Jobb, mys og snart en reise hjem til trondheim:)

2007-02-1615:21:59
Skrivet av Carina Dahl

Da er det helg igjen! Har värt syk den her uka/veckan... Så har forsökt å gjöre skole arbeid! Ble akkurat klar med min förste inlevering i Juridiske emner! Ganske stolt, emnet virket så vanskelig först og med enhelt annen studieteknikk en hva jeg har gjort i höst når jeg har lest selv. Nå lösnet alt, og det skal bli spennende å se når jeg får den tilbake om jeg tenker rett!
Snart skal jeg til hjembyen min Trondheim og hilse på familien, öve med bandet og stå litt på snowboard på Oppdal:) Skal öve inn nye låter til turneen i somme... Spennende! Spilleplanen er ikke klar, men publiserer hver konsert så fort jeg vet! Gleder meg masse til å komme på hjemmebane en sving nå, har ikke värt hjemme siden jul... Men blir mye å rekke på 5 dager bare! Tar også turen gjennom oslo èn dag for å hilse på der også!

Valentines Day var kjempe koselig! Siden jeg lå syk fikk jeg ikke kjöpt noen present til Anton, men tror han ble ganske fornöyd likevel.
Tok meg nemlig tid til å rydde, organisere og lage system i hans garerobe:) Ryddet også resten av leiligheten, laget overraskelses middag og en hjerteformet sjokoladekake (kladdkaka). Så ble vel bra!

Etter mötet jeg hadde forrige torsdag er mennesker tilknyttet til dette i full gang på hver sin kant, spennende, men kjedelig og väre utålmodig som meg også..

Det gamle sommerbilde jeg postet er tatt på gotland som noen spurte om, og om jeg husker rett så var det Peter som tok bildet av oss, mens anton tok bilde av han! Hehe! kjolen kjöpte jeg på en morsom butikk på Gotland! Husker ikke hva den het.. Noen kommenterte brunfargen min på bildet, og det var jo sommer så det er nok grunnen:) Ellers kan jeg i blandt bruke spraytan for visse anledninger.. Er ikke fan av solarium da jeg tror at for mye av det kan skade huden, og rynkene kan komme fortere. Synes det er pent å väre litt brun, så da får man ty til TanCan eller Shaddow Tans i blandt.

Ja jeg har både värt i göteborg og borås

Jeg bruker en foundation fra Lancome, har ikke bleket tennene og handler klär overalt.. Vanskelig å komme på hvilke butikker jeg handler mest i.. nå kommer klärne mest fra Underbar, Sturegallerian i Stockholm! hehe! men har aldri värt noen merkefreek, liker jeg noe så kjöper jeg det uansett hvilken butikk/merke!

Bildet jeg la ut når jeg önsket dere en Happy Valentines Day er også fra Gotland.. veldig koselig bilde ja;) ååååå det er sååå utrolig koselig at dere setter pris på bildene og til og med synes de er fine:) Kjempe kul!

Musikk jeg hörer på!? Alt! Er veldig altetende når det kommer til musikk. På seneste tiden har jeg spilt mye John Legend, Justin¨s nye album.
Og jeg har forelsket meg mer og mer i Jojo og Pink sine stemmer.
Synes også Michael Buble er en dröm å höre på og jeg finner faktisk noen av Paris Hiltons låter ganske humörvekkende:)
Det nye som Beyonce har kommet med er veldig bra (kanskje fordi hun har samme producent-bolag som meg, hehe)
Både Cassie og Pussycat Dolls har sexy ogbra dansemusikk som jeg altid har likt og Gretchen Wilson og Dixie Chicks har begynt å fenge meg med deres country!

Som dere ser er det alt mellom himmel og jord som jeg hörer på, kunne skrevet 100 sider til sikkert!

Takk for alle söte ord, håper dere hadde en fin uke, kos dere med helg:)

Klemmer


Kommentarer:
Postat av: sossan

Heej vad brukar du göra i borås och i Göteborg??

2007-02-16 | 15:47:00
Postat av: ???

har du hört om ett samhälle som heter Tranemo här i sverige??Eller Gislaved??Har du vart i närheten här nån gång??

2007-02-16 | 15:55:18
Postat av: Mats

Tack för en trevlig uppdatering Carina. Kul att du svarar så gott du kan på frågorna som ställs här och att du lägger upp så mycket fina bilder.

Hoppas du får en trevlig helg och några roliga dagar i Norge. Jag förstår att det blir roligt att träffa lite släkt och vänner där, nu när du inte har sett dem på ett tag.

2007-02-16 | 17:28:47
Postat av: Åsa

Jag är mycket imponerad av dig Carina. Du studerar på egen hand samtidigt som du satsar på musiken och jobbar en del i klädbutiken. Önskar att jag själv hade lika stark moral och drivkraft som du har.

Det är mycket roligt att följa med här på din blogg. Kul att du skriver lite längre textinlägg också förutom alla fina bilder du lägger upp här.

Ha en trevlig helg och hoppas att allt snart faller på plats för dig när det gäller musiken.

2007-02-16 | 18:51:31
Postat av: Aram

Alltid like koselig med oppdatering fra deg. For å si det på godt norsk.....du er ei utrulig likanes jente som gir sånn akkurat passe mye av deg og ditt til at man stadig må inn her å se om det er noe nytt, nye bilder osv :) Ha ei god helg, og god tur hjem til Tr.heim :)

2007-02-16 | 19:20:11
Postat av: Hannah

Mycket trevligt att följa med i vad du håller på med via din fina blogg Carina. Kul att du skriver en hel del här också. Skriv gärna ännu mer. Jag tycker att du alltid har kloka och vettiga saker att säga och det är roligt att läsa allt du skriver. Givetvis är alla bilder du postar också mycket fina och välkomna.

Önskar dig en trevlig helg och en lyckad resa till Oslo och Trondheim.

2007-02-16 | 20:00:44
Postat av: Anonym

Takk, takk....Carina :)
Hils Anton, og ha en trivelig helg begge to :)

2007-02-16 | 20:08:14
Postat av: Elin

Tusen takkI Alltid like hyggelig å lese dine oppdateringer!
Takker også for alle bilder du legger ut, noe mange oss aldri får nok av:)
Det er ikke alle som får gjort så mye som du, når man er syk, det sier nok mye om deg:) Du står på og gir deg ikke, det er en bra egenskap. Det er noe du også har til felles med Anton:)
Ønsker deg en god tur til Trondheim!

2007-02-16 | 20:28:16
Postat av: Anonym

kjempebra at du svarer på så mange spørsmål. Kult å lese. Her er to til du kan svare på hvis du gidde:
1. Hvordan overleve du på svensk brød? Jeg har vært mye i Sverige og synes d e helt topp, men har t gode å finne et godt brød.
2. Har du norsk tv, og i så fall hvilke kanaler?

2007-02-16 | 22:10:25
Postat av: Fredrik

Tack för fina svar och lite rapporter om vad du gjort under veckan. Jag har aldrig läst bloggar förr, men med din blogg är det annorlunda. Är inne här nästan varje dag för att se om du lagt in någon ny fin bild eller skrivit något nytt.

Du är en sådan fantastisk personlighet. Ju mer man ser och läser av dig desto mer imponerad blir man av dina kloka värderingar och din starka vilja att arbeta hårt för att uppnå dina mål.

Ett jättestort lycka till med allt du håller på med och ha en trevlig vecka i Norge.

2007-02-16 | 22:42:45
Postat av: Pernilla

Tack för ett trevligt inlägg. Jag ser att du liksom mig har en väldigt bred musiksmak. Det är bra att hämta inspiration från många håll och sedan skapa dig ditt eget sound med din egen musik.

Jag gillar alla låtar jag hört med dig hittills och ser fram emot att få höra mer med dig. Låter mycket kul att du nu skall öva in lite nya låtar.

Lycka till och hoppas att du snart får skivkontrakt och får ge ut din musik.

2007-02-17 | 09:20:31
Postat av: Joakim

Tack för en trevlig uppdatering. Alltid roligt att läsa det du skriver. Ha en trevlig tur till Norge och håll oss uppdaterade med lite bilder från träning med bandet, snowboardåkning med mera.

2007-02-17 | 10:21:23
Postat av: Rebekka

Takk for en fin oppdatering! Det er så koselig å lese hva du skriver og er imponert hvordan du får til alt selv om du ikke har vært i form:)
Bra overrasking til Anton selv om du var syk, det satte han sikkert stor pris på:)
Skal dere turnere hele sommeren hver helg? Kommer i såfall Anton til å være med på noen av dine konserter? Kunne godt tenkt meg å sett dere begge "live"?
Du kunne vel ta han med som danser:)? Begge dere to kan å danse, det så jeg da dere var i BB. Hvordan er det nå når dere er på byen, danser dere sammen da? he he... Var det ikke du som ikke likte så godt at gutter danset?
Ha en god tur til Norge
Klem

2007-02-17 | 12:26:30
Postat av: Linda

Heiia carina! :)

Takk for svar.
det er så gøy når du svarer slik på hvert enkelt spørsmål.
:) håper du får det gøy i oppdal på ski.. ta turen til Beitostølen eller Valdres området :) mange muligheter her også :)
Kos deg masse. å ikke glem å legge ut masse bilder da :)

Huuuugs

2007-02-17 | 13:15:39
Postat av: Niklas

Carina!
hvor går du ut når du er i Oslo?
Du er den mest sexy dama jeg vet om:), synd du ikke er singel...:)

2007-02-17 | 13:20:56
Postat av: Anonym

Kjempefin blogg, Carina.:)
Det eneste er at jeg synest du er litt sparsommelig med bilder:) men du må ikke misforstå, er utrolig glad for bildene du legger ut de er kjempefine men synest det går litt lenge mellom hvert du legger ut... Mulig det er fordi jeg liker deg så godt at jeg aldri blir fornøyd:)
Har likt deg siden dag 1, da du gikk inn i BB, føler nesten at jeg "kjenner" deg. Du har en flott personlighet, kommer aldri til å glemme verken deg eller Anton. Dere har nesten forandret mitt liv:) Bryr meg om dere som dere skulle være min nærmeste venn! Klem

2007-02-17 | 22:42:35
Postat av: Anonym

Mye bra musikk du hører på. Michael Bubble hadde jeg aldri hørt om før jeg hørte han bli spillt i BB-huset. Har hørt masse på han etter det. Utrulig behagelig musikk. Samme med Daniel Lemma. Knallbra

2007-02-18 | 12:21:49
Postat av: Anonym

Skal du turnere med roger andre hver helg hele sommeren? da er det vel stor sjans for at dere kommer hit også? ( Østlandsområdet) håper det! Du får en travel sommer da, men sikkert kult!

2007-02-18 | 21:40:25
Postat av: Anonym

Her var det stille for nye bilder.... er du kanskje syk enda. Carina? I såfall god bedring:)

2007-02-19 | 10:31:29
Postat av: Anonym

Skal/er Anton med til Trondheim?

2007-02-19 | 22:07:21

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits