Blogg strul!

2007-03-0811:33:53
Skrivet av Carina Dahl

Hele uka har jeg forsökt og sende inn bilder, men nei...
Skjönner ikke hva som skjer jeg!
Kjedelig!

Svar på små-spörsmål:
- Jeg sier Trondheim
- Jeg synes "You raise me up" er en vakker låt, men litt lei av den (?)
- Tviler på at jeg klipper meg kort som Victoria Beckham
- ja, jeg er fornöyd med det litt mörkere håret, og anton synes oxo det;)
- Bildet jeg tok fra flyet var rett over Trondheim, ved Värnes flyplass:)
- Lillebror blir 3 år i Juni
- Anbefaler Tan Can eller Shaddow Tans i spray tan!
- Til Helena som fråger om mina musikalske förebilder, läs på et dagboks innlägg lengre ned här! Der har jag skrivit lite om det!
- Jeg forsöker skrive litt norsk blandet med svensk, så alle kan forstå, det har ingenting med å gjöre at jeg ikke har noen identitet! Det handler om å gjöre seg forstått!
- Mine röde bukser har jeg stjålet av mamma som gjorde et fynd på Hennes og Mauritz da hun fant dem!

Jeg kan bekrefte at jeg spiller på Dokka 16.juni! Mer info kommer når det närmer seg!
Spiller også i Meldal 27.april og i Surnadal 28.juni.

I forhold til min musikk karriere, går jo ting sakte! er så mye möter og så mye mellom-ledd! Jeg er ikke akkurat tålmodig av meg! Men det löösner bare mer og mer! Akkurat nå er det mye öving og forberedelser for min turnee!

Sliter litt med gitar spillinga, selvfölgelig ligger mine låter i de vanskeligste grepene... Må virkelig öve, eller få lengre fingre! haha!

Dansen jeg bruker er vel en ganske bra blanding, var akkurat på Step by Step i Trondheim og fant en ny danser! Så nå vet jeg at min dyktige og söte jenter Tanja og Katarina jobber hardt hjemme i Trondheim med koreografier. Jeg skel til Trondheim igjen om ca 3 uker så vi får begynne å sette sammen litt koreografier!

Om det blir en singel utgivelse sammen med Roger André skal man ikke se bort i fra;)

Under turneen blir det nok pendling mellom Stockholm og Norge.

 Skal på Margareth Berger på Cafe Opera  i morgen! Skal bli super bra:)

Noen skrev her og foreslo at jeg og anton skulle hatt eget tv-program! haha, bra idé! men hmmm, må si jeg stiller meg litt usikker til det! det får väre en reserve plan til senere! haha!

I går var jeg og ei venninne på et sko-moteshow i forbindelse med Roberto Durvilles kollektion! Stilig!

På söndag skal vi på Snoop og P.diddy! kommer bli fett heftig!!! wohooo!

Nå skal jeg faktisk sette meg å lese Juridik!! Dyktig!

Håper problemene på blogg.se löses snart!

Klemmer


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Takk for at du tar deg tid til å svare på spørsmål. Det er en veldig god kompensasjon for manglende bilder for øyeblikket.
Men MÅ snart se nye bilder av Anton. Er så spent på hvordan håret er nå. hehe. Jada, jeg vet jeg er sær, men slik er det nå hehe
Fint bilde av deg og vennninna fra skoshowet. Der er du pen gitt!

2007-03-08 | 14:36:26
Postat av: Pernilla

Tack för trevlig uppdatering och svar på den mängd av frågor som ställs här. Tråkigt att inte blogg.se är fixad ännu så att du kan lägga upp bilder. Ser fram emot bilderna från när du var i Norge och nya bilder.

Du får fortsätta att tjata på blogg.se så att de ser till att fixa till din blogg. Har ju tydligen varit ett allmänt strul där senaste veckan som drabbat väldigt många användare. Jag förstår att du är lika otålig som vi som följer dig via din blogg att kunna komma igång och posta bilder igen.

2007-03-08 | 17:30:31
Postat av: Anne

Kjempeflott blogg du har.Gøy og lese om ting du skriver og forteller oss om livet ditt.Ser helgen er planlagt og virker som det er masse kult som skjer.Hører at venninnen din Natalie og kjæresten er i stockholm i helgen.Det er vel trivelig med besøk fra trondheim tenker jeg.Venter bare på at bloggen din skal fungere ok igjen,så det kommer masse nye bilder.Lykke til med alt du holder på med og hils Anton;)

2007-03-08 | 18:23:17
Postat av: Jacob

Roligt med ett inlägg från dig Carina i väntan på att det börjar fungera att posta bilder igen. Alltid trevligt att läsa vad du skriver.

Hoppas verkligen att blogg.se snart får ordning på problemen så att du kan börja posta bilder igen. Jag får aldrig nog av nya bilder av dig. Du är fantastiskt vacker och det är ett nöje att följa vad du sysslar med via din fina blogg.

2007-03-08 | 19:22:54
Postat av: Mia

Takk for oppdateringen. Like koselig hver gang å lese:)
Kunne godt tenkt meg på den konserten du skal på søndag! litt missunnelig:)

En ting jeg lurer på, nå er du jo i sammen med Anton og ser sikkert på han som en drømmemann. Men jeg så ikke mye på BB og derfor "kjenner" jeg ikke han... Hvordan er/skal din drømmemann være? Hva er viktige egenskaper? For min del så er det viktigeste at han er ærlig, trofast, snill og en bra posjon med humor:) Utseende er ikke det som teller mest, men jeg tror de lyver de som sier at kun innsiden teller...
Det er mange gutter som ser på deg som drømmedama og det forstår jeg godt. Du er kjempepen med en fantastisk utstråling, samt at du har mye mellom øra.. du kommer til å nå langt:)

Ett spørsmål til om du var singel og kunne velge å gå på date med: P. diddy, David Beckham, 50 Cent eller Kristian Kjelling hvem av disse hadde du valgt:)?
Jeg vet hvem jeg hadde valgt.... men hvem hadde du?
Takker for svar!
Jeg kommer garantert på en av dine konserter til sommeren, ser virkelig frem til det. Du rocker!! klem:)

2007-03-08 | 19:49:57
Postat av: Aram

En begivenhetsrik helg i vente ser det ut for :) Kos dere masse :)

Postat av: Anonym

Skjer mye i Stockholm om dagen:) Ser at Shakira skal ha konsert 12.mars, dit skal du vel, Carina? Hips don`t lie er dritbra;)

2007-03-08 | 21:08:51
Postat av: David

Tack för trevlig läsning Carina. Jag tillhör en av de många killar som Mia nämner som har dig som min drömkvinna. Du är helt perfekt helt enkelt. Såg ganska mycket på BB och vet därför att Anton har alla de egenskaper som Mia nämner och några till. Inte konstigt därför att så många ser er två som ett riktigt drömpar.

Ha en trevlig helg och lycka till med studier, musik och allt annat du håller på med i ditt aktiva liv.

2007-03-08 | 21:29:06
Postat av: lisbet

hei carina

har to ting jeg lurer på:)

det første er: kor har du kjøpt de kule gull støvlettene dine med høye heler?:)

og det andre er at jeg var inne på youtube.com og søkte på sticky dough som du har synget og da kom det opp en video med en annen jente som sang den, men du danset i bak grunnen :S? ka var det for noe?

klem lisbet

2007-03-08 | 22:58:32
Postat av: Anonym

Jeg bor på Dokka, men den dagen skal j i bryllup.. Hadde vært kult å sett deg..

2007-03-09 | 07:51:08
Postat av: Anonym

Takk for oppdatering!
Lurer på en ting av alle dine tidligere samboere fikk du noen venner for livet? Eller blir det slik at man mister noe av kontakten etterpå? for eks Kristian, Therese, Ricard, Anna?

En ting til som jeg har lyst til å spørre om:) Man så tidlig at det var noe mellom deg og Anton, men var det noe som "skjedde" første gang dere hilste på hverandre? eller kom det gradvis. Hørt noe om 3.dagen men vet ikke hva det var? Var det "kjærlighet ved første blikk"?

Jeg håper også å få se deg live til sommeren, håper dere skal flere steder i Sør- Norge! Ha en flott helg, håper bloggen fungerer igjen snart!

2007-03-09 | 10:41:16
Postat av: Anonym

Trevligt inlägg i väntan på att bloggen börjar fungera igen så att du kan posta lite nya bilder. Bra också att du skriver på en blandning av norska och svenska. Det blir mycket lättare för alla oss svenska fans att följa med då.

Ha en trevlig helg.

2007-03-09 | 17:42:11
Postat av: Pål E

hei carina. Måtte ta en tur innom å hilse på norges vakreste dame:) Du er min drømmedame, du smelter meg totalt med din blendende skjønnhet og sjarm. Titta på deg da du var i bb og føler derfor at jeg kjenner deg litt og der så man at du hadde en like flott innside.
Håper du får fart på musikkarrieren din og du må love at du forsetter som fotomodell.

Har ett spørsmål, en kamerat skal gifte seg i september og vi er igang med å planlegge utdrikkningslaget. For å si det på den måten ville det være max å fått deg til å komme som en surprise. Nå må du sette grenser selv, vi må ha ei som stripper også men det gjør kanskje ikke du?;)
Det holder selvsagt om du synger og underholder litt, men må først å fremst vite om du tar sånne oppdrag. Vi holder til Oslo.
ha en super helg!
klem Pål Erik

2007-03-10 | 12:02:09
Postat av: Anonym

HVorfor er det bare din blogg som ikke virker. Andre blogger
på blogg.se og blogg.no virker jo nå selv om det var litt tull tidlig i uka.

2007-03-10 | 12:51:54
Postat av: Anonym

Ja, skal dere dra på dobbelt-date nå eller? Du,Anton, Anita og Danne? :D

2007-03-10 | 15:04:49
Postat av: Anonym

Går det an å legge inn bilder fra PC?

2007-03-10 | 21:27:07
Postat av: Anonym

Hvorfor skal de på dobbelt date? Dummeste jeg har hørt!
Nå som bloggen er i orden igjen som de skriver, håper jeg du legger ut noen bilder snart:)

2007-03-10 | 22:00:08
Postat av: Anonym

Du er fantastisk, det må du være fordi han elsker deg......

2007-03-10 | 22:29:53
Postat av: Anonym

Såg du på den svenska melodifestivalen igår och tycker du i så fall att det var "rätt" låt som vann?

2007-03-11 | 10:50:56
Postat av: Sander

Ser du står på sia til Helene Rask. Er du m der fortsatt? Hope not!

2007-03-11 | 11:59:13
Postat av: Anonym

Jeg så også videoen "sticky dough" på youtube der en annen jenta sang og Carina danset i bakgrunnen. Hva er det for noe?

2007-03-11 | 17:58:35
Postat av: Aram

Mener jeg hørte at en annen gruppe som hadde den først, men tror aldri den ble utgitt med dem. Husker ikke hva gruppen het, men når du hører versjonen på youtube så hører du at den er helt anderledes enn Carina sin versjon. Carina sin er mye bedre etter min mening.

2007-03-11 | 18:20:39
Postat av: Anonym

Hei! Er ikke bloggen i orden nå heller? Lite med bilder her...

2007-03-12 | 10:32:01
Postat av: Anonym

Hvordan går det med leiligheten deres? Får dere flytte inn igjen snart, og hvor bor dere i mellomtiden?

2007-03-13 | 09:57:41
Postat av: Katrine

hei Carina!
Syns du er en kjempepen jente, men nå syns jeg du begynner å bli litt for tynn.. er det ikke på tide å slappe litt av ??

2007-04-30 | 00:53:39

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits