2008!!!

2008-01-0215:33:40
Skrivet av Carina Dahl

Hei alle sammen! Godt nytt år!
 Shitt hvilken spesiell jul det her ble, og hvilken overgang!
I jula var det ekstremt stressfullt + noen familiesammenkomster som gjorde det verd det! Selvfølgelig var det kjempe gøy å spille konserterer og musikk videoen også (som det seff kommer bilder i fra snart.. jeg bare venter på å få de tilsendt)

Både Storlien, Oppdal og Ålen var helt vilt! Det er slitsomt å spille over en times konsert live og gi alt, men det tyngste er reisinga, ventinga, den dårlige maten man kjøper seg på bensinstajoner (fysj) og det å komme hjem mellom 6 og 7.30 på morgenen de gangene man spiller såpass nære at man kan kjøre hjem på ca 2-3 timer! og stå opp tidlig nok for å få noe utav dagen sosialt eller med øvinger osv! Jeg ville jo helst dra hjem etter konsertene for å få mest mulig tid med familie og venner også!
Men hey, dette er hva jeg elsker så klager ikke;)

Jeg planla en køben-tur under jula, så vi dro på nyttårsaften!

Jeg hadde temmelig uflaks nå ved årsskifte, for dagen før jeg dro fra trh (søndag) så klarte jeg å ramle så inni helvette hardt på isen utafor huset til pappa, å landa på albuen... Var borte en stund for skjønte ikke noe da pappa bar meg inn.. den smerten var så syyyyk at vi var sikker på at det ble brudd.. Men jeg insisterte på å vente og se. og dagen etter så var det bedre, selv om det fortsatt er litt vondt å strekke den helt ut. Skal tydeligvis veldig mye mer til enn hele kroppsvekta mi tatt i mot av albuen på hard is;)

I køben spiste vi en herlig middag, på en kjempe fin og koselig restaurant og vi så rakettene på Rådhusplassen der. Har aldri sett så mange mennesker på ett sted på nyttårsaften! Det var helt sykt! Men i tillegg til vakre raketter og bra stemning så var det mye som minte om et opprør.. Vi gikk gjennom gatene og så gjenger sloss, butikkvinduer ble knust, raketter avfyrtes i søppelbøtter og det ble tent bål i gatene.. Jeg var ganske redd faktisk..

Jeg hadde bestemt meg for en rolig (lugn) nyttårs feiring så vi dro tilbake til hotellet ved 1 tiden, så raketter fra den fine utsikten, hang med noen gale italienere og ringte noen samtaler hjem for å ønske godt nytt år!

Er glad jeg tok det med ro, for denne natten kom min neste uflaks... Jeg våkna av at jeg var så utrolig kvalm, hadde jo drukket knappt 2 glass champagne, så var jo ikke alkohol heller. Spenderte hele natten og halve dagen derpå liggende over toalettskålen... i tillegg til en feber og kroppssmerter... veldig festlig.. har tydeligvis fått en slags farrang (vinterkräkssjuka) og influensa.. Så fikk ikke sett noe av køben.. Vi var jo der i 2 dager, mye vits;)
I dag tidlig fløy vi tilbake til sthlm, følte meg heldigvis ikke kvalm, men har jo ikke fått i meg mat på 2 dager så er temmelig slapp... Har ligget i sengen fram til nå. Og nå prøver jeg å spise litt ekkel havresuppe... fysj!

jeg blir skjeldent syk (men nå fikk jeg alt på en gang) og det har kanskje noe med å gjøre at når man endelig slapper av etter mye stress så kommer alt!

Forresten så fant jeg mirakelkuren! Ut på ettermiddagen igår, var jeg så dårlig at jeg rett og slett bare lå å vrei meg og håpet nesten på å kaste opp for å bare føle meg bedre etterpå.. Men var jo helt tomt.. SÅ jeg fikk tak i fersk ingefær så jeg presset i meg, blåbær saft, og ingefær brus (ginger ale) forå bære sikker liksom! haha! + 2 Pinex! Og da tok det en halvtime før jeg følte meg mye bedre;) Bør testes ved liknende tilfeller;)

Håper dere hadde en bedre overgang til det nye året enn meg. ;) Selv om nyttårskvelden selvfølgelig var utrolig fin for meg også!

Legger ut bilder så for jeg får dem!! Masse klemmer og til lykke med det nye året!!!!!!!!!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Håper du føler deg bedre etter hvert. Den farangen som du beskriver har visst besøkt de fleste rundt her, og mange folk har hatt samme forhold til toalettskåla som deg i løpet av jula hehe. Nei, jeg vet, ikek noe å le av, man er noe utrolig syk mens det står på. Du har min totale sympati. Og ikke bli overrasket om du finner samboeren på
kne over skåla i den nærmeste framtid heller.
Hvordan er programmet framover? Tid til å slappe av og komme seg litt igjen etter all medfaten, eller er det fullt kjør med arbeid og reising?

God bedring og ta vare på deg selv.

2008-01-02 | 17:14:01
Postat av: Emil

Dakkar dæ da. Nån gang komme alt på en gang, men du har sikkert brukt opp din utur for 2008 nu. Du får iallefall ha et sjæææmpefint nytt år.
Klæmz

2008-01-02 | 18:49:17
Postat av: David

oj,oj, vilken otur du haft de senaste dagarna. Krya på dig och hoppas du snart är frisk och redo att jobba på som vanligt igen. Du får väl se det som att nu har du haft din del av otur för 2008 så nu kan resten av året bara bli fantastiskt.

Jag ser fram emot bilder från musikvideoinspelningen och framför allt att få se den färdiga musikvideon.

2008-01-02 | 20:34:47
Postat av: Robin

Men Carina, tråkigt med Vinterkräkssjukan :(
Och Armbågen, hoppas det är bättre med den. Ta det försiktigt det är halt ute nu. Ser fram emot att se Musikvideon.

Pussar

2008-01-02 | 21:18:23
Postat av: aram

Liksom du fikk det når du endelig hadde noen fridager. Men er vel som du ser.....helt normalt dessverre. Men får henge meg på det Emil sier over her. Nå har du sikkert brukt opp uflaks-kvoten din for ei laaang stund framover :)

2008-01-02 | 22:30:13
Postat av: Anonym

Godt nyttår til deg også. Hyggelig med en lang dagbok fra deg igjen, ikke så hyggelig å lese at du ble syk på Købehavnturen. Bra at du fikk med deg middagen og rakettene før du ble dårlig ihvertfall, men synd at du ikke fikk sett København da. Dere får ta turen om igjen en annen gang, er ikke så langt å reise dit. Kanskje litt spesielt å være et slikt sted på en nyttårsaften kan jeg tenke meg. Ble en del reising på deg på nyttårsaften da skjønner jeg, men gøy å finne på noen annet enn det tradisjonelle på en nyttårsaften. Når en tar en tur litt sånn på sparket blir det ofte mest vellykket også. Artig at det var du som planla turen. Var dere en hel gjeng som reiste sammen eller var det bare dere tre som er avbildet under?
Bra at konsertene dine gikk bra, skjønner godt at du synes det er slitsomt med reisingen og ventingen. Sikkert lurt av deg å legge opp til en rolig nyttårsfeiring etter et så hektisk program i julen. Bare synd at du ble syk, håper at du kommer fort til hektene igjen. Anton får ta godt vare på deg og fore deg med havregrøt. Hva er planene fremover nå, mye jobbing i butikken?
Gleder meg til å se bildene fra videoinnspillingen, håper at du får dem snart. Gjerne flere jule- og nyttårsbilder også hvis du har (dette er ikke mas, bare ønske). Du har jo fått deg ny mac nå, så nå er det vel bare å legge ut masse bilder, selv om mms'en ikke fungerer, haha.
Du får ha god bedring og håper at det går bra med albuen også. Håper også 2008 blir et bra år for deg med hensyn til musikken din. Har så lyst å kjøpe plata di!

(Ser det ligger en del ubesvarte spørsmål under her, har du tenkt å ta deg tid til å svare på de eller dropper du det?)

2008-01-03 | 00:46:54
Postat av: cami

men CARINA, hvor blir det av videon du spillte inn i vår???????????????

2008-01-03 | 15:47:10
Postat av: Mona

Hello!!! arti å finne bloggen din:)har hatt juleferie en stund å er rastløs så nerder på nettet å så fant jeg deg plutselig:) lenge siden nå, tida har gått fort siden ringve!!!! Gler meg til å se musikkvideoen din når den kommer:) flink du er, imponert jeg, har trua på deg:)

har du extensions nå forresten?? har det slitt mye på håret ditt eller er det en myte?:) fint er det hvertfall!

Klem Mona (FAKAR:)) hehe

2008-01-03 | 17:31:48
Postat av: Elin

Så uheldig du er da, men "trøsten" får være at du var ikke alene om å være dårlig i jul/nyttår. Flere jeg kjenner fikk ødelagt delvis jul og nyttår på grunn av det. det er nok som du sier at når man endelig kan slappe av så kommer det...
Håper formen er bedre nå og venter på å få se og høre musikkvideoen eller kjøpe din cd i løpet av 2008!
De beste ønsker for deg i 2008 og håper alle dine planer går i oppfyllelse:)

2008-01-03 | 23:25:14
Postat av: Carina Dahl

Programmet framover er jobb
både med musikk og butikk! Skal spille på Lundamo 19.jan! så skal vi kanskje reise en tur i mnd skiftet! skal i studio i februar:)

Var bare oss 3 i køben ja!

prøver å svare på hvert bilde nå;)

rører meg sånn at dere skriver at dere vil kjøpe plata mi.. gir meg mye pågangsmot til å nå målet... takk for at dere finnes..

2008-01-05 | 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits