på jobb idag:)

2008-02-2415:07:38
Skrivet av Carina Dahl

DSC00866.JPG
på jobb idag:)


Kommentarer:
Postat av: aram

Like blid :) Ha en flott søndag (kveld)

2008-02-24 | 18:39:26
Postat av: Annika

Jag är så imponerad av dig. Jobb varje dag och du ser ändå alltid så strålande fräsch ut. Mycket snygg T-shirt förresten. Är den från G-star butiken?

2008-02-24 | 19:35:26
Postat av: Anonym

Hjelpe meg,
var du på jobb i dag også! Hvor mange dager i uka jobber du i den butikken? 7?
Når får du slappet av og sovet skikkelig ut , du da?
Godt at du skal hjem til spilejobb neste uke. Reine ferien det hehe

2008-02-24 | 20:36:01
Postat av: Anonym

Ikke mulig å få sove lenge i dag heller da skjønner jeg. Alltid godt å kunne sove litt lenger etter å ha vært på fest, men du ser uforskammet pigg ut og når en vet at en skal på jobb dagen etter tar en det kanskje litt roligere også. Det blir slik når pliktene kaller. Egentlig synes jeg ikke noe særlig om søndagsåpne butikker, synes at det er deilig med den fridagen. Hva synes du om at butikkene er åpne på søndager? Regner med at de som jobber søndagen får fri en annen dag i løpet av uka, og det kan jo være bra det og. Ha en fin uke.

2008-02-24 | 23:48:40
Postat av: Fredrikka

Hva slags fremtid er det å jobbe i en butikk.. Gud så kjedelig.. men når man ikke har andre muligheter så skjønner jeg jo at butikkjobb er livet og gode penger

2008-02-25 | 22:32:00
Postat av: Carina Dahl

Ja t-shirtt fra g-star:)

jobbet 8 dager i strekk ja. i blandt blir det sånn! sov ut i dag, deilig!!

ja man skulle ønske at man hadde en hel fri dag i uka ja! men det er jo bra alternativ for turister og mennesker som jobber mye å ha en ekstra shopping dag! men jeg kunne gjerne klart meg uten søndagsåpent;)

Det er veldig greit for meg å være medeier i en butikk som selger verdens 4. største jeans merke. Spesiellt når jeg er i en meget ustabil bransje
som artist er det greit å være medeier i en meget godt selgende butikk, en base for min del:) Og jeg er en ekstremt bra selger;)

2008-02-27 | 13:18:12
Postat av: Anonym

Fredrikka

Hvem har sagt at butikkjobbing er Carinas framtid.Hun jobber hardt for å kunne ha musikken som levebrød.Hvis ikke,så har hun jo studert på BI og der er hun vel ikke helt ferdig så om 10 år er hun kanskje fondsmekler,revisor eller skatterådgiver eller noe sånt.

Mange av de som jobber i butikk gjør jo dette ved siden av studiene.Er ikke det bra da?Slippe å ha mye studiegjeld.

Tror alle jobber blir kjedelig og rutinepreget etter hvert.
Uten noen som jobber i butikk hadde verken du eller jeg kunnet handlet og det vil vi vel ikke.

Å jobbe i butikk er neppe noe du blir rik av.Lønnsmessig ligger de vel blant de laveste gruppene.Med kvelds- og helgetilleggene så kan det jo bli ei brukbar månedslønn.

2008-02-27 | 13:52:28
Postat av: Anonym

Du svarer så bra noen ganger at jeg bare må le. hehe Go girl!

2008-02-27 | 14:12:38

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits