Hei alle sammen! Bildene fra Lundamo konserten er lagt ut på hjemmesiden!

2008-02-0322:54:49
Skrivet av Carina Dahl

www.carina-dahl.com

I dag har jeg jobbet, handlet og MAILET med store bokstaver! hehe! La i fra meg hele buisnessen da jegvar på ferie, mye å ta tak i!

Legger ut bildene fra ferien snart, må bare ta meg tid! Vil også skrive nemlig!

I morra skal jeg på prøve time på streetdance! Jeg har jo danset siden jeg var 3, jobbet som instruktør, konkurrert osv! men etter BB så ble det dårlig med dans! Forutnom korografi til egen konsert seff! men føler for inspirasjon, og det er et bra sett å trene på også!
Så i morgen skal Robin (en kompis) og jeg begynne! han er danser her i sthlm og lurte meg med på janet jacksons koreograf's kurs engang! det var tøfft!
Gleder meg!

Håper dere har hatt en fin helg og får en bra uke:) klemmer


Kommentarer:
Postat av: emma

hejsan!
om du har hund..var gärna med och tävla om boken allt om hunden ..enda du behöver göra är att skriva om tävlingen och länka till mig..motivera varöfr just du ska ha boken.
ha de bra

Postat av: oioioi.....

Skrevs: 2 minuter sedan
Från: Ej registerad medlem

carina dahl.... hahaha hun er så jævli blåst... skjer med å skrive på svensk når du er norsk?
hun er ikke særlig godt likt i norge, det kan jeg love deg! bortsett fra et par -3 like lite intelligente høns fra distrikts-trheim..
og den "musikk-karrieren" hennes.. hahaha, har aldri ledd så mye som da jeg så "musikk-videoen" hennes.. det morsomste av alt er at hvis man leser bloggen hennes så skjønner man at dette tar hun seriøst, hun tror oppriktig talt at hun skal gjøre musikk-karriere! stakkar

2008-02-04 | 12:19:37
Postat av: ki

kjente far???? carina var født til å være en artist? det er det dummeste jeg har hørt! aldri hørt om faren din før jeg, tnt... hehehe, du er så teit, virker som du ser på deg selv som en rockedatter fordi faren din spilte i et harry coverband på 80-tallet var det?? hehe, det er ikke no liv tyler her i gården kjære deg... "og i dag, se så mye carina har oppnått!! hun var med i BIG BROTHER, BIG BROTHER DERE!! da blir man anerkjent kjendis, noe Carina har higet etter hele livet, ja hun er villig til å gjøre alt for litt publisitet! hun stikker ørne-nesa si overalt hun! og I DAG har hun TIL OG MED spilt på samme scene som liv marit wedvik!! og hun har jo vært i se og hør!!" haha, er litt synd i deg da Carina..

2008-02-04 | 12:33:26
Postat av: Anonym

Nå må enkelte ta å skjerpe seg. Det får nå være visse grenser hva enkelte skal lire ut av seg på en blogg. Håper du ikke tar slike kommentarer ille opp Carina, det er bare misunnelse. Jeg blir rett forbanna når jeg leser kommentarene over her, forstår ikke vitsen. Det er greitt med saklig kritikk, men hvis en ikke har noe mer saklig å komme med så er det bedre å la være å skrive noe. Hadde jeg vært deg Carina ville jeg ikke godkjent slike kommentarer. Stå på videre og ikke bry deg om slike barnslige kommentarer fra folk som ikke vet hva de snakker om.

2008-02-04 | 15:30:10
Postat av: Anonym

Til Carina ,

Om alle var som deg ville jorden vært et bedre sted å leve. Ta til deg kommentarer som denne :)

Hilsen fra Sør Norge :)))))

2008-02-04 | 15:55:37
Postat av: aram

Hehe. Oioioi og ki.....hvis du (dere) setter dere stille og rolig ned på trappa nå som kommer det nok en mann i hvit frakk å henter dere tilbake snart. Enkelte innlegg er så idiotiske at de er morsomme. Dette var sånne innlegg.

2008-02-04 | 15:57:40
Postat av: Belanna Torres

Ja mycke ska man höra innan öronen trillar av en.Du har humor du Carina, som låter sånt dravel passera. Ha en skön kväll.

2008-02-04 | 16:14:29
Postat av: Anonym

Å så godt det måtte være å få ut alt det der! Regner med at du er ferdig nå. Ingen her som er spesielt interessert i å vite hva du mener, vil jeg gå ut fra.
Gå å finn deg noe som gjør deg glad og så lar du Carina og hennes lesere være i fred. Tror Carina kan leve godt med at du ikke blir en av hennes tilhengere.
Men en ting skal du huske på; det lønner seg å vite hva man skriver om før man går så hardt ut som deg. Det er jo inniblant all misunnelsen du legger for dagen, en del faktiske feil i dine to innlegg her.
Og om du synes synd i Carina, må jeg si at jeg nok synes adskillig mer synd i deg. Carina har styrke og integritet til å heve seg over mye mer enn slike umodne skrik som det du kommer med. Hva har du som kan hjelpe deg?

2008-02-04 | 16:24:49
Postat av: Anonym

Alle som har hørt om TNT vet jo hvem Carinas far er men at hun er hans datter visste ikke jeg før hun sa det på BB.Tror ikke han har stilt opp i media med familien sin.Det er jo ikke Carinas feil at hu n har den faren hun har.Det ville være synd hvis Carina får fordeler av å ha en far i bransjen.Men tror egentlig hun må jobbe hardere for å bevise at dette er noe hun virkelig kan pga sin far.Kan være enig i at BB gir deltakerne et negativt stempel ,dessverre.
Svensk? Carina bor jo i Sverige så det er vel ikke så merkelig at hun skriver på svensk. I Norge forventer vi jo at innvandrere skal lære seg norsk så da bør det vel være slik for nordmenn som flytter utenlands også. Carina har jo innvandret til Sverige.Man bør jo kunne språket der man bor.
Hva er galt med å drømme om bli artist. Om hun lykkes vil jo bare tiden vise.Det er mange av dagens artister jeg ikke liker så når de har klart det kan Carina også.

2008-02-04 | 18:01:43
Postat av: Anonym

De samme to innleggene finnes på Rebecca Simonssons blogg på Glife også..........

2008-02-04 | 18:08:24
Postat av: Anonym

Skjønner meg ikke helt på hva som er hensikten med innlegg 2 og 3 over her. Direkte ondskapsfullt etter min mening.
Jeg vil heller skrive om noe hyggeligere. Så gøy at du skal begynne på dansekurs da, vi får vel en liten rapport om hvordan det gikk. Du har jo god erfaring med dans fra tidligere og så er det jo god trim også. Så gleder vi oss selvfølgelig til at du legger ut feriebildene.
Til slutt, håper at du ikke tar innover deg det som ble skrevet over her. Vi er mange her som håper at du vil lykkes med musikken din og gleder oss til at plata di kommer. Stå på Carina!

2008-02-04 | 20:19:52
Postat av: Anonym

Skjerp dere litt da! Utrolig barnslig å holde på slik. Faktisk har Carina oppnådd mye. Hun har et stort talent, og synger bra og tar musikken på alvor. Mye bedre enn mange andre som driver med musikk i dag. Carina jobber hvertfall hardt, og står på for å nå sine mål. Og at hun skriver svensk er forståelig siden både norske og svenske leser her. Hun har jo også flyttet til Sverige så. Kommer den nye myspace siden snart, Carina?

2008-02-04 | 20:38:46
Postat av: Annika

Låter kul med streetdance. Hoppas du hade kul och kunde hänga med i koreografin. Många fina bilder på din hemsida. Ha en fortsatt trevlig vecka.

Egentligen inte värt att kommentera alls men jag kan inte annat än tycka synd om en person som har ett så tråkigt liv att det enda "nöjet" som finns är gå in på en blogg till en person som han/hon av någon konstig anledning ogillar och skriva en massa nonsens.

2008-02-04 | 21:41:10
Postat av: Anonym

Synes den kommentaren sier mer om deg, enn Carina.

2008-02-04 | 22:01:07
Postat av: Carina Dahl

Jeg aksepterer alle meninger! Men i blandt så lyser det igjennom at det er mennesker som sliter med seg selv som føler seg bedre av å rakke ned på andre! Trist! Og hva har en fortid eller en far med dette å gjøre? Jeg må jo bevise mitt talent uansett, ingen kan hjelpe meg med det? om jeg synger som en halvdød ugle hvordan kan min far innvirke på at jeg skal få en platekontakt feks?

Og om man er en uvitende person som har som hobby rakke ned på mennesker så er det klart en ikke vet hvem TNT er (som forøvring skriver egne låter og aldri har vært et coverband) som turnerte med Twisted Sister, hadde samme manager som Bon Jovi og Kiss og toppet listene i Japan, USA og flere land i Europa! Gitaristen er kåret til verdens beste gitarist og bandet har holdt på i snart 20 år! Grattis!

Og forresten lo du av Venke Knutzon og Kurt Nilsen's - When the stars go blue videon også? samme folk bak kameraene:)

forresten gøy med IP adresser.... ;)

Freedom of speech;)

2008-02-04 | 23:02:22
Postat av: Anonym

Bra svar Carina.

2008-02-04 | 23:19:24
Postat av: Elin

Ja, slik går det når man ikke har noe bedre å bedrive dagene enn å spy ut dritt om andre, for å tilfredsstille seg selv.
Går utfra at jeg også er blant de uintlligente hønsene du nevnte selv om jeg ikke bor i Trondheim da.
Har faktisk vært på konsert med Carina og der var det rundt 2000 "høns" for å bruke ditt uttrykk. Det var en kjempebra konsert og jeg drar
gjerne en gang til om hun kommer i nærheten av her jeg bor!
En annen ting TNT er
et av de beste rockebandet Norge noen gang har hatt, har hørt mye på dem. Sangen "Sometimes" blir jeg aldr lei, den er dritbra!
Jeg håper og har god tro på at du Carina får gitt ut plate snart og får stor suksess. Det har du virkelig fortjent, du skiller deg helt klart ut fra andre artister i dag og jeg liker alt det jeg har hørt til nå av deg.
Du oioioi og ki som jeg regner med er samme person vil jeg bare anbefale: få få deg et eget liv!

2008-02-05 | 00:49:14
Postat av: Emil å Fredrik

oioioi for en kronidiot som hadde de innleggene der oppe. Missunnelsen får tydligvis folk te å si de utruligste ting. Og har du ikke hørt om TNT så e det virkelig på tide at du lære dæ din kulturhistorie. Norges desidert bæste rockeband. Og videoen te Carina e knall. Glæde mæ te den kommer ut på tv så æ kan se den i stooooort format.Ho kommer garantert til å slå gjennom, og æ har ikke hørt om nån som ikke like det dem har hørt å sett så langt. Og han der Anton e sansynligvis den heldigste karn æ vet om. Så du oioioi. Grav dæ ned eller få dæ et liv din patetiske frosk

2008-02-05 | 11:15:42
Postat av: ki

Carina Jeanette Dahl er en reality-tv-deltaker som er kjent fra sin deltagelse i tv-serien Big Brother i 2006.

Dahl var med i femte runde av BB og prøvde å bli en av de mest markante deltagerne i huset ved å skryte av å ha blitt kåret til «Årets gatebilbabe» i 2005. Hun kom best overens med Anton, Richard Olsen og Linn og dårligst overens med Jessica Lindgren. Carina ble stemt ut en uke før finalen og fikk totalt 107 dager i huset.

Dahl har i flere år jobbet som såkalt "nesten nakenmodell" - I 2006 ble hennes første singel, «Sticky Dough», lansert. Dessverre ingen stor suksess.

OISANN! det var visst ikke mine ord engang!
når det kommer til påstandene om misunnelse... så må jeg få lov å si at jeg er fornøyd med den jeg er og har aldri hatt et ønske om å bli glamourmodell, gatebil-babe eller hva det nå heter, ei heller prøve meg som popstjerne. jeg kunne feks. vært misunnelig på Kathrine sørland eller Pia tjelta, kvinner som det står integritet av , som har klasse , er pene og har oppnått mye. men jeg er faktisk ikke det heller:) synes de er flotte jeg! og når det kommer til din standard kommentar Carina om at jeg sliter med meg selv så er det også et bomskudd, jeg har det fint med meg selv jeg. men jeg innrømmer likevel at jeg lar meg irritere over enkelte mennesker på denne kloden, mennesker som har et over normalt oppmerksomhetsbehov, mennersker som ikke skjønner at all pr er god pr, mennesker som blir med i big brother for å bli kjendis, mennesker som kler av seg for å bli kjendis osv. så man kan jo si at jeg er irritabel, helt klart. men jeg er også realistisk. og det er jo som du sier- ytringsfrihet. så det gjør meg ikke det minste at du har ip-adressen min kjære deg.
(legger du dette ut da? tror ikke det) ha en fin dag!

2008-02-05 | 12:20:36
Postat av: Anonym

Herregud, skjønner ikke de som får seg til å skrive slik på blogg. Har du ikke noe adskillige finere å skrive kan du la være, mener jeg.
Bra svar du gav, Carina. Selv om et slik innlegg egentlig ikke fortjener noen oppmerksomhet.

2008-02-05 | 15:22:00

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits