Litt bilder fra Tydal 13.7 :)

2007-07-2521:36:25
Skrivet av Carina Dahl

image280image281image282image283image284image285image286
Fikk bildene tilsendt av venninnen min nå, så venta med innlegget til nå:)
Her fra fra konserten i Tydalen:) Det var kjempe gøy:)
Hadde ikke med meg dansere, men funka supert uansett! Selv om jeg liker best å ha med meg de;)

Hadde det kjempe bra i Norge, var sykt kjedelig vær så ble begrenset hva man kunne gjøre. men fikk møtt masse venner og vært med familie! Fikk gått ut på byen og spilt to konserter:) Begge gikk super bra! Råkvåg på lørdag var kjempe gøy og vi kosa oss skikkelig der!
Nå er jeg tilbake i STockholm og det var kjempe kos å se anton igjen, var en stund siden vi var borte fra hverandre i så lang periode. Reiser jo ofte, men er liksom en helg/4 dager her og 4 dager der! Vi begge synes det er helt ok, ettersom vi liker å ha mye å gjøre og har mål og drømmer:)

Har jobber endel i butikken nå, som er supert! Når jeg har det så variert så blir man liksom ikke lei heller, er jo ikke sånn at jeg er der 24/7 eller som en vanlig 9-4 jobb! Noe som ikke er spesiellt bra for meg.. hehe..
Skal jobbe en hel del framover, før vi skal til Norge på bryllup og ferie..

Vi skal ha en personal middag/fest på lørdag også, så det blir bra!

Har hatt besøk av Emelie, vært i parken med Sara og begynt trene igjen (ble et lite opphold der gitt..)
Men er syk faktisk, hoster og har sykt vondt i halsen. Var til legen og fikk vite at det var halsbetenelse, men når det er virus og ikke bakterie så må kroppen fikse det selv. Hadde egentlig mest håp på litt piller og så ble det bra..men nå må jeg jo jobbe og vil trene så da tar det sikkert lang tid:( jaja! Får vel passe litt på!

Litt svar på spm:
- Jeg er 166cm, har ikke silikon

-Føler at jeg er flink med bloggen, slutt å klag;) Har en travel hverdag, og synes det blir litt rart å bare ta bilde av matfatet mitt eller jeansen på jobben bare for å blogge, må jo komme med noe litt mer interressant hvertfall!

-Skal ha på meg en marine blå kjole fra HM i bryllupet i august.

-Når jeg var liten ville jeg bli artist, skuespiller, danser og modell! Haha! Some things never change!

-ER litt nærsynt, men MÅ ikke bruke linser. Men et par lesebriller skulle ikke vært negativt.

-Angelica fra BB har jeg ikke pratet med siden BB, hun bor i Gøteborg.

-Synes Anton er finest kortklippt/rakat.

-Håper på turnee i Sverige ja, så klart! Det er planen!

-På introvideoen til BB satt jeg på en Harley fra en butikk i Stockholm, synes egentlig det var teit, men men! haha!

-Emelies blogg er www.emeliemattsson.blogspot.com

-Er ikke sånn over-interressert i fotball egentlig.. men har så klart  vært på endel kamper, gøy når det er store kamper. Men har faktisk sansen for hocky!

-Vet ikke hvor vi skal på ferie ennå, neste konsert er ikke før i slutten august.

-Therese fra BB var i Sthlm nettopp, vi prata på tlf og det var veldig festligt at hun kom hit samme dag som jeg reiste, og jeg kom hjem samme dag som hun reiste hjem! så var litt synd!

-Hvem jeg synes er Norges beste kvinnelige artist? Hmmm den var vanskelig! Men i forhold til de som er hotte akkurat i tiden;  Mira Craig synes jeg er cool, Marit Larsen er veldig musikalskt dyktig, Marion Ravn har en utrolig stemme, Lillyjets er flinke osv.. ;)

Tror jeg fikk med alt da;) Og som vanlig så må jeg si tuuusen takk til alle dere som følger med, støtter meg og skriver sååå mye koselige saker til/om meg.. Varmer hjertet og gir meg krefter;)

Klemmer:)


Kommentarer:
Postat av: Pia

Trevligt att läsa det du skriver som vanligt. Fina bilder från konserterna var det också. Synd att du blivit sjuk då. Hoppas du frisknar till snart.
Du gör ett mycket bra arbete med bloggen ja. Förstår inte vilka krav de som tycker något annat ställer. När det blir lite lugnt på bloggen någon dag slutar ju den stora massan att skriva och bara dessa otåliga typer som ofta skriver VI för att få det att låta som om många tycker så kommer med sina klagande kommentarer. Hoppas du kan bortse från dessa och hoppas framför allt att dessa personer skall visa sig lite mer tålmodiga och vara nöjda med det mycket fina arbete du gör med bloggen.

2007-07-25 | 22:23:04
Postat av: Tomas

Fina konsertbilder. Kul att det gick bra, man ser verkligen hur du trivs på scenen. Jag ser fram emot när det kommer att bli konserter i Sverige också. Då kommer jag definitivt att åka och titta och lyssna på dig.

2007-07-25 | 22:52:00
Postat av: prinsess

Fine bilder, takk, takk! Du virkelig stråler på scenen! Synd du ble syk da, men tiden leger jo alle sår.. Jeg synes du er flink til å blogge, og tar i mot det som kommer. Ingen vits å klage, for som du skriver, ingen vits å legge ut bilder bare for å legge ut...Ikke hver dag det skjer noe spennende, slik er det for alle. Ønsker deg god bedring, og ha en fin dag!

2007-07-26 | 08:33:13
Postat av: Ida

Takk for en lang og fin oppdatering:)
Setter stor pris på lese din blogg, og takknemlig for alle bilder du legger ut:) Bare fortsett sånn, du og ikke bry deg om de få som mener de tror de vet
det beste i alt!

2007-07-26 | 09:28:58
Postat av: Anonym

Fine bilder. Og takk for svar på alle spørsmål.
Men du skal ikke tro at noe er for "smått" til å blogges om. Hverdagsting er ofte like trivlige som noe annet.Men jeg er enig i at det kanskje blir litt
dumt å ta bilde av hvert eneste måltid man har laget seg (men det finnes de som gjør det å og folk liker deres blogger også :) )

2007-07-26 | 09:34:04
Postat av: Meg

Hei Carina!
Har du slanket deg etter BB?
Du har blitt så tynn...;)

2007-07-26 | 09:34:45
Postat av: aram

Trivelig oppdatering. Er enig med Pia ang. en komentar under det forrige bildet. Den anonyme som skrev der skriver i "vi-form" snakker virkelig
ikke for alle. Jeg kan bare snakke for meg selv, men tror kanskje det er flere som er veldig fornøyd med tingenes tilstand her på bloggen og som setter pris på det som kommer av innlegg / bilder, og gir f.... i det som ikke kommer. Og som du sier. Det er jo ikke noe vits i å blogge matfatet bare for å blogge noe. Med mindre det var et fryktelig interessant matafat da seff :) Ha en fortsatt fin dag og god bedring!

2007-07-26 | 10:03:20
Postat av: jam

Hyggelig lesning som altid Carina du er meget flink til og blogge. Hvem er det som skal gifte seg da? God bedring Carina håper du blir frisk fort. bilder på deg og anton kan det aldri bli for mange av hehe..

2007-07-26 | 10:26:52
Postat av: Niklas

Tack för en uppdatering om vad som hänt den senaste tiden och fina konsertbilder. Hoppas du blir frisk snart och att ni får en rolig personalfest. Blir väl inte så många där, men ni trivs ju bra ihop så det blir säkert en trevlig kväll/natt.

2007-07-26 | 17:41:13
Postat av: Anonym

Kjempefin oppdatering Carina. Håper du snart blir frisk av halsbetennelsen, det er ikke noe særlig å være syk når det er sol og sommer ute. Satt forresten og såg på noen gamle klipp fra bb, bl.a. fra våkeoppdraget, er Anton like plaget av pollenallergi i år som han var i fjor når dere var i bb-huset?
Har også sett på introdusjonsvideoen din, der du bl.a. sier at begge foreldrene dine har drevet med musikk, hva gjør moren din, er hun også musiker?

2007-07-26 | 18:30:08
Postat av: Anonym

Hei Carina!!
Masse flotte bilder av deg, du ser som vanlig helt fantastisk ut;)
Klem

2007-07-27 | 12:40:13

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits