Bursdag og glede;)

2007-08-1619:26:05
Skrivet av Carina Dahl

Da var jeg 22 år. Litt angst. haha. Neida, men likte tallet og det å si at jeg var 21;)
Bursdagen var kjempe koselig, Anton gjorde dagen min kjempe spesiell med overraskelser og fine gaver:) Fikk ring, fotlenke og lommebok:) Og nei det er ikke forlovelses ring;) Spiste middag med Anton, hans mamma, söster og fetter og peter! Var kjempe koselig. Fikk paryme, kofte, topp, sko, veske, penger og armbånd av venner og familie! Og det jeg allerede har blogget da! Ble kjempe glad for alt:) Masse som jeg hadde önsket meg.
Fikk trådlös mikrofon av pappa og co, noe jeg VIRKELIG behövde:) Gleder meg til å se den når jeg spiller neste gang:) Av mamma fikk jeg masse små saker for at jeg kunne åpne masse pakker på sengen om morgenen, som er tradisjon i vår famile "stor-gaven" skulle jeg få når jeg kom hjem! spennende;)

Skal ha et lite jente vors i morgen for å feire, noen venninner kommer så skal vi drikke litt vin! Blir sikkert kjempe kos! Desverre har emelie värt borte og er fortsatt det i morgen så vi skal ta en feiring bare vi 2 neste uke! hehe!

Skal også ta en get together med de närmeste i trondheim neste gang jeg skal dit:) Vanskelig å få til en stor fest med 100 inviterte som jeg bruker å ha värt år i og med at de fleste vennene er spredt utover norge og resten av verden nå når det er skole-tid! Blir heller flere små-feiringer i år:) Må jo feire! Jeg liker det..

Sussi: koselig at du synes jeg er down to earth, da har du rett oppfatning av meg;) hvilken butikk forresten?

Hopp: Hva jeg synes om Linni som går fra modell, til robinson og musikk. synes alle skal gå for det de brenner for, om hun virkelig har holdt på med musikk og det er det hun vil satse på så er jo det bra. at folk bare vil bli kjente er deres sak, orker ikke legge meg borti det, men litt teit er det vel! hehe! alle har sine ambisjoner, er det bare å bli "kjndis" så er vel det litt low kanskje men deres sak! Jeg brenner for mitt og de for sitt. Kjenner Linni litt fra för, og vet ikke hva som er på g, men liker henne godt så önsker henne lykke til med hva hun vil gjöre!
Hva sa de på radio da, og hvilken kanál var det?

Til deg som spurte om min figur, så trener jeg en del, spiser sunt (mindre karbohydrater) og ´mosjonerer med en power-walk eller sykler til jobb för frokost!

Kanskje jeg tar ett fag i höst, men tror ikke jeg rekker det for å väre ärlig. får se.

Noen spurte om hva jeg bruker for BUS - produkter, forstår ikke helt hva du mener?

Da fikk jeg svart på det meste tror jeg.
Nå er det masse jobb denne uken, på fredag den 24. drar jeg til karlstad å över med et nytt band:)  Vi drar videre sammen til skotterud (kongsvinger) og spiller konsert samme dag. På lördag spiller vi i Dombås för TNT:)
GGleder meg og gruer meg, har utvidet showet! spennende;)

Vi skrives;) Klemmer


Kommentarer:
Postat av: aram

Så den der videoen til hun der Linni, og jeg må si at det terningkastet hun fikk i VG var ærlig fortjent. Hun er sikkert ei grepa jente på alle måter, men noen burde fortalt henne at det der ikke var hennes greie. Nesten litt trist å se på. Men hva gjør man ikke for å bli kjendis. Og når det gjelder han der Christer Falck, så skal det bli gøy å se hvor lavt han kan synke i sin utvelgelse av "artister" som han gir ut plater for.
Men det var nok negative greier for idag :) Godt at du ikke er i den "gjengen" der.
Nytt band, utvidet show?? Spennende!
Men jeg kan godt sitte her å være nyskjerrig jeg. Er en tålmodig sjel...regner med vi får info etterhvert :)

2007-08-16 | 21:18:05
Postat av: Anonym

ååå, gleder
meg til du skal spille på dombås, I'll be there Carina:):D!!!!

2007-08-16 | 22:00:15
Postat av: Anonym

Nytt band . Høres spennende ut. Blir vel kanskje mer enn bare de to konsertene neste helg? Da blir det vel kanskje konserter i sverige også da.

2007-08-17 | 12:32:27
Postat av: Anonym

Hvilket band er det du skal synge med nå? Er det permanent eller bare for denne gangen? Hvor mange konserter har du i høst? Har du fortsatt noen med Urban Cowboys og Roger-Andre eller er den faste vokalisten deres på plass igjen?

2007-08-17 | 14:41:28
Postat av: Anonym

Kjempefin oppdatering Carina. Høres ut som du har hatt en fin bursdag og
mange fine gaver har du fått også. Så gøy med nytt band, er det et band du skal ha flere konserter med fremover eller er det bare disse to som skal være neste helg? Siden du trolig ikke får tid å ta noe fag i høst, skjer det noe mer med musikkarrieren din nå i høst og er det noe nytt om plata di og om videoen du spilte inn tidligere?
Så hadde det jo vært kjekt med et nytt bilde av deg og Anton sammen da så vi får se hvor brune dere har blitt , et sydenbilde kanskje. Forstod det slik at du ville legge ut bilder fra ferien når du får tid. Du nevnte noe tidligere at du hadde lyst til LA i høst hvis det ble tid til det, blir det noe av eller?

2007-08-18 | 12:14:13
Postat av: robin

Hej!- Ska du Verkligen till karlstad? Jag bor där och skulle bli överlycklig om jag fick träffa dej! Du är min stora idol!
Kul att Födelsedagen blev lyckad och grattis än en gång.
Om du vill kan du höra av dig till mig på min mail (vill inte lägga ut mobilnummret här) : [email protected]
Ska du uppträda något i Karlstad också eller är du bara här och tränar med bandet?
Skulle vara supertrevligt att få se dig i verkligheten!
Många Pussar Robin!

2007-08-18 | 12:27:30
Postat av: Robin

Hej Carina!
Läste att du skulle åka till Karlstad nästa vecka, är det sant?!
Jag bor I karlstad och skulle bli överlycklig om jag fick träffa dej i verkligheten! Du är min stora idol!
Ska du uppträda i Karlstad också eller ska du bara hit för att träna med bandet?!
Skulle i alla fall vara hur kul som helst att träffa dig: Snälla hör av dej till min mail: [email protected]
(vill inte lämna ut mobilnummret här)
Kul att födelsedagen blev lyckad.!
Ha det bra! Pussar Robin!

2007-08-18 | 12:34:58
Postat av: Ida

Hun Linni fortjente ikke terningkast 1 engang. Det var helt tragisk, så sangen og interjuv med henne i går.
Så de som sammenligner henne med deg Carina, er helt på tryne. Du har en fantastisk stemme og har en helt annen utsråling, sjarm. Ja, alt for å bli en bra artist.:)
Spennende å følge med deg fremover nå, er det en svensk gruppe du skal spille sammen med?

2007-08-18 | 14:20:58

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits