Ekstrem-uka mi;)

2008-02-1714:57:48
Skrivet av Carina Dahl

Sorry for at jeg ikke har blogga så bra! er jo det der styret med sim kort byttinga og det å innstallere mms på nyee hver gang! Prøvde både automatisk og manuelt, men noe er feil innstillt på min tlf!

Egentlig går det jo å sende fra hvilken som helst annen sin tlf oxo, bare man har koden! men av en eller annen grunn så går det ikke lengre?

Tok en del bilder i går med kamera til Helene! Så det blir da:)

Har vært en sykt stressende, men gøy uke!

Onsdag var jeg i studio hele dagen og skrev låter med Daniel (produsent)! på kvelden ble det en liten tur ute med Morten (bb), Tore, Daniel og Askil Holm!

Torsdag var jeg i studio og recorda hele dagen, sprang ned til åpninga av Moods butikken sammen med Morten (bb) hvor jeg møtte mange gamle kjente:) Spiste valentines middag med gutta (se bilde lengre ned;)

Fredag var det studio igjen og recorde, fiksa meg i studio (haha) og sprang på Bislet på Moods of Norway visningen (oslo fashion week) den var utrolig gjennomtenkt og godt gjennomført! Temat var veldig nytenkende og blandt modellene var gamle skiløpere og Tone Damli Aaberge osv! Gøy! Ble etterfest etter visningen og møtte masse gamle venner og bekjente! Sami fra BB, Lene Alexandra, Tinki fra Lillyjets osv. Kjempe hyggelig!

I går rakk jeg å treffe litt venner (maraton løp for å rekke alle.. haha) og var i studio å la på gitarer (ikke jeg da... men)
Helene (Rask) kom hjem der jeg bor når jeg er her vi tok et glass og dro ut på middag med noen gamle kollegaer og venner! Dro på avslutningsfesten av Oslo Fashion Week på Grand Hotel! Der var det hvertfall mange gode gamle bekjente. David Eriksen, John Carew, Lene Nystrøm, osv!
Var også en tur på La Belle Sole og Cosmo! Veldig gøy!

Nå har jeg vært å besøkt noen venninner og skal snart fly hjem!
Skal bli innmari godt å komme hjem til Anton og få slappa av litt, har jo ikke sett han på noen dager! Uka har vært hektisk! men veldig gøy å se igjen alle mine gamle omgangskretser og venner!

Bilder kommer:)


Kommentarer:
Postat av: Björn

Kul att höra lite om din vecka. Det verkar ha hänt mycket och det skall bli kul att få höra nya låtar med dig. Trevligt också att passa på att hälsa på lite gamla bekanta i Oslo. Det är väl inte så ofta du träffar dem nu för tiden.

Ha en bra resa hem till Stockholm. Jag ser fram emot att du postar fler bilder tagna med vanlig kamera.

2008-02-17 | 15:27:03
Postat av: Anonym

Pheeeew. Ja, det blir jo rene ferien å komme hjem og bare jobbe i butikken hele dagen, øve, trene, treffe venner.... hehe
Virker i alle fall so om du har hatt det bra i Oslo. Sikkert lurt slik karrieremessig å treffes med en del folk
i miljøet av og til også.

2008-02-17 | 15:36:31
Postat av: robin

ser fram emot bilderna :D

2008-02-17 | 15:57:10
Postat av: Anonym

Det låter som om du som vanligt hunnit med väldigt mycket på några få dagar. Det skall bli spännande att få höra resultatet av det du spelat in i studion.

2008-02-17 | 19:21:45
Postat av: Anonym

Synest du er flink til å blogge, når man tenker på hvor hektisk og mye du har å gjøre!
Veldig moro å følge litt med på hva du gjør og håper snart vi får høre resultatet av alt arbeid du har nedlagt med musikken din:) Kjempespennede!
Ha en fin uke:)

2008-02-17 | 21:34:36
Postat av: Anonym

Du treffer mange kjente folk altså. Coolt. Den uka i Oslo var heftig på flere måter ojoj

2008-02-18 | 06:53:11
Postat av: aram

Litt av et stunt den uka der ja. Ha ei flott, men litt roligere uke :)

2008-02-18 | 15:16:39
Postat av: Anna

Hei!
Digger din blogg!!
Moro at du deler litt av ditt liv med oss, håper du snart får gitt ut plata di. Gleder meg til å høre resultatet:)

2008-02-18 | 20:37:03
Postat av: Anonym

Ja det har gått i ett skjønner jeg. Sikkert gøy å treffe igjen venner og gamle kollegaer, du er vel ikke så ofte i Oslo så greitt å benytte anledningen når du først var der likevel. Håper du har fått slappet av og kost deg litt med Anton etter at du kom hjem. Er litt nysgjerrig på hvordan det går med plata di, om du vet noe mer om når den kommer ut eller du ikke kan si noe ennå? Skal bli spennende.
Skrev et innlegg lenger nede som du ikke godkjente, skjønner ikke helt hvorfor, skrev jo bare at det skulle bli spennende med plata di og stilte et par spørsmål om det var et annet plateselskap du jobber med nå enn tidligere. Husker at du var i møter med
plateselskap i Stockholm tidligere der jeg trodde ting var på gang. Selvfølgelig kunne det være jeg som gjorde feil når jeg sendte kommentaren for jeg kan ikke forstå at det skulle være noen grunn til ikke å godkjenne den for det var ikke noe krenkende med den. Men nok om det, du må ha lykke til med det videre arbeidet med plata. Gleder meg til vi får høre det ferdige resultatet.

2008-02-19 | 20:48:19

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits