sa jo ikkeno om at hu ikke hadde vist følelser i BB, men at hu var konfliktsky. Og d var hu. D var jo noe av d d ble snakka mest om på foruma mens BB ble sendt d da. F.esk folk på Anton sitt forum snakka mye om d og på AlltomTV .
Nå ha d blitt slik at folk ikke tør si noe anna enn smisk for de er så redde for at Carina skal slutte å blogge. Hu truer jo med d hver gang d kommer en ting som hu synes er negativ.

2007-08-29 | 10:20:41
Postat av: Ida

Herregud, anonyme ovenfor, blir dere aldri ferdig?
Carina la ut noe tekst fra en fin sang, så tolker noen av dere det som om det skulle være noe galt og at det er på tide at Carina viser følelser. Skjerp dere, for det første hvorfor må dere skrive alt dere tenker om dere ikke har noe bedre å skrive. Og Carina viste like mye følelser i BB hun som andre, men hun hadde ikke noe behov for å lage drama av alt som noen av de andre gjorde for det minste ting. Tror ingen av oss kan forestille oss hvordan det er å være innestengt i et hus i flere måneder med kamera overalt. Så klart et hvert normalt menneske vil prøve å holde litt tilbake. Jeg ble rett og slett glad i både Carina og Anton som person av det jeg så av dem i huset. Begge viste så mange gode sider som jeg setter stor pris på.
Håper det blir slutt på analysere og spekulere i det minste lille ting, for det er vel ingen inne her som vil at Carina skal slutte å blogge?

2007-08-29 | 10:50:12
Postat av: Emil

Nu måtte æ sjekke litt bakover for å finne ut ka det her dreide sæ om, og ganske spesiellt at ho over her ikke skjønte ka som va galt m det innlegget. Va vel ikke så galt, bare utrulig teit. Vis følelser, ikke bli bich osv. Årntli forstå-sæ-påer. Du e vel strålanes fornøyd med å få råd fra sånne som kan fortælle dæ koss du e. Æ tenke med gru på ka som hadde skjedd om du hadde kommet med en anna sangtekst som nån ville tru at hadde ei dypere mening. F.eks teksten til den der rehab med ho dær dophauet. Da hadde nok konklusjon blitt at du blitt narkis i løpe av dagen i kongsberg, mønstra på elias-båten og innlagt på rehab.
Hadepåbade. Back to work here :-)

2007-08-29 | 14:45:07
Postat av: Johan

Bra att du säger ifrån när det går för långt Carina. Förstår att det kan kännas otacksamt när du bjuder så mycket på dig själv och ett fåtal personer inte kan låta bli att försöka tolka ut information om sprickor i ditt och Antons förhållande ur ingenting.
Att du avsiktligt skrev ett extra känslosamt inlägg för att visa att du är bra på att visa känslor var ju tydligt för de flesta här, men tydligen inte för alla.

2007-08-29 | 18:31:13

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits