Justin konsert!

2007-06-1922:24:21
Skrivet av Carina Dahl

Justin konsert!
I dag var jeg og Anton på Justin Timberlake's konsert! Vi fikk billitter i julegave av Antons søster anna:)
Emelie og Peter ble også med! Justin er syykt flink!
Helt utrolig stemme og han danser som en gud! Og det at han kombinerer dette, gjør han en av verdens beste artister! Selve showet og gjennomføringen var helt ok, da syntes jeg Beyonce hadde en bedre oppbygging! Men Justin er svært dyktig og jeg skulle gjerne vært i hans sko:)


Forresten så vil jeg takke til de som har sendt med bilde og linker til bilder fra i helga! Kjempe hyggelig! SKal sende alle til web-designeren min, Marit, i morgen! Så legger hun ut dem på hjemme siden! :)

God Natt alle sammen!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

det var en flott gave:)

2007-06-20 | 08:34:25
Postat av: Tess

Jag ska se justin i Göteborg på måndag. Ska bli SÅÅÅÅ jävla kul.

Postat av: Anonym

Han har noen bra låter. Har aldri vært på konsert med han, men Eminem engang og det var rått!!!

2007-06-20 | 13:34:03
Postat av: aram

Justin har myye bra. Skulle gjerne vært på den konserten. Flott julegave å få :) Må være mye mer konserter med sånne store artister i Sthlm enn i Oslo, eller virker det bare sånn?

2007-06-20 | 17:23:06
Postat av: Mats

Det var en fin present. Trevligt för dig som bor i Stockholm att få möjlighet att gå på konserter med olika storstjärnor och hämta inspiration till dina egna konserter.

2007-06-20 | 17:29:54
Postat av: robin

Avudsjuk jag är på dej . skulle också väldigt gärna velat se honom, ser fram emot att kolla på några av dina konserter i framtiden =) Puus!

2007-06-21 | 01:38:19
Postat av: Carina Dahl

Ja det er virkelig verd det å se sånne store konserter! Inspirerende, og man blir drømmende;)
Tror at det bare virker sånn Aram. De fleste artister tar som regel både sthlm og oslo når de er i skandinavia! ;) Snoop skal på Hell, ved trh den 1.juli! hehe! Da skal jeg ta med søstra mi, Amy, for hun elsker snoop:)

2007-06-21 | 10:27:20
Postat av: aram

du har sansynligvis rett ang. Sthlm vs. Oslo. De fleste er nok begge steder. Av en eller annen grunn så får jeg med meg mer av det som skjer konsertfronten i Sthlm enn i Oslo om dagen.....wonder why :)

2007-06-21 | 14:57:04

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits