Gratulerer med dagen, Anton;)

2007-09-1311:46:54
Skrivet av Carina Dahl

I dag fyller Anton 25 år! Göy! Har hatt en fin morgen, gått litt i byen og spist på wok-house så klart;)
Nå er vi innom jobben å sjekker om det er mye å gjöre, om ikke, så tar vi litt mer fri!
Siste ukene har värt helt kaos, bare jobb, leter sanger til reportoaret, mye planlegging for konserter!! Det har knapt värt tid til å puste! Kan jo fortelle litt fra de siste ukene!

1. sept reiste jeg til trh, Askil Holm var så snill å spurte om jeg ville sitte på fra flyplassen! Så vi prata musikk med hans låtskriver og kommer til å keep in touch. veldig göy med de som holder på med samme sjanger! ikke så mange i norge som kjörer på country-touchen!

Pappa hadde tattoo convention den helgen, så var innom der å hjelpte til litt også! satt i juryen osv;)

Övde den fredagen med Absolutte 80's som jeg spilte med på Örlandet Flystasjon dagen etter! Det var det beste publikummet ever, 98% gutter som var veldig takknemmelige! haha! Det var göy ha med danserne der også! oG absolutte 80's er et bra band! Synes det er bra å spille med flere band, blir lettere geografisk:)

Hjalp mamma og amanda den helgen også. Vi har jo flyttet ut av barndoms hjemmet:/ trist, men mammas nye leilighet var veldig fin:)

Rakk ikke så mye mer den helga, för det bar tilbake til Sthlm og jobb!
JObba den uka, var ute med Sara og vi hadde super kul! vi har veldig lik humor! haha!
Hadde besök av Natalie og Håvard, noe som var utrolig koselig:) de er et supert par som både jeg og Anton kommer godt overens med! Vi var med dem i oppdal forrige påske også! Og jeg og Natalie har hengt en del sammen gjennom vgs!

Laga middag til Anton og Peter i forrige uke også! Overraska dem en dag jeg hadde fri! Så da ble de glade og mette;)

Lördag var vi på Grand Hotel med alle ansatte:) Var veldig god mat, men ettersom jeg var små-syk og hadde feber hele helga dro Anton og jeg hjem, da de andre gikk å festa;)

Den her uka har det värt bare jobb, gave-leting og så hadde jeg besök av ei venninne på tirsdag!

I morra flyr jeg til trondheim, skal spille på Fröya med Urban Cowboys på lördag:)

Håper dere har det bra:)
klemmer


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Du kommer til å bli gråhåra før tida så mye som du jobber. hehe. Jeg blir nesten sliten
bare av å lese om alt jeg.Men det stikker jo gjennom at du liker godt å ha mye å gjøre da.

2007-09-13 | 12:19:59
Postat av: jam

Hei Carina
Gratulerer til kjæresten din!!!
ha en kjempe fin kveld.
ps) du må blogge litt bilder på deg og Anton i kveld da hehe..

2007-09-13 | 12:35:36
Postat av: Stefan

Trevligt att läsa det du skriver som vanligt Carina. Ha en lyckad resa till Trondheim och lycka till med musik och butik.

2007-09-13 | 19:15:48
Postat av: Anonym

Fin oppdatering Carina. Du kan gjerne komme med slik oppdatering oftere, hihi.

2007-09-13 | 23:06:29
Postat av: Philippa

Är Anton bara 25 år.. trodde han va typ 30.. =)

2007-09-13 | 23:48:28
Postat av: Anonym

Koselig å lese dine oppdateringer:)
Lykke til med neste konsert!

2007-09-14 | 09:45:59
Postat av: Anonym

har foreldrene dine flytta fra hverandre?

2007-09-14 | 12:58:48

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits