Noen bilder fra i går!

2007-09-2123:47:00
Skrivet av Carina Dahl

image401image402image403image404
Var en super vellyukket kveld! stor koste meg og det var godt å samle masse venner!
Fikke masse fine gaver; smykker, ørepynt, klær, undertøy, trådløs handsfri (behøvdes), guitar hero (som jeg hadde ønsket meg veldig som dere ser på bildene.. hehe), gensrer og topper, hårkur og shampo som er bra for mitt hår, champagne, parfyme, osv osv:)

Tusen takk til alle vennene mine som kom, og gavene! Og takk til Espen, Frank og resten av crewet på Ricks som gjorde bursdagen min magisk:) Takk for tapas:) takk for champagnen på downtown:) det ble rett og slett veldig veldig bra:) Det var en liten takke-tale! hhaha! gøy, nå er jeg trøtt! Natta!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Kjempefine bilder. Høres ut som det var en vellykket bursdagsfeiring og det er bra. Mye fine presanger har du fått også. Du var forresten veldig fin på håret. Har du stylet selv eller?

2007-09-22 | 00:07:10
Postat av: belanna torres

herregud vad vacker du är carina, inte underligt att anton tyckr du är vakrast i världen, kram

2007-09-22 | 08:07:52
Postat av: Anonym

Takk for mange flotte bilder!!!
Du ser fantastisk bra!!

2007-09-22 | 09:08:57
Postat av: Mats

Kul att kvällen blev lyckad och tack för fina bilder. Du är verkligen otroligt vacker i lockigt hår, det borde du ha oftare.

2007-09-22 | 09:23:52
Postat av: Johanna

Låter som om du hade en mycket trevligt kväll. Det blir väl inte lätt för dig att få med alla presenterna hem till Stockholm. Ett antal extra väskor behövs antar jag.
Ha en trevlig helg och lycka till på kvällens konsert.

2007-09-22 | 10:21:51
Postat av: Anonym

Hei CArina! Så bra det ble vellykket! Jeg lurte på hvilken krølltang du har brukt til håret ditt her, var nydelig!! håper på svar=)

2007-09-22 | 12:14:17
Postat av: Jente 17

Hei! Syns du har blitt altfor tynn! Du var mye penere før, da du hadde litt former... Som i big brother!
Måtte bare si det!;)

2007-09-22 | 13:37:08
Postat av: Sandra

Hei, jeg digger deg rett og slett ! du er knallpen!
men nå må jeg virkelig spørre, går du på diett ?
i såfall, kan du skrive opp hva du spiser til frokst, lunsj, middag og kvelds daa ? :) Takk på forhånd .

2007-09-22 | 14:22:41
Postat av: Sandra

Hei, digger deg rett og slett. Og du er knallpen !
Men nå må jeg virkelig spørre deg om du går på diett :)
i såfall , kan du skrive opp hva du spiser til morgen, lunsj, middag , og kvelds ?
takk på forhånd ;)

2007-09-22 | 14:29:00
Postat av: Christin

Guitar Hero er utrolig morsomt! Have fun with it! ;-)

Postat av: Anonym

Til "Jente 17"
Puss brillene dine eller kjøp nye, du er ganske alene om å mene det!
Man må være helt bortreist om man ikke ser hvor fantastisk bra Carina ser ut.
Å nei,
hun er ikke for tynn!!!!
Hun er rett og slett helt perfekt:)

2007-09-23 | 12:21:17
Postat av: Natalie Sæther

Heei snuppa mi=) tusen takk for en super kveld..alt va perfekt, bortsett fra at æ brakk foten min da..huff, klæbba:) sjekk bloggen min for flere bilda fra bursdagen din søta:
http://nataliesaether.blogg.no
koskos fra Natalie:)

2007-09-23 | 13:08:52
URL: http://nataliesaether.blogg.no
Postat av: Erik

Grattis så mye på etterskudd:=)
Fantastisk flotte bilder av deg, du er helt fantastisk pen!!!

2007-09-25 | 07:59:30
Postat av: Simen

Fy f... så fin du er med krøller i håret. Du er bare rålekker, aldri klipp av deg det fine lange håret!!!

2007-09-27 | 16:20:44
Postat av: Anonym

Du må lær dæ å bruk fire fingra på Guitar - Hero "drømmedama" ;o) Love Ya` !!!!!!! ;o)

2007-10-16 | 00:55:08

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits