God helg!

2007-01-0615:56:21
Skrivet av Carina Dahl

Hej Hej! Har så lyst å svare dere på innleggene med kommentarer, men synd at noen ödela ved å late som de var meg!
Kan svare på spörsmål oppsummert her nå:
Må forresten også si tusen takk for alle fine kompliment! Altid så koselig å höre!

Noen har spurt om eksamene og skolegangen min! To eksamener gikk faktisk veldig bra! En gikk det litt värre med, men har ikke fått resultatene ennå! Så krysser fingrene!
Holder på med fagene fra förste året i markedsföring på BI! Men leser jo på distans, så ting tar mye lengere tid! Må finne en annen lösning på lang sikt! Synes det er viktig med utdannelse, ha noe i bakhånd!

Ingen planlagte konserter ennå, men en del er på gang, men legger ut info så fort det blir klart:)

Angående spörsmål om min historie innen modell yrke. Så begynte jeg hs et helt vanlig agentur i Trondheim! Det var göy, men kan bli litt kjedelige jobber i lengden + at jeg er ikke spesielt höy så var ikke så mange jobber! og i trondheim er det kanskje ikke den störste byen for modellyrket!
En dag fikk jeg höre om Gatebil's misse-konkuranse, sm hörtes göy ut! Prövde meg der med 5 andre finalister og vant med 54 % av stemmene:) Gjennom Gatebil ble jeg kjent med Helene Rask som tok meg inn under hennes vinger! Med Rask Models hadde jeg det utrolig göy. Og Helene er en utrolig bra person som har tatt godt vare på meg!
Om jeg skal gi tips så er det rett og slett å melde seg inn i agentur/modellbyrå eller i team sm for eksempel Helene Rask sitt!
Jeg tror modellyrke også handler mye om tilfeldigheter og flaks ved å väre på rett sted til rett tid! Men man skal også väre forsiktig, det finnes jo luringer der ute også!

Uansett så svarer jeg nå framover via slike innlegg så om noen skriver Carina som navn på en kommentarer så er det IKKE meg!

Og vär så snill ikke tro at det ser slutt mellom meg og anton bare fordi jeg ikke legger ut et bilde av oss på noen dager! For det er feil;)

God helg og fortsatt godt nytt år!
Masse klemmer, Carina


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Takk for svar på mange spørsmål som har dukket opp. Fint at du ai alle fall svarer nå og da.

Det at vi savner bilder av Anton betyr ikkeat vi tror det er slutt. Det betyr bare at vi savner bilder av Anton!:) Vil mye heller se bilder av han enn av Robin og Per, selv om det bildet var trivelig også.
Skjønner selvsagt at det er du som bestemmer og du som setter grensene. Synes du var kjempefin i begynnelsen da du fikk bloggen. Da var du litt rausere med bilder av deg selv og av Anton. Ønsker med tilbake dit. Men, men...

Ha ei god helg. Og en god ferie (skjønte på noe Anton skrev at dere skal på ei reise nå snart.). Forteller du hvor eller? Blogger du fra reisa? God tur i alle fall.
Og ta vare på fansen, kan bli god å ha etter hvert!

2007-01-06 | 16:35:25
Postat av: Stefan

Kul att du svarar så gott du kan på de frågor som dyker upp här Carina. Mycket tråkigt att någon förstörde under julhelgen och gör det lite krångligare för dig att svara.

Det bästa tycker jag vore om du kan fråga den som gjort din blogg om det går att ordna så att du kan göra kommentarer som dyker upp i till exempel fet stil under ett inlägg. Då blir det lätt att se att det är DU som svarar och svaret kommer närmare frågan.

Önskar dig också en trevlig helg. Det är kul att följa med i vad du håller på med på din blogg.

2007-01-06 | 17:29:53
Postat av: Aram

Trivelig med livstegn, og alt du legger ut av bilder og komentarer mottas med takk. Synes det vaffel-bilde var et av de koseligste, så det trenger nødvendigvis ikke være av deg og Anton.....selv om det ikke gjør noe det heller ;) Personlig gidder jeg ikke å spekulere i noe som helst, og tenker heller at intet nytt er godt nytt. De som driver å slenger ut falske påstander og som kun sprer negative komentarer i blogger skjønner jeg meg ikke på. Er ikke bare i denne bloggen det forekommer. Må være noen som er litt "sinna på livet" og har det som sin store hobby. Men dem om det. Jeg mener at hvis man ikke har noe hyggelig å si, så trenger man ikke å si det. Iallefall ikke i et slikt forum.

2007-01-06 | 19:45:42
Postat av: Viktigt!

Det var jag som kallade mig carina det var väldigt väldigt dumt av mig,,.förrlååååååååååååttttttt!!!!!!!!!!!!!:`(jag är helt störd i huvudet vet inte varför jag gjorde så,.Är la bara såå avunsjuk på Carina så jag gjorde så ber om ursäkt till er alla å självklart till CArina,,.!Hoppas ni förlåter mig !Fast det var en annan förre mig som kallade sig carina å låtsades det var bara i slutet,...förlåttt!

2007-01-06 | 21:06:00
Postat av: Mia

Tusen takk, Carina for at du svarer:)

Tror de fleste inne her har full forståelse for at du gjør det på den måten, men synd og unødvendigt at det skulle bli slik...
Noen hadde tydligvis fritidsproblem eller hva man skal kalle det, patetisk kanskje?
De aller fleste som besøker deg inne her er nok trofaste fans som vil deg alt godt, men noen få (kanskje) virker som de er litt sjalu på deg. Du ser fantastisk flott ut, har kommet langt, tross dine unge år. Så er det veldigt mange som fikk både deg og anton som favoritter da dere var i BB og ønsker dere alt godt. For min del hadde jeg aldri sett på bb om det ikke var for du og Anton, dere er to flotte personer med en fantastisk personlighet som vi fulgte i 4 mnd. Da programmet var slutt så ble det veldigt "tomt" for mange. Følte nesten at vi kjente dere, og derfor ville at alt skulle gå bra med dere:)
Men at noen tar det så langt med å skrive falske rykter på grunn av at du ikke la ut bilder av deg og Anton på noen dager er forkastelig Trodde ikke et sekund på det falske skriveriet, men synest det var ille at du og Anton skulle utsettes for slike rykter.

Håper det ikke skjer igjen, skulle noen prøve seg på noe slikt igjen håper jeg absolutt ingen går på det. Fordi det som kanskje var litt dumt var at det virket som endel trodde på det. Går ut fra det var noen som var "redd" for at det skulle være sant, fordi dere er absolutt det store kjærlighetsparet for mange.
Ønsker dere begge alt godt fremover og håper virkelig at dere ikke bryr dere om slike falske rykter.
Ha en fin helg:)

2007-01-06 | 21:37:59
Postat av: Ida

Takk for svar, koselig at du svarer i blant:)

2007-01-09 | 10:47:42
Postat av: Aleksander

Var ganska kul att se dig vid heroncity för nån månad sen när du var där med nån kille då ni skulle på bio, fick ögonkontakt med dig först då ni parkera bilen och sedan när ni stod i kön.. nåväl ha det nice! // Aleks ;)

2007-01-09 | 18:14:20
Postat av: Kine

Jeg fikk B på bed.øk'en!! Når jeg av alle klarte det, skal jeg GARANTERE at du også står!

2007-01-09 | 19:30:36
Postat av: pierre/hår stylist

skoj o titta in här hos dig Carina,blir genast piggare i sinnet

hör ni alla folk där ute,denna tjej e sjukt grym,hon rockar fett

en rosa kram till dig o en lila till Anton:-)))))))

2007-01-09 | 23:24:21
Postat av: Alexander =)

Klockrent! =)
Jag bestämmer mig för att hitta en snygging på Tottis nummer "10" på mms-sidan och ser att du lagt upp flera bilder liknande "finn 1 fel", ganska kul att din blogg florerar med "finn 1 fel" - bilder =) hahaha. Jag tycker du ska ta dig ett besök i min blogg, du kommer inte ångra dig :D

MVH/ Totti


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits