Utrolig vellykket helg!!

2007-06-1817:16:32
Skrivet av Carina Dahl

Utrolig vellykket helg!!
Da var denne helgen over... Sitter igjen med en skikkelig god fölelse og er faktisk litt stolt;)
Kan jo fortelle dere om helgen fra start til slutt!

Onsdag kom jeg til Trondheim med flyet! Morten fra BB hentet meg og vi tok en hyggelig lunch! Morten er verdens beste:) Var så vidt hjemme en svipp tur för jeg kjörte inn til Step by Step og mötte Tanja og Katinka for en öving! De hadde koreografert en ny dans, så måtte läre meg den, og vi alle måtte friske opp alle de andre koreografiene!
Hjemmom igjen, middag med familien og så bar det avgårde til öving med bandet! Det gikk bra:)
På torsdag slappet jeg av og hjalp min mor med å forberede fotografering og visning! Malte (Målade) og ryddet (städade). Fant mye morsomt! På kvelden dro jeg p+å kino (bio) med Lise pg Ingvild! Så Pirates og the carrabian, var helt ok, men jeg var sykt trött! Men bra å slappe av för en konsert helg!

Fredag forberedde jeg meg med pakking og ble hentet av Roger i 16 tiden, danserene var også med. Vi kjörte til Budal, som ert en time ca fra Trondheim. Så var det soundcheck og litt mat för vi startet konserten ved midnatt! Var skikkelig bra liv og jeg koste meg! Spilte ute, så skulle tro det var kaldt, men jeg var rett varm i tröya!! Hehe! Mye energi = varmt;)
Var ferdige ved 2 tiden på natten, og da satte jeg, trommis-Stian og danserne oss i bilen å kjörte hele 5 timer ytil Dokka! Var i seng 8:30 på morgenen.... Og da fikk jeg bare 1-2 timer sövn för jeg måtte ned på butikken "Get Ready" som jeg skulle gå visning for! De hadde lagt fram 4 antrekk, kjempe fine klär:)Var trött og fjern og hadde ikke spist for jeg prioriterte å pröve å sove, men gikk kjempebra å gå visningen! Fikk meg en Farris så da var det ok:) hehe! Var kjempe mye folk som så på og Aylar var konfransier!

Etter moteshowet gikk jeg, danserne mine, Aylar og noen fra bookingbyrået og spiste på Milano! Var godt, men når man sover så lite og det skjer så mye så mister man litt matlysten!
Kl. 15: 30 var det klart for dag-show og premie-utdeling på et gatebil-treff på Dokka! Vi ble skysset ditt av supre Tage som var kjempe hyggelig!
Der delte Aylar ut 3 pokaler og jeg og danserne mine kjörte 2 låter! Var kjempe mange folk og varmt vär, så vi koste oss!
Satte også på bilen til en gatebil-"sjåför" ;) Det gikk fort;) savner jo Gatebil litt, så må friske opp de fölelsene litt også:)
Etter showet fikk vi hvilt oss litt, för soundcheck kl.20:00.. Jeg og Tanja (min ene danser)solte oss litt, men fant ut at vi kunne risikere å få vondt i hode av sol og lite sövn så satset på sövn innendörs i stede!

Så at noen hadde lagt ut bilde fra lydsjekken min til og med på Antons forum! Dere fölger med;) hehe!

Tilbake til der vi bodde og plukket klär til konserten, og tilbake til der vi skulle spille ved 23:30 tiden! Da jeg kom spilte Smokie Needles & Pins som er en av mine favoritt låter med dem! Det var kult å se dem live! Snakket litt med de etterpå og de skulle videre, men blöe igjen for å höre mine förste låter:)
Showet gikk sykt bra fölte jeg, bra liv og stappfullt:) Kosa meg og det gjorde bandet og danserne også! Vil veldig gjerne komme tilbake til Dokka så klart! Alle var så utrolig hyggelige og stemningen var på topp!

Söndag sov jeg ut, skulle egentlig inn til Oslo å treffe en del, men måtte bare sove;) Dro inn til Oslo og flydde til Stockholm hvor Anton hentet meg! Koselig!

Selv om det var veldig slitsomt, var det bare göy!!! Elsker sånn full-pakkede helger med masse som skjer!

Takk til alle som bidro til at denne helgen ble knall, spesiellt publikum:)

Vil forresten også passe på å takke Get Ready for masse fine klär som jeg fikk av dem! Supert-personal! Önsker de lykke til med butikken sin, det kommer til å gå super bra!

Kommer til å legge ut bilder så fort jeg får de tilsendt av de som tok bilder i helgen:)

Tilslutt, Solline, du har tydligvis masse bilder! Kan du ikke väre en engel å sende de til meg? Vil så gjerne legge de ut! Mailen min står på hjemmesiden, men kan jo like gjerne skrive den.. heh.. [email protected]




Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hehe, får en sikker følelse av at du har hatt ei fin helg. Det virker som det flyter litt adrenalin rundt i kroppen din enda:) Kjempebra. Det er godt når ting blir like bra som man har håpet.
Men du kan vel ikke hvile på laurbærene for lenge, det er
sikkertt ikke lenge til neste konsert eller? Regner med at det blir flere slike helger i sommer:) Neste helg skal du kanskje feire i Sverige, det er vel St. Hans eller midsommer da. Noen planer eller lar du deg bare overraske? I alle fall, gratulererer med velykkede konserter og stå på videre!

2007-06-18 | 17:42:50
Postat av: Kajsa

Vad roligt att du är så nöjd med helgen. Låter som om den var otroligt lyckad och då får man väl acceptera att det blir dåligt med sömn under ett dygn. Sova ikapp kunde du ju göra efteråt.
Verkar som om alla som var konserten också var mycket nöjda. Ser verkligen fram emot att få se din musikvideo och hoppas att det blir konserter i Sverige också senare.

2007-06-18 | 17:51:53
Postat av: jam

Ja du fortjener store overskrifter..... men dette ble kanskje litt mye, eller.
hehe. Nei det er like greit å se stort på det...

2007-06-18 | 18:31:29
Postat av: Jonas

Alltid roligt att läsa det du skriver. Särskilt en gång som denna när du verkar ha haft en mycket händelserik och lyckad helg.
Jag blir riktigt glad för din skull och hoppas själv få chansen att se dig uppträda live någon gång. Lycka till med musiken. Du är väl värd all framgång du kan få.

2007-06-18 | 18:54:01
Postat av: soline

Hei Carina!
Takk for en kjempebra konsert:)
Vi var 12 stykker som reiste og alle var kjempefornøyde, noen hadde ikke hørt deg synge før og de ble imponert:)
Selvsagt skal jeg sende deg bildene, det ble tatt noen av Roger Andre også sender med de også.
Vi filmet også, men lyden ble så dårlig. Kanskje ikke så rart når man filmer nesten inni høytaleren. Ikke særlig smart, men vi var vel ikke helt "klare" i hodet der og da:)
Kan sende ved linken til det også, skal prøve å få fikset noe på lyden men vet ikke om det lar seg gjøre...
En ting er sikkert at skal du ha konsert igjen i området her kommer vi igjen, men da håper vi kanskje å få høre enda flere sanger av deg:)

2007-06-18 | 19:13:59
Postat av: Carina Dahl

sorry for den store skrifta! kom bort i en knapp og fikk det ikke vanlig igjen! haha!
Neste konsert er 30.juni på Kyrksærterøra:)
Midtsommer vet jeg ikke helt ang ennå! må jobbe litt denne uka! Litt papirarbeid, møter osv! Så håper jeg på å bli overrasket! hehe;)

2007-06-18 | 19:53:11
Postat av: aram

trivelig med oppdatering fra en tydligvis meget vellykket helg :)
Har sett gjennom den videosnutten fra Dokka nå, og selv om det var dårlig med lyd så ser man godt hvor du koser deg på scenen :)

2007-06-18 | 21:25:07
Postat av: Simen

Hallo! Skulle gjerne vært der og sett deg live;) Du må fikse så du får flere konserter i Sør Norge!!!;)
Du Soline, som hadde videoklipp av Carina kan ikke du vær så snill å legge ut linken til det? Vil så gjerne se det om lyden er dårlig så spiller ikke det noen rolle. Så lenge det er bilder av Carina. Får aldri nok av det;)

2007-06-19 | 07:17:27
Postat av: Anonym

Moro å høre at du er fornøyd, tross hardt program:)
Det var masse folk på Dokka, men vet at det hadde vært enda mer om arrangørene hadde vært flinkere til å reklamere. Snakket med flere som ville ha vært der om de ha fått vite det. det var alt for dårlig annonsert.

2007-06-19 | 12:30:00
Postat av: Anonym

Simen.
Du finner linken til det videoklippet her inne:
http://therealmanforum.freephpnuke.org/
+ massevis av bilder av Carina

2007-06-19 | 13:22:36
Postat av: Erik

Carina!!!!
Var på Dokka på lørdag, det var helt topp!!!
Men hadde håpet å hørt og sett enda litt mer til deg;) flere sanger.
Du er om mulig enda penere i virkeligheten, du er helt spesiell!!!!! Du er råsexy!!!
Jeg vil også gjerne se video fra dokka med Carina,please:)
Gir f... i om lyden er dårlig............

2007-06-19 | 14:32:14
Postat av: Sofia

Trevligt att läsa om din händelserika helg. Roligt att allt gick så bra och att du själv känner dig nöjd med resultatet. Hoppas själv få möjligheten att se dig uppträda live någon gång.

2007-06-19 | 17:10:40
Postat av: Ingvild

Hei!
Bra du er fornøyd med jobben du gjorde i helga - det har du all grunn til å være! Har lagt ut noen bilder av deg og showet du og danserne dine gjorde på Dokka Gatebilklubbs arrangement her: http://dokkagatebil.diskusjonsforum.no/dokkagatebil-about50.html
Fikk absolutt inntrykk av at du er svært profesjonell og ei dyktig dame. Så stå på! :)
Ps: Hadde vært supert om du ville komme tilbake til Dokka, f.eks. på et av gatebilklubbens arrangementer. ;) Det hadde vi satt pris på! :)

Postat av: soline

Her er linken til videoklippet. Det er litt med Smokie i starten ellers så er resten med Carina. Men som jeg har skrevet før er lyden utrolig dårlig. Det er en som prøver å få fikset lyden og greier han det så skal jeg legge det ut på nytt senere:
http://www.sendspace.com/file/ryo647

2007-06-19 | 22:51:27
Postat av: Lillian

hei!!
Takker for veldig bra visning av klea våre og håper du får glede av de du fikk:)
Hilsen get ready på dokka

2007-06-24 | 15:50:07

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits