Sooool!!!!

2008-02-0522:25:11
Skrivet av Carina Dahl

image584
Fra flyet!
image585
Første dagen.  Jeg fikk ikke is/glass..:(  
image586
Skeptisk til middag?
image588
Så ekstremt fin strand der pappa og co har leilighet!
image589
Så synd at bildet ble suddig... Hele gjengen. Anton, stemor Kristin, søster Amanda, lillebror Markus, meg og pappa! Hadde en kjempe bra ferie sammen disse menneskene som jeg er så gla i!
image590
Her er Anfi i bakgrunnen! Vil også ha leilighet her!!
image591
Litt bading ble det
image592
Arvingarna gjorde en låt på hotellet! ;)
image593
Var på marked også. prøvde å kjøpe noe, men det var virkelig ikke noe som frista! ikke engang truser!!!
image594
Kall meg bare biffen!
image595
tok en båt tur også!
image596
Rockin' ;)
image597
Elsker stranden!
image598
PÅ golfern
image599
Mine elskede søsken, Amanda og Markus!!!
image600
Kooos!!!
image601
En herlig liten ferie helt enkelt!


Kommentarer:
Postat av: Björn

Tack för många fina bilder och trevligt textreportage från er semesterresa. Den ser ut att ha varit riktigt lyckad.

2008-02-05 | 22:53:07
Postat av: Elin

Så mange fine bilder du har lagt ut!
Ser ut som dere hadde en kjempeflott tur:)
Har sikkert sagt det før, men din lillebror er en skikkelig sjarmør:)

2008-02-05 | 23:11:30
Postat av: Anonym

Mange kjempefine bilder. Det ser ut som om dere har hatt en flott ferie. Deilig å få tilbringe tid
sammen med familie og kjæreste i slike flotte omgivelser. Skjønne søsken du har, han lillebroren din ser ut som en skikkelig sjarmør. Sol og varme på denne årstiden gjør seg, nesten så jeg blir litt misunnelig og fristes til en sydentur jeg også.
Når skal du benytte deg av din julegave da, Paristur? Kanskje det må bli litt mer vår for å reise dit. Den turen som dere snakket om i bb til Thailand, har dere noen planer om å reise dit eller til LA som du nevnte en gang tidligere her på bloggen?

2008-02-05 | 23:20:52
Postat av: Anonym

Så flotte bilder !
Thanks for sharing :)

2008-02-06 | 06:24:52
Postat av: Anonym

Jammen ser det ut til at dere hadde det bra gitt! Blir nesten uvirkelig å se på disse bildene minutter før man skal begi seg ut i snøværet her jeg bor. Grr!
Om du ikke akkurat er "biffen", har du i alle fall en flott kropp som kler bikini godt :)

2008-02-06 | 06:30:45
Postat av: Åsa

Alltid kul med en vecka i solen tillsammans med personer man gillar. Underbart fina bilder av underbara personer. Jag måste säga att du ser ut att vara i en fantastiskt fin form.

2008-02-06 | 06:46:14
Postat av: Belanna Torres

Tack Carina för att du delar med dig av dina härliga semesterbilder.Hoppas du och Anton kan få en lägenhet där nere också.Önska dig en
till din födelsedag tex.

2008-02-06 | 10:40:56
Postat av: mya

Du burde legge på deg el ta silikon, du har ingen former igjen. Bare en tynn strek.. Du som hadde perfekt kropp i BB.

2008-02-06 | 11:33:11
Postat av: Anonym

Takk for alle de flotte bildene du legger ut:)
Din blogg er den beste!!!

2008-02-06 | 13:22:31
Postat av: Yey

Du har blitt alt for tynn.. Litt ekkelt :p

2008-02-06 | 15:47:49
Postat av: Linn

heihei:) hva slags flyselskap tok dere?

2008-02-06 | 16:29:53
Postat av: Lillian

Det så ekstremt deilig ut!!! Sol , sommer og ferie, altfor lenge til :-(

2008-02-06 | 18:30:49
Postat av: aram

Ser ut som dere har hatt en flott ferie. Koselige bilder. Takk for at du deler dem med oss :)

2008-02-06 | 18:51:25
Postat av: robin

tjaa! Semestern ser ut att ha varit jättebra.
FInt väder och ett trevligt sällskap :D Jag är lite avundsjuk, skulle också vilja åka utomlands, SOLA, BADA. Du är säkert brun och fräsch nu också. Ha det så bra! Puss

2008-02-06 | 20:48:54
Postat av: Susanne

Skikkelig koselige bilder :) Ser ut som dere stooorkoste dere :)
Har du fjernet piercingen i navelen for godt?

2008-02-06 | 21:26:07
Postat av: Anonym

Det er flott på Anfi. Men resten av øya imponerte ikke meg.Om to måneder tar jeg med meg mannen min og de to barna våre og reiser til Florida. Det er bare herlig sted.Der vil jeg ha leilighet.Eneste ulempen er den lange reisen.Uansett er det alltid godt å reise fra snø og kulde her hjemme.Ja det er jo ikke det da jeg reiser i april.

2008-02-07 | 07:04:55
Postat av: Lene

Du er blitt bra tynn! Har jo ikke ett gram fett på den vesle kroppen! Må si jeg syns du så bedre ut i big brother, sunnere. Litt mer former:) Men jeg elsker håret ditt, døds misunnelig. Artig at du legger ut bilder! Bruker å titte innom for å se om du har lagt ut noen nye:) Må si jeg ble litt misunnelig på sydenturen også! hehe! Skulle gjerne vært i sola nå..

2008-02-07 | 15:08:21
Postat av: Anonym

Du ser kjempebra ut, det gjorde du da du var med i BB og nå
ser du om mulig enda bedre ut!
Sunn og frisk, perfekt kropp, så stråler du, ser utrolig lykkelig ut!

2008-02-08 | 13:33:57
Postat av: Anonym

åå.. playa del ingles.. der var de kjempefint=)

2008-02-08 | 14:28:19
Postat av: Anonym

Alltid hyggelig med familieferie.Godt å kunne slappe av litt med familien sin. Men gjør du/dere aldri noe smmen med Anton`s famile.Ser jo aldri bilder av dem her på bloggen.

2008-02-10 | 12:17:25
Postat av: Anonym

Vi har vel sett bilder av stort sett alle fra Antons familie her (litt usikker på brødrene), så du over her må følge litt mer med

2008-02-10 | 18:10:42
Postat av: Anonym

Joda jeg følger med her på bloggen.Vet selvfølgelig at Carina har lagt ut bilder av Antons familie og skrevet om dem.Men det var ikke det som var poenget.Over her ser vi masse flotte bilder fra en familieferie med Carinas familie.Hyggelig det og koselig at hun vil dele dem med oss.Derfor spurte jeg Carina om hun ikke gjorde noe med Antons familie som hun vil dele med oss.F.eks. kinobesøk, gå ut å spise,ferier,weekendturer osv.Naturlig at man gjør sånne ting med familien sin.Må vel være lov å spørre så får Carina avgjøre om hun vil svare.Vil hun ikke så er jo det selvfølgelig helt greit.

2008-02-12 | 23:12:31
Postat av: Line Marlen

heihei! utrolig søte bilder! får meg til å tenke tilbake på alle gangene jeg har vært der! så utrolig koselig øy .. med nok å finne på! spesielt anfi og stranda ved er helt utrolig:) skal tilbake ett par turer i år ! gleder meg masse ! :)

2008-02-21 | 15:12:43

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits