Kosekveld med Peter, Emily og Anton

2007-03-2609:40:59
Skrivet av Carina Dahl

Kosekveld med Peter, Emily og Anton
I går var det kosekveld med den her gjengen! Filmen  Wild Hogs var super bra:) Men alle sovna utenm meg... haha!
Lördag inviterte Peter alle oss (på bildet) med på en riktig bra middag på Grand Hotel:) Det var veldig veldig hyggelig:)
Det har med andre ord värt en avslappende helg:)

På onsdag var vi på Aftnbladets pris utdeling! Det var kjempe göy:)
Big Brother var nominert til beste reality, men Bonde söker fru vant! Det gjorde ikke så mye.. hehe;)
Der mötte vi andre deltagere som var med i BB også (Muffe, Sami, Samuel, Robin).
Det ble skrevet at Robin og Samuel oppförte seg dårlig, jeg merkte ikke noe til det, men vi var jo ikke med dem hele kvelden. Jeg skal hvertfall ikke ha på meg at jeg oppförte meg dårlig, men for min del for vel dem gjöre hva dem vil! Jeg synes de er morsomme:)
Noen spurte om jessica, og ja det er slutt mellom Robin og henne. Hun bor i Spania.

Fredag var det fotoshoot, uten at jeg sier mer om det:)

Buksene jeg har på meg på bildene fra den fotgraferingen er fra merket G-STAR:) De har de beste jeans'ene:)
Noen spurte om hvor man kan kjöpe mindre dyre, men fine sko; Din Sko, Bianco, DNA (norge) for eksempel?

Nå i uka skal div saker gjöres klart med forhandlinger ang musikken:)
Onsdag skal jeg til min andre frisör utenfor Stockhom (www.yojos.se) det skal bli bra:)
Lördag skal jeg opp i Nord-Sverige, og mandag reiser jeg til Norge:)
Gleder meg!

Takk til alle dere som er her å leser, så göy med respons fra dere:)
Masse klemmer fra Carina:):)


Kommentarer:
Postat av: Emil

Det der så jo urkos ut. Kor i nord-sverige ska du? Skal Anton til norge i påska?

2007-03-26 | 11:14:30
Postat av: Anonym

Det ser ut til at dere har det kjempekjekt sammen - virker som en utrolig sammensveiset vennegjeng!

Emily, er det Peters nye dame? Hun er kjempesøt!

Enig med du - G-star har dødskuule bukser!

Kos deg på tur og god påske!

2007-03-26 | 13:02:10
Postat av: Anonym

Mysigt!

2007-03-26 | 13:23:11
Postat av: Doffen

Nok en gang, takk for flott oppdatering :)
Skal Anton bli med til Nord-Sverige og Norge i påsken?
Uansett håper jeg du fortsetter å oppdatere oss.
Ha en fin ferie i Norge, og hils Anton ;)

2007-03-26 | 13:38:32
Postat av: Anonym

men Carina hun heter Emelie ikke emily hehe!!!

2007-03-26 | 14:05:12
Postat av: Robin

Hej Carina!-..

Tycker din låt Sticky Dough är jättebra, fått något skivkontrakt än?!...Några nya låtar ¨på gång?!....

Varit i Värmland någon gång?!

Puss // Rob

2007-03-26 | 15:23:57
Postat av: Iselin :)

No he ej sånn ca skreve til dej 3plassa :) Men de vakje de so va poenge mitt opprinnelig :) vill sei att du å Anton <3 Aah , nydeligaste pare i norge / sveirge :) Viste all along att dåkke 2 kåm til å ende i hop . uansett :) I saaaw it ! Du e ei nydelig jente som kjeme til å ende looooongt i live :D Sånt berre veit folk :) Å ej håpe du å han Anton fe de supert utover i live ! :) Lev live å ha de supert me na Anton !

Lykke til Carina ;D

2007-03-26 | 15:46:10
Postat av: Jonas

Det där ser ju väldigt mysigt ut. Tack för ännu en trevlig uppdatering. Lycka till med musikförhandlingarna denna vecka. Jag ser fram emot att allt skall bli klart så att jag får chansen att köpa din CD.

2007-03-26 | 16:57:34
Postat av: Mia

Åh, det så koselig ut:) Godt med litt avslapping iblant:)
Skal du feire påsken i Norge med noen spillejobber eller er det ferie? Er turnelisten deres klar snart?
Håper alt går i boks med musikken nå, det fortjener du virkelig:)

2007-03-26 | 18:54:49
Postat av: Marcus

Ni ser ut att vara en mycket trevlig kvartett, som säkert hittar på en hel del roliga saker ihop. Vem tog bilden på er?

Stort lycka till med musiken och ha en trevlig påskvecka i Norge.

2007-03-26 | 19:22:47
Postat av: Anonym

hvor kjøper man g star bukser??

2007-03-26 | 19:24:01
Postat av: Aram

Ser du har tatt styringen over fjernkontrollen. Sånn skal det være. Ha ei fin uke :)

2007-03-26 | 19:49:18
Postat av: Anonym

Tipper det var selvutløser;)

2007-03-26 | 20:40:41
Postat av: Anonym

Tror ikke Samuel og Robin oppførte seg dårlig-dårlig. Det sto vel pinsamt (eller hvordan det skrives), og det ble referert til at de tok bilde av hverandre sammen med alle som var mer kjendiser enn dem selv. Noe i den duren. De hadde det sikkert gøy, og den artikkelen var tydelig skrevet av en sinna-på-livet-person som hadde bestemt seg for at BB og folk derfra ikke hadde noe der å gjøre.

2007-03-26 | 22:27:55
Postat av: Leo

Hej Carina. Har tappat bort ditt nr och jag har fått nytt eftersom jag har flyttat till stockholm. Har skickat dig ett mail... men vet inte om du har kvar det. Hör av dig .

kos Leo (tigertiger)

2007-03-27 | 04:07:52
Postat av: Anonym

hei!
kjempefin blogg du har:)
skal du turnere flere steder på østlandet i sommer?

2007-03-27 | 07:28:47
Postat av: prinsess

Koselig bilde..Håper forhandlingene går bra da! Og lykke til hos frisøren, spennende.

2007-03-27 | 07:41:55
Postat av: Anonym

Koselig bilde:)

2007-03-28 | 09:16:59
Postat av: Ariana

Du svarer på massse spørsmål fra fansen - bra ! Men jeg håper du tør og innrømme at du må ha gjort noe med nesa di - på bildet på framsiden likner du på karen marie ellefsen i nrk sporten - og sånn er ikke nesa di nå lenger. Når opererte du deg, hva koster sånt og har du gjort andre forandringer oxo ? -klem-

2007-03-28 | 17:15:01
Postat av: Anonym

Karen Marie Ellefsen? Den var vel drøy?
Er det ikke på tide å avslutte den "nesediskussjonen"?
Jeg kan ikke se at hun har gjort noe med den, og om hun skulle ha gjort det så har ingen andre noe med det.
Carina, du ser fantastisk flott ut:)

2007-03-28 | 19:03:26

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits