Så godt med sommer:)

2007-06-0621:04:52
Skrivet av Carina Dahl

Så sykt varmt det er!! men herlig! klager ikke!

Etter jeg kom hjem fra trh og eksamen (som jeg ikke vet hvorden gikk ennå) så har jeg jobbet litt og kost meg i fin været:)


Begyne ikke før tolv på jobb på lørdag og det var helt supert å kunne sove til 11 uten å tenke på at jeg måtte stå opp tidlig for å lese! Jobbet på G-star, tok en is med Anton i parken og vi dro hjem og slappa av:)


Søndag morgen dro jeg hjem til Emelie og vi solte oss, gikk tur, drakk smoothies og laga en super god lunch! I 6-tiden hentet jeg Anton på jobb og vi gjorde litt ærend. Emelie er super, er gla for at jeg traff henne. Vi har det altid veldig morsomt sammen!


Mandag jobbet jeg igjen, så litt i butikker og trente! Var en stund siden jeg trente, har vært så mye i siste! men nå er det tid til det:) Så gikk jeg og anton hjem i kvelds-sommervarmen:)

Tirsdag var Antons fridag, vi kjørte på roadtrip til Waxholm som ligger ca 40 min fra byen! Hadde picnic og solte oss, men var jo helt tropiskt varmt! Bytte dekk på bilen og gjorde litt ærende og bittelitt shopping!!

På kvelden dro jeg ned til en venninne og vi dro på Berns der Tommy Lee hadde fest! Var kult:) Hadde på meg bukser fra G-star og en topp fra Gina Tricot til dere som spurte om det!

Forresten så prøver jeg så godt jeg kan å svare på spm, men sitter ikke konsrtant på datan;) hehe! Og om noen stiller spm på gamle bilder så er det lett at jeg misser det, bedre å stille spm på det nyeste innlegget!

Resten av uka skal jeg øve ganske mye, spiller jo konsert 15. og 16. juni i Budal og på Dokka! Gleder meg! Malte akkurat et kjempe stort speil (altså rammene) jeg har her hjemme. En viss annen person her hjemme syntes ikke det var fin, men som pappa sa da jeg var liten og gav meg speilet i gave: "alle stjerner må ha et stort speil å øve forran"  Føler meg nemmelig som en super-stjerne:P hehe! neida! Men greit å ha!
Ellers i uken skal jeg jobbe litt mer på G-star, som forsåvidt går super bra! Og nyte av fin-været!

Håper alle andre også koser seg i solen:) Klemmer Carina



Kommentarer:
Postat av: Anonym

SMINKE carina!! fortell hvilken sminke du bruker og hva du gjør for din fine brunfarge!!

2007-06-06 | 21:09:52
Postat av: Anonym

Musikken da!! når får vi høre mer fra den. Jeg har ikke sett eller høre et eneste avis innlegg, eller noe på radio eller tv på snart ett år . Har ikke både du og Anton utdannelse i markedsføring hehe. Du har jo bare hatt konserter på små plasser på bygde norge. Der er jo minst 90% av alle som er der så fulle att de ikke husker noen ting hehe. Har jo en hvis erfaring med det selv ,hehe er
fra en liten bygd. Det burde vel også gå å svare på når noen etterlyser musikken du gitt ut tiderligere og hvor de kan finner den. når du har en egen myspace som den ligger på. Det er ikke alltid så lett å finne fram i alle sidene du har på nettet. Du har jo en hel bok alene hehe. Og en liten takk til dine fan`s som har stemt deg fram til en første plass på kremtoppen hadde vel også hvert på sin plass. Dette ble kanskje litt vel negativt men jeg synntes att du trenger en liten oppstammer hehe.
Jeg er en stor fan av både deg og Anton og ønsker dere bare allt godt.

2007-06-06 | 22:06:11
Postat av: aram

jeg er vel en av de få som gir katta i hvilken sminke du bruker, men all respekt til de som lurer på sånne ting.
Det jeg derimot synes er veldig koselig er innlegg som det her, samt alle bildene du poster. Kos deg de fridagene du har igjen før du reiser til Tr.heim :)

2007-06-06 | 23:17:13
Postat av: Mia

Takk for en fin oppdatering, Carina:)
Jeg synest du er kjempeflink til å legge ut bilder og kommentarer. De fleste som besøker din blogg forstår (eller i såfall burde forstå) at du har mye å gjøre og har ikke tid til å svare til enhver tid spørsmål som blir stilt. Lever selv i en hektisk hverdag og vet hvordan det kan være. Synest du er flink, Carina. Fortsett sånn:)

2007-06-06 | 23:25:29
Postat av: Carina Dahl

Til deg som spurte om sminke så har jeg nettopp svart på det i et tidligere innlegg:)
KOselig at dere setter pris på innleggene:)
Til deg som synes jeg trenger en oppstrammer! Om jeg bare skulle ha spilt i de store byene, hvor mange konserter tror du jeg hadde spilt da? Kanskje 6 stk i året.. Å spille for bygde-Norge er helt rett. Om du ser på spillelisten til hvilken som helst artist er det rundt på små-plasser en spiller. Blir litt vanskelig forstår du at den ene dagen i Oslo Spektrum er Shakira, neste er Beyonce og Justin Timberlake og så skal plutselig jeg spille. Jeg har desverre ikke like stor navn som artist, og holder på å jobbe meg framover. Ville bli glad om du respekterte det! Jeg elsker å underholde, og det er ofte byene utenfor de store som setter pris på å vil ha artister til å spille på deres utesteder og arrangementer!
Om du ikke har sett noe i avis, blader eller tv så har du nok ikke hatt öynene oppe så mye;) Har absolutt ikke värt en stor media-blast om meg, heller lite, men med jevne mellomrom har jeg värt i media.. Det er ikke det viktigste for meg akkurat nå, de må jo ha noe å skrive om også. Å akkurat nå jobber jeg veldig mye både i studio, med band og med min turne!
Vi har kanskje forskjellige tankeganger, og jeg tenker at det kanskje er bedre å spare litt på kruttet til en bra tid;)
Masse klemmer!

2007-06-07 | 08:04:00
Postat av: erik

Hej Carina.
Du verkar ha det mysigt i Sthlm,och det förtjänar du.Hoppas konsererna går bra nästa helg.Jag har en liten fråga .Vad betyder Malte,rammene? är ej så duktig på trondermål.gos dig i solen när Sthlm är som vackrast.Fortsätt och var lika ödmjuk som du är nu även i framtiden så kommer du att klara dig bra både med artistlivet och kärleken!!!!!!!

2007-06-07 | 08:09:06
Postat av: Anonym

Alltid like koselig å lese din "dagbok" eller oppdatering:)
Jeg elsker din blogg og er inne her hver dag og jeg gleder meg til å høre deg på en av dine konserter snart:)
De som bor på mindre steder setter stor pris på at det også er konserter der, hvorfor skal alt skje i byene? (til deg lenger opp) Folk drikker vel der som andre steder, så det er vel ganske normalt:) Hva som huskes får vel være opp til hver enkelt;) Min erfaring er at det er like mye liv om ikke mer på festivaler og diverse. Etter en tid vil nok garantert Carina få spillejobber i noen større byer.
Jeg har fått med meg ganske mye mediaomtale med Carina, så da anbefaler jeg deg å følge litt mer med.:)

2007-06-07 | 08:36:14
Postat av: Anonym

Men
Carina les innlegget en gang til, det handler om musikken som jeg ikke har hørt noe av, ikke om att du ikke har vært i media. Og att det er derfor ikke er mange som har hørt musikken din og ingen som har skrevet om den i avisen.
OG du glemte en gang til og takke dine fan`s for å steme på deg på kremtoppen.

2007-06-07 | 09:58:50
Postat av: Simen

Til den flotteste og vakreste jenta jeg vet om: Digger din blogg og takker for alle de bildene du legger ut. Får aldri nok av deg, du er og blir best.
Til deg anonym ovenfor. Jeg har stemt flere ganger på Carina på kremtoppen, men det siste jeg forlanger av Carina
er en takk for det. HUn har ikke gått ut å bedt oss om å gjøre det, men jeg gjør det fordi hun fortjener å være øverst der ikke bare på grunn av at hun er så pen. Men også at hun er et så flott menneske ellers. Liker også sangene hennes jeg har hørt nå, og hun har da fått medieomtale. At det skrives om hun før platen er gitt ut må da være noe. Det er ikke
alle som får det og bare vent til cd er utgitt. Men skjønner i grunnen ikke for at henger deg opp i sånne ting. En som virkelig liker Carina eller er hennes "fan" som du utaler gjør ikke det. Det er min mening da, men det er lov å være uenig:)
Carina, nyt sola og ha en kjempefin dag!
Klem fra meg;)

2007-06-07 | 11:35:01
Postat av: Anonym

Jeg vet ikke jeg, men f,eks andre trønderske artister som Åge Aleksansersen, DDE , TNT etc spiller da i aller høyeste grad i "bygdeNorge". Det er jo der grunnlaget deres ble lagt og det er ofte der de har de gode opplevelsene den dag i dag. Det er jo der det er tradisjon for "utefæst" om sommeren og "fæst på lokalet"
ellers. Ikke undervurder disse! Skjønner ikke at det skal være noe dumt valg av Carina å gjøre det samme. Sikkert like trivelig og trygt å spille på slike steder som for blaserte storbyfolk også.
Jeg har ikke hørt en masse musikk av Carina for den er ikke utgitt enda, men jeg har da hørt tre sanger, hvorav jeg synes de to siste var veldig lovende.
Må da være taktisk lurt å forberede seg godt, få spilt inn materiale, få skafftet seg erfaring fra opptredener osv før det braker skikkelig løs med mediestyret. Regner med at Carina sitt mål ikke nødvendigvis er å bli en medienisse, men å få anledning til å gjøre det hun elsker mest av alt, nemlig å opptre og underholde.
Lykke til, Carina!!

2007-06-07 | 11:35:35
Postat av: Emil

Til dæ anonyme som skrive der oppe og som vet alt om korsn man bygge opp en artistkarriere. E du dum eller bare late du som? Trur du ikkje at Carina og folkene rundt ho vet ka dem holde på med? Og hvis du ikke har fått med dæ Carina i media så bør du følge litt med. For du skriv jo det sjøl om du prøve å benekte d i et innlegg lenger nede.
Æ e kanskje ikke den som har fulgt mest med her, men æ har nu fått med mæ at Carina har sagt at ho drive på å forhandle med plateselskap. Regne med ho sir ifra når d e ferdig.
Og så jamre du om at hun bør svare på ditt og datt. Ho svare vel på akkurat ka ho vil, og kem e du som føle at ho skylde dæ nån ting? Du ska bare vær gla for at ho dele så my som ho gjør og vi andre får bare håpe at ho ser at ikke alle e som du og ikke blande oss inn i måten ho jobbe og leve på.

2007-06-07 | 15:41:09
Postat av: Eva

Tack för en trevlig uppdatering Carina. Alltid kul att läsa det du skriver. Jag håller på din stil när det gäller musiken. Man måste börja jobba någonstans innan man kan bli etablerad artist och få chansen på de större arenorna. Du har alla förutsättningar för att lyckas väl och jag önskar dig all lycka.
Tror att en del kanske missar en del av svaren du gör på bilder några dagar tillbaka som nu eftersom de inte inser att man ibland behöver trycka på Refresh i webläsaren för att se alla kommentarer. Så ett tips till alla är alltså att gå tillbaka till de senaste bilderna och trycka på Refresh.
Vissa frågor ställs väldigt ofta här. Kanske du skulle samla ihop en lista med de vanligaste frågorna och svaren som du kan lägga ut på din hemsida.
Du kan väl lägga ut lite bilder från när du jobbar i butiken också. Vore kul att se.

2007-06-07 | 18:21:36
Postat av: Anonym

Unnskyld meg, min mening er ikke å lage noen diskusjon her men å oppfordre Carina til å takke sine fans for at vi har stemt på henne på kremtoppen blir for dumt.
Jeg har stemt så og si hver dag på Carina men forlanger ikke noe takk for det. Det gjør jeg med glede og hun fortjener virkelig førsteplassen og det var på tide at Idol Tone ramla ned på lista. Jeg tror du og jeg må leve på hver vår planet, synest det har vært faktisk ganske mye presseomtale med Carina til at hun ikke hadde fått platekontrakt. (vet ikke om hun har fått det nå)
Siste året har jeg lest om henne i Vg, flere ganger i Her og Nå, adresseavisa, side 2 nettavisen osv.(så og si nesten alt har dreid seg om musikken) Hun var også på sonen på TV 2 hvor hun ble interjuvet og en musikkvideo ble vist. Trodde virkelig du fulgte mer med når du sier at du er en stor fan av Carina.

2007-06-07 | 20:30:24
Postat av: Anonym

Virker som du har fine dager. Litt synd at du ikke har tid til ferie i det hele tatt. Ei uke vekk fra det vante er godt å unne seg for alle. Sikkert godt for Anton å komme seg vekk fra butikken og Sthlm noen dager også?
Må du øve mye på forhånd før konsertene eller sitter showetbra nå? Må du i til felle øve med bandet og dansere eller kan du øve for deg selv (foran det nymalte speilet hehe)?
Hvor og når skal du ha konsert etter Dokka?

2007-06-07 | 20:43:28
Postat av: Anonym

Hvor er det blitt av Alex og Andreas? Så de alltid sammen med Peter og Anton før, men det er det helt slutt på?

2007-06-07 | 20:56:28
Postat av: aram

Ganske komisk å lese innlegget til annonym over her. Så bedrevitende, kritiserende og belærende. Alt kan plukkes fra hverandre og det faller for sin egen urimelighet.
Og var ikke bare Carina som "missforsto" det du skrev om at hun hadde vært for lite i media. Kanskje du ikke uttrykker deg helt klart, og det ser du kanskje hvis du leser innlegget en gang til. At Carina spiller på småsteder (som absolutt alle andre norske artister) var en så merkelig komentar at den ikke fortjener å bli komentert. Må nesten le. Og en siste ting. Carina skylder hverken deg eller meg noe som helst. Både du og jeg er her inne av egen fri vilje, og i motsetning til deg så setter nok flesteparten av de som er her inne stor pris på at hun faktisk deler så mye av hverdagen sin gjennom bloggen. At hun velger å ikke svare på forskjellige spørsmål, sikkert av ulike grunner, har vel ikke vi noe med!!

2007-06-07 | 21:43:20
Postat av: Anonym

Ser du har vært ute i går. Synes det er litt spes at du alltid går ut alene eller med div. venner. Hvorfor vil ikke Anton være med deg? Han pleide da å like å gå ut. Å gå ut alene en gang i blant er normalt og nødvendig,men hver gang??
Det er jo fint at dere ikke plages av sjalusi og lignende (selv om det er vanskelig å forstå etter BB :) ) men jeg tror at erfaring viser at de forhold der man gjør ting sammen (kjedelige og morsomme) har en styrke i forhold til de som velger å leve nærmest separate liv selv om man i utgangspunktet er glade i hverandre.
Men de som bekymrer meg aller mest er at det ser ut som Anton ikke har lyst eller tid til å more seg mer. Det må han ha og du må hjelpe han til det. Dra han med deg når du skal ut å ha det gøy:)

2007-06-08 | 06:06:50
Postat av: Anonym

Att
mitt innlegg kan skape sånne reaksjoner forstår ikke jeg men men. Jeg var litt sint når jeg skrev det. Jeg hadde spurt Carina her på bloggen om hun vet om det var noen plass som man kunne finne musikken
som tideligere lå på side2. Eg fikk svar fra en om att den ene lå på you tube. Men det var spesielt den andre som jeg liker best. Så jeg satt meg til å lette, jeg satt i flere timer uten å finne den så jeg ga opp. Etter noen dager så får jeg en mail fra en venn. med en link til en myspace side som Carina har opprettet , (uten att jeg forstår hvorfor hun har tre fra før men men). Der lå "top of the food chain" som jeg lette etter, det hadde ikke kostet mange sekunder for Carina faktisk svare det. Det er det jeg mener med markedsføring. hun har også svart her tideligere på spørsmål om hun kunne legge ut noen smakebiter av den nye musikken, att hun gjerne skulle ha gjort det men hun ikke viste hvordan man gjør det. men det har hun nå bevist att hun kan. Der ligger ingen kritikk fra min side på hvor hun har konserter, hun må spille der hun får jobb det sier seg jo selv. Att hun spiller små plasser setter jo jeg bare pris på, jeg kommer fra en liten bygd selv. Mitt poeng er att det ikke mange som har fått høre noe av den nye musikken som hun hold på med det siste året. Og att hun burde markedsføre den bedre. Att hun har hvert i media vet jo jeg også. Men har ikke hørt en tone fra musikken og ingen jonalist som har skrevet om den er bra eller dårlig. Att hun ikke takker for att folk stemmer på henne på kremtoppen, syntes jeg faktisk er litt dårlig, det er blitt skrevet
mange innlegg om det her, og jeg syntes det bare hadde vært normal høflighet men men. (Og jeg er fullstendig klar over att det ikke er spesielt høflig av meg å skrive det men jeg var som jeg sa sint ). Men jeg for vel heller slutte å skrive her siden så mange reagere på det jeg skriver. så da setter jeg sluttstrekk
----------------- farvel.

2007-06-08 | 13:20:27
Postat av: Carina Dahl

Øver altid uka før hver konsert-helg! øver i trh hvor bandet mitt er!
Til deg som skrev det lange innlegget rett over her! Var svært hvor oppstyr det ble, hehe! Grunnen til at jeg ikke har skrevet noe om my space siden, er fordi jeg ikke visste at jeg hadde 4 profiler, den ene er min, men det er en annen som holder på å fikse den for meg. At han har lagt ut musikken nå, det visste jeg ikke før du skrev det her (så takk for at du sa i fra). Har ikke vært på my spacen min under oppbyggingen.
Det med kremtoppen har jeg ikke forstått det det er så mange som stemmer på! Skjønte ikke helt greia, hehe, men nå skjønner jeg og er selvfølgelig utrolig takknemmelig, og du har rett, det var kjempe dårlig av meg å ikke takke den supre gjengen som er her inne for at de har stemt på meg! Var bare at jeg var litt fjern;) så tuuusen takk, og takk til deg som oppdaterte meg på saker som jeg ikke har fåttt med meg! Går litt fort i svingene i blandt;) klem

2007-06-09 | 09:03:24
Postat av: lol

Det med kremtoppen tror jeg ikke var noe big deal for andre enn den ene personen som skrev det, som hun / han selv sa " lite høfflige innlegget". Lurer forresten på om Kong Harald kommer til å takke meg i nyttårstalen eller noe. Har nemlig stemt på han også på kremtoppen.

2007-06-09 | 09:52:15
Postat av: Dagmar

Du som sier du skal slutte å skrive: ikke gjør det. Du se jo at Carina er åpen for kritikk og har en kjempefin måte å møte den på. Hun tåler kritikk. Det er bare visse andre som tar på seg rollen som voktere av blogger og forumer og som er veldig hårsåre på Carina sine vegne.Det er sikkert godt ment, men ganske unødvendig da Carina som sagt er mer enn kapabel til å "forsvere" seg selv. Fortsett å skrive, Carina synes sikkert det er greit å lese litt annet enn om hvor vakker hun er og om hvor kule klær hun har på seg.:)

2007-06-09 | 10:35:52
Postat av: aram

Regner med at jeg er en av de Dagmar sikter til i innlegget sitt.
Det er vel ingen her som har vært et sekund i tvil om at Carina er i stand til å "forsvare" seg selv som Dagmar over her skriver. Men så er det sånn at bl.a. jeg er så rart skrudd sammen at jeg ikke klarer å la være å si ifra hvis jeg synes noen oppfører seg dårlig. Forsøker så godt det lar seg gjøre å ikke gjøre det her, men av og til bare må jeg. Sorry for det Carina. Og det er ikke for at jeg tror at Carina ikke fikser det selv!!
Jeg har også vært veldig nøye med å ikke nevne forumet her inne, men siden Dagmar nevner det her så er hun veldig velkommen til å fortsette diskusjonen der inne. Hun er jo der hver dag så det bør være greit at vi tar det der istede for å gjøre bloggen om til et diskusjonsforum.

2007-06-09 | 22:14:13
Postat av: soline

Her kommer nok en forumist "ut av skapet":)
hei, Dagmar:)
Har en følelse av jeg er en av de du "siktet" til. Nå mener jeg at et forum er til for diskutere og kanskje være uenige om ting, derfor synest jeg at vi heller kunne fortsette der i stedet for en privat blogg.
Men er det en ting jeg er enig med Dagmar i er det at jeg er 100% sikker på at Carina takler å få kritikk å greier helt fint forsvare seg selv. Litt saklig kritikk må alle tåle. Men av de negative kommentarene som har vært her så synest jeg flesteparten av de har vært direkte stygge og ondskapsfulle, og hører ikke hjemme på en blogg eller andre steder for den saks skyld, men i søppla.
Kunne aldri tenke meg å gå innpå en blogg å skrive stygge kommentarer om folks utseende eller kritisere bloggeieren for ditt og datt. Men folk er forskjellige og jeg fungerer på den måten at om noen får ufortjent kritikk eller blir dårlig behandlet så sier jeg ifra eller som her skriver kanskje kommentar til noe jeg ikke synest
hører hjemme her.
Men vil si til slutt at jeg synest det meste som skrives her er positivt og da er det litt mer enn "bare" at "Carina
er så vakker og har kule klær" . Er det noe de fleste av oss aldri kan få nok av så er det positive kommentarer:)

2007-06-09 | 23:53:07

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits