Närmer seg turnè start, og hadde nok et super spennende möte:)

2007-03-2015:19:54
Skrivet av Carina Dahl

Ojojoj, nå er det bare 5 uker til turnee start, kjenner det i nervene!
27. april spiller jeg i Meldal og 28.april i Surnadal!!!

I går var jeg på beste mötet i mitt liv:) nå er ting nesten 100 % klart! Men er så redd for å skrive for mye om noe feil skulle hende på veien! Men woohoo, beste mötet!

Forrige uke jobbet jeg mye, var på åpningen av Hell's Kitchen, hadde vin kveld, festa, luncha med beste frisören (Pierre fra SMALL, sveavägen), jobba på en boxer-klubb's fest og hadde mys-kveld m Anton

Snart er det Påske og da skal jeg hjem til Norge (oppdal) for å stå på snowboard, kommer å bli så jävla kult!!! 2 år siden jeg gjorde det, siden jeg var jo i BB hele forrige sesongen! Og ble ingen snowboard-kjöring sist jeg var hjemme!
Skal også ha en tre-dages intensiv trening med Tanja og Katarina (dansejentene mine) og bandet mitt!

Merker at jeg sliter litt med studiene nå, så utrolig mye å gjöre... Men hang etter i höst også, men klarte jo likevel beste karatkerer/betyg:) Så får håper det går bra denne gangen også....

Svar på spörsmål:
- Snoop & P.diddy konserten var super bra, kjempe göy å se dem live:) Fikk ikke tatt noen bilder derifra desverre!
- Jeg trives veldig godt her og har fått flere venner jeg trives med og omgås med! Det er viktig når man er i et forhold, og i tillegg bor sammen, at man bruker tid med venner utenfor forholdet. Det er viktig for meg! Tror også at forholdet holder lengere da! Tror nok jeg blir boende her ja...
- Hvor mange sko par jeg har? Ojj! heheh! Kanskje 70 par? Har faktisk ikke peiling.
- Leiligheten vår er ferdig og vi har endelig flyttet inn:) Den ble super fin!
- Leste at Jessica er med barn, vi har ingen kontakt, men jeg önsker henne lykke til. Personlig venter jeg til jeg til jeg kjenner at jeg har fått gjort det jeg vil livet, altså saker som ville värt vanskelig å gjort med ansvar for et barn i tillegg! Föler meg absolutt ikke redo for et slikt ansvar ennå!
- Stargate og Torstein Flakne (fra Stage Dolls) har skriver låtene mine. Beste teamet:)
- Har hendt seg at anton og jeg danse sammen på byen ja! haha! men noe er feil på meg siden jeg synes det blir så teit! Men ja han er flink!
- Har hatt My Space siden för BB, men skjönner ikke helt hvordan jeg skal legge inn greier osv! hehe, så skal få noen til å hjelpe meg:)

Ja, da har jeg fått svart på litt spörsmål!
Nå skal jeg jobbe videre, i morgen skal vi på Aftonbladets TV-pris, det skal bli morro:)

Klemklem!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Carina, du er bare best. :) Tusen takk for flott oppdatering.
Hils Anton. Blir han med til Norge forresten? Hadde jo vært kult å fått sett bilde av Anton på snowboard ;)

2007-03-20 | 15:25:36
Postat av: Aram

Nå gleder jeg meg virkelig til den plata di kommer. Med Flakne og Stargate må det bare bli bra.( Har festa mye til både til Stage Dolls og TNT :) ) Alltid en innertier.
Ellers høres det jo ut som du har det bare bra, og ingenting er bedre en det :)
Ha ei fin uke!

2007-03-20 | 15:39:42
Postat av: Anonym

Takk for oppdatering. Ikke stress for mye da. Nyt livet litt også!

2007-03-20 | 16:03:56
Postat av: Tomas

Väldigt roligt att det börjar ordna sig för dig med musiken. Ser verkligen fram emot att få höra lite ny musik med dig. Roligt att du trivs så bra i Stockholm också. Det är en mycket trevlig stad och ännu trevligare blir den på sommaren, med närheten till vatten överallt.

2007-03-20 | 17:41:19
Postat av: Marie

Tack för en trevlig uppdatering. Jättekul att det är nästan är 100% klart för dig när det gäller musiken, skall bli spännande att få se och höra resultatet. Jag är mycket imponerad av hur hårt du arbetar för att uppnå dina mål. Är säker på att det går bra med dina studier och examina i vår också.

Roligt också att höra att er lägenhet är fixad. Måste vara skönt att ha fått flytta tillbaka dit igen.

Ha en trevlig vecka och fortsatt lycka till. Jag ser fram emot att du snart kan göra ett inlägg och berätta att allt är helt klart med musiken och ge oss lite mer detaljer.

2007-03-20 | 18:04:16
Postat av: Sarah

Roligt med ett inlägg från dig och mycket roligt att höra om det spännande mötet du hade igår. Har varit mycket roligt att följa med dig här på din blogg och nu blir det säkert ännu roligare om det börjar hända lite mer kring musiken.

Det vore jättekul om du fick lite hjälp med MySpace-sidan och kunde lägg upp lite videoklipp och annat från dina konserter. Stort lycka till med allt du gör i ditt hektiska liv och fortsätt att hålla oss uppdaterade om hur det går för dig.

2007-03-20 | 18:47:39
Postat av: Mia

Takk for oppdateringen:)
Håper virkelig at det snart blir plateutgivelse på deg da, moro å høre at møtet gikk så bra.
Er litt enig med deg når det gjelder gutter og dansing, men det finnes unntak der også. Er det en gutt som virkelig kan danse og ikke minst føre, så ja da er ikke det noe minus... Men står han og vrikker og gnir seg som som ei magedanserinne, ja da blir det for dumt! Men Anton er sikkert flink, og det er jo kjempemorsomt å ha en partner som det funker med på dansegulvet også:)

En ting har du aldri tidligere tenkt tanken på å meldt/melde deg på Idol, garantert at du hadde kommet langt der! Men uansett vil du lykkes før eller siden:)

2007-03-20 | 20:23:44
Postat av: Anonym

Du må ta deg tid til å puste litt innimellom også. For en bedagelig person som meg så høres det ut som du har et enormt tempo om dagen. Du kommer til å nå så langt som du bare vil uansett :-)

2007-03-20 | 20:44:31
Postat av: Svante

Trevligt med en uppdatering igen. Håller tummarna för att inget skall strula till sig på mållinjen nu när det verkar vara så nära att lossna för mig med musiken.

Du är min definition av en drömtjej. Du ser mycket bra ut och verkar dessutom vara mycket klok och med en underbar personlighet och humor. Önskar dig lycka till och hoppas få chansen att köpa din platta i butikerna i framtiden.

2007-03-20 | 21:25:03
Postat av: prinsess

Koslig med oppdatering, Carina. Ser ut som du har et tett program! Husk å ta vare på deg selv også da.. Vi er mange som bryr oss! Ha en fortsatt fin uke!

2007-03-20 | 21:46:30
Postat av: Sofie

Tack för trevlig uppdatering och lycka till med allt. Mycket roligt att mötet igår gick så bra.

2007-03-20 | 22:05:37
Postat av: Ida

Hei! Koselig med noen ord fra deg igjen:)
Så bra at du nesten er i mål med musikken, det har du fortjent.
Når du har tatt eksamen i mai, er du ferdig da? el skal du gå videre?
Må bare si til slutt jeg så Anton danse noen få ganger da dere var i BB, og det kunne han. Der var han en racer:)
Dere skal ikke snart øve på brudevalsen da?;)
Ha en fin dag!!!

2007-03-21 | 10:05:05
Postat av: Simon

hej carina! ville bara säga att du är så vacker både på utsidan och insidan! du utstrålar så mycket positiv energi att det pirrar i mej varje gång ja ser vad du skriver här!
ja är oxå glad att se att det funkar så bra mellan dej och anton! han var så svartsjuk och grinig i bb-huset så ja trodde aldrig att ni skulle fortsätta vara med varann... men det är kul vad fel man kan ha :-)
sen ville ja oxå säga att om du tror att du nån gång i ditt liv kommer känna att du vill se hela säsongen av BB, så har ja hela säsongen plus massa extramaterial (från livekamerorna på internet) på dvd-skivor, så det är bara att säga till om du eller anton vill ha kopior (gratis såklart)...
...sist men inte minst vill ja avsluta med att tacka dej för allt du gjort i bb-huset, och här på websajten! ...och ja hoppas att du och anton lever ett lyckligt liv i alla era dagar, och att ni får vara friska och slippa allvarliga sjukdomar (som tyvärr är så vanliga i storstäder)
massor med kramar // Simon

2007-03-21 | 16:52:12
Postat av: Anonym

*lol*...........

2007-03-21 | 17:42:20
Postat av: Simon

vadå "lol"? :-)
tycker du det var ett "skamligt" förslag att erbjuda serien på dvdskivor eller? ...det var bara ett förslag, och annars kan hon laddda ner hela serien själv istället, för ja delar faktiskt med mej av den på thepajjjjratebay oxå (felstavat för att inte få oönskad publicitet hit)...
...eller menar du kanske *suck* istället? tycker du hela medelandet ja skrev var patetiskt rakt igenom kanske? :-)

2007-03-21 | 18:56:40

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits