Rihanna konerten var knall:)

2008-03-1311:15:41
Skrivet av Carina Dahl

image661
Hun fikk kritikk på aftonbladet fordi hennes låter var "ödelagt" av rockegitarer osv.. Jeg mener dette gjorde henne bedre og hun fikk mer särpreg! I stede for å bli hvilken som helst annen rnb stjerne, så blandet hun rnb med rock! Og jeg digga det!

Synes scenen var litt kjedelig, men hun hadde to stilaser under en låt, og det var sjukt töfft! Hun hadde bare 3-4 antrekk...Og alle antrekk var svarte!!  Men jeg kanskje ble bortskjemt under Gwen og Beyonces konserter som byttet utrolig mange ganger!

Uansett sang hun solid live og jeg koste meg!

Alltid inspirerende med konserter! :)


Kommentarer:
Postat av: Mona

Virker som om du går mye på konsert! Heldiggris! :) Kjempekjekk blogg du har!

Postat av: Anonym

Flott at konserten var bra. Hva er planen for påska? Blir det by eller fjell på dere?

2008-03-13 | 17:26:42
Postat av: David

Jo, du blir väl kanske lite bortskämd som får gå på så många olika konserter. Det måste bli en massa bra inspiration och idéer till hur du skall lägga upp dina egna konserter.

2008-03-13 | 18:21:09
Postat av: Anonym

Så bra at du koste deg. Sikkert inspirerende å gå på konserter når en holder på med musikk selv. Lurer på når du holder konsert, bruker du da å skifte antrekk i løpet av konserten?

2008-03-13 | 18:57:46
Postat av: Carina Dahl

Blir oppdal med anton og familien! skal spille 2 konserter og stå brett! :) vi drar onsdag!!

jeg bruker ikke skifte nei.. kanskje tar av meg en jakke bare! men mine konserter er ikke akkurat like stor produksjon som artister som Rihannas konserter!

2008-03-16 | 16:20:46
Postat av: Lena

Heisann:))Var å tittet på bloggen din bare.masse fine bilder,mange fine sko oxo:))God påske

2008-03-18 | 17:55:53

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits