Good shit! Fikk denne i dag! Gni det i hårbunnen og håret tupperer seg selv nesten! Jeg mislike sterkt flatt hår på meg selv

2008-03-1418:43:20
Skrivet av Carina Dahl

image665
Fikk denne i dag! Gni det i hårbunnen og håret tupperer seg selv nesten!
Jeg misliker sterkt flatt hår på meg selv, og det sliter jo å tuppere med kam/börste hele tiden! Så skal pröve ut denne framover!
Testet den nå, og förste inntrykket kjennes bra! :) Ikke no big difference i hvordan det ser ut, men jeg slipper å tuppere:)

Nå skal vi på Texas Long Horn å spise middag, festlig, jeg liker ikke kjöttbiter som man ikke kan få gjennomstekt fordi de nekter å servere det..SOOOO, får håpe de ha noe annet!

Trivelig helg önsker jeg dere:)


Kommentarer:
Postat av: aram

Helt enig med deg. Kjøttet SKAL være gjennomstekt, og jeg har også opplevd resturanter som ser på deg som om du er mindre begavet hvis du ber om "well done".
F...... them :)
Ha ei flotters helg :)

2008-03-14 | 19:13:52
Postat av: Anonym

Får du ikke lov å være med å bestemme hvor dere sklal spise? Trodde ikke Anton var typen til å foretrekke et slik spisested heller, men det er kanskje ikke han som bestemmer heller:)

2008-03-14 | 19:50:00
Postat av: Fredrik

De har säkert någon annan god mat som du kan äta. Önskar dig en trevlig kväll och helg.

2008-03-14 | 20:08:41
Postat av: Sandra

Jaa den till håret älskar jag sååå mycket.. jag är beroende av den! hihi
=)

2008-03-18 | 01:01:46
Postat av: madeleine

Heia! Lurte bare på hva det hårproduktet heter? Bildet er så lite så jeg får ikke sett navnet :) Håper på svar!

2008-04-07 | 15:22:18
Postat av: Madeleine

Heia! Hva heter det hårproduktet? Bildet er så lite så får ikke sett navnet :) Håper på svar!

2008-04-07 | 15:23:38

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits