Dagbok?

2007-02-0911:14:07
Skrivet av Carina Dahl

Hei Hei alle sammen! Må vel skrive litt igjen, skulle egentlig skrevet mer her, som en dagbok! kanskje det;)
I hvertfall, nå er det greier på gang! Mötet i går gikk veldig bra, men ingen vits å begynne å fortelle för alt er klart! Blir dumt om noe ikke skulle gå som planlagt! Så både jeg og dere som undrer må ha tålmodighet;)
Kan hvertfall si at jeg kjenner at et stort steg er tatt, men det steget er fortsatt lite i en lang prosess...

Jeg skal på turnee i vår/sommer ja, med Urban Cowboys og Roger André, blir et jävla bra show! Blir vel i Norge mest, men sier ikke nei om noen booker meg i sverige:)
Publiserer datoer og info på hjemmesiden min etterhvert! (For booking av showet; www.tspartner.no)

Synes dere ikke jeg har värt flik å poste bilder? hehe! joda jeg pröver! Skal svare på litt spörsmål som har samlet seg opp her!
Ang klär, det er mange som spörr hvor jeg har kjöpt ditt og datt! Feks noen lurte på hvor jeg hadde kjöpt den sölvgrå kjolen (som kanskje ser ut som en topp) jeg hadde på bildene fra febio og peters födelsesdag er kjöpt på Hennes & Mauritz, det var et fynd:) og smykket (halsbandet) fikk jeg i present og det er fra Arts & Crafts i Norge!

En gang for alle, jeg har ikke silikon og har aldri hatt det heller!
Om dere har sett min mor så hadde dere forstått genene! haha! neida!

I forhold til studier, så tar jeg denne terminen juridiske emner og consumer behavior. Fortsatt på distans fra BI i Oslo.
Fikk jo beste karakter på eksamene för jul:) så da klarer jeg nok 2 eksamener i mai også! Oppi alt annet jeg har å gjöre;)


Vennskapsbåndene jeg og anton hadde i nesten ett år (!) har vi tatt av, de holdt på å gå i opplösning! og vi ville heller samle på dem i god behold. Det var også noen som lurte på når vi regner fra at vi ble et par. Og selv om vi hadde en veldig spesiell relasjon fra tidlig i programmet så regner vi fra den dagen jeg gikk ut av BB. Det var da vi sa at vi var forelsket..

Det var en diskusjon her om hva min söster og antons söster heter! Skjönner egentlig ikke hva det er å diskutere så mye om! hehe! Men må vel svare på det også siden det ble så mye snakk om det. Min söster heter Amanda Louise, og jeg savner henne og lillebror Markus kjempe mye hver dag... Har ikke fått värt i Norge nå siden jula... Håper å kan ha tid til å reise hjem snart.. Så göy å se dem vokse opp og vil väre der for dem så mye jeg kan! De betyr så mye for meg!
Antons söster heter Anna og vi har veldig bra forhold! Jeg er ofte hos hans foreldre og har til og med egne nökler dit;) De er supre og det er veldig godt å ha dem her, siden min egen familie er hjemme i Norge.

Spösmål stilles om jeg har kontakt med gamle deltakere av BB! Og ja det har både Anton og jeg. Therese, Anna og Morten er vel dem jeg snakker mest med. Men vi har også telefon kontakt med mange av de andre:) Har jo delt mye sammen alle sammen! Men alle bor jo så utrolig spredt utover..
Deltakere fra årene för kjenner jeg ikke mer enn å ha sagt hei og slått av en prat noen gang i blandt om jeg har truffet på dem.

Om jeg prater svensk nå? Hehe, jeg snakker norsk med anton og venner. Men samtidig er det veldig vanskelig for mange svensker å forstå norsk (spesielt trönder) til og med noen av mine närmeste venner og bekjente her har vanskelig for å forstå. Så i blant snakker jeg en blanding (svorsk) og i blandt legger jeg om til svensk, når jeg jobber i klesbutikken for eksempel.
Det er også viktig for meg når jeg er i möter at de jeg prater med forstår meg og hva jeg mener, og det er sikker mange som bare nikker og kanskje misser poenget. Derfor for å forsikre meg at alt blir rett legger jeg om til svensk;)

Svar på noen små-spörsmål:
Mitt hår striper jeg, har ikke peiling på nyanser osv! Det lar jeg Pierre, min frisör ta seg av;) Og jeg har vel altid hatt langt hår, var en periode jeg klipte meg til skuldrene til min mammas store fortvilelse! hehe! Men trives best i langt hår ja.
Mine favorittfag på skolen var musikk, dans og engelsk. Gikk drama så det var veldig göy!

Da tror jeg at jeg har svart på det meste folk har stilt spörsmål om!
Det er så utrolig koselig å lese alt dere skriver. At jeg blir sett på som et forbilde av mange er spesielt.. Håper jeg gjör en god jobb i såfall.. I do my best:)

Men ler i hjel meg mange ganger av de som er inne her og kommenterer for å väre frekk! Jeg bare pröver å tenke meg inn i situasjonen selv og forstår egentlig ikke hva som er så viktig å få sagt for dem som slenger ut av seg noe helt usaklig...Dere må ikke tro at det på noen måte treffer meg. Om det hadde värt noe mer konstruktivt hadde jeg kanskje tenkt over det i hele tatt! Altså det jeg kommer fram til når jeg pröver å forstå er at for eksepel om en vanlig person, for eksempel meg, ikke liker noe/noen eller har noen ting i mot noe/noen så orker jeg jo ikke legge tid og energi på å oppsöke og slenge usaklige kommentarer. Om man ikke liker/hater/ikke bryr seg om noe så gir man vel blaffen i det også!
Eller hva?
Jeg ler mest av folk som virkelig går inn for å finne feil, foreksempel "Hva har skjedd med halsen din på dette bildet?"
da har man VIRKELIG funnet noe helt syyykt eller hva? Haha!
Neida.. Det jeg pröver å si er at man kanskje heller skal bruke sin tid og energi på det/de man liker! Og ikke det man misliker/har noe i mot!

SÅ det var dagens tenkehjörne;) Hehe!

Uansett så er jeg kjempe glad for alle som er her og fölger med! Det gjör det mye mer morsmt å legge ut bilder også:)

Takk for alle lykke-hilsninger og gode tanker jeg får på.. Det betyr mye..

Masse klemmer fra Carina


Kommentarer:
Postat av: Doffen

Tusen takk, Carina. Altid koselig med en hilsen fra deg.
Hils Anton! ;-)

2007-02-09 | 11:20:46
Postat av: prinsess

Tusen takk! Alltid koselig at du skriver her, og legger ut bilder. Jeg krysser fingrene for at det går din veg nå, spennende..
Ønsker deg og Anton en riktig god helg!

2007-02-09 | 11:59:06
Postat av: JanOVe :=)

Stå På :) Digge dæ carina

2007-02-09 | 12:06:23
Postat av: JanOVe :=)

Stå På :) Digge dæ carina

2007-02-09 | 12:06:23
Postat av: Aram

Artig å lese litt om hva som du styrer med,og at du har det bra. Også godt å høre at du bare ler av de få, men frekke og ufine komentarene som av og til dukker opp av til. God helg :)

2007-02-09 | 13:00:38
Postat av: Aram

Og så glemte jeg jo å si det jeg egentlig skulle si. Et slags "dagbok-format" på bloggen hadde vært kjempebra :)

2007-02-09 | 13:07:52
Postat av: Anonym

Hei! Veldig kjekt at du la ut et langt innlegg! Veldig koselig å lese! :)
Men når du sier det at du ikke forstår hvorfor folk som eventuelt skulle hatt noe imot deg i det hele tatt gidder å skrive noe til deg så mener jeg at du tar feil. Jeg forstår hva du mener, men hvis f.eks. jeg skulle hatt noe imot et eller annet med en person og så at den personen hadde lagt en gjestebok, er det jo naturlig at du sier det du mener til personen som anonym!! Av og til gidder man ikke å bry seg, men det er som oftest veldig fristende å si til personen at en misliker noe ved han/henne.
Uansett så er det naturlig at en offentlig person som deg skal høre litt kritikk! Alle offentlige personer må tåle å høre det!! Kan jo ikke bare få høre ros og komlimenter, selv om det er det som er det kjekkeste! Når du ha en åpen blogg som alle kan se, kan du ikke bare forlange koselige hilsner!

2007-02-09 | 15:41:49
Postat av: Anonym

hun skriver jo at hun gjerne tar i mot konstruktiv kritikk.

hun skriver jo bare at selv ville hun aldri gidda å bruk energi på å kritisere en person hun ikke har noe til overs for!

de som har et liv har som regel ikke tid til det. og det er bare bitre folk som gidder å kommentere og peke ut feil..

tror nok hun forstår at hun som offentlig/kjent ikke bare får positivt, derfor skriver hun KONSTRUKTIV kritikk!

shitt ass, enn å ha så kjedlig liv at du poengtere DET til og med!

2007-02-09 | 15:49:51
Postat av: Anonym

Takk til Carina for at du svarer så bra på spørsmål. Og ja, du har slett ikke vært verst til å legge ut bilder i det siste heller. Men det kan jo aldri bli for mye. :)

Synes ikke en privat blogg skal brukes som en offentlig gapestokk. Hvis det er så viktig at kritikken når fram til den personen man ønsker å kritisrere går det vel an å bruke mail. Aller helst bør man tenke seg om et par ganger: Er det man har å si så viktig at man tar sjansen på å såre en person og de som er glade i denne personen?? Er kritikken ment å hjelpe (konstruktiv) eller kommer den bare fra et menenske som er "sint på verden" og surmaget?

2007-02-09 | 16:24:37
Postat av: Fredrik

Kul med svar på de flesta frågorna som ställts här Carina. Idén med dagbok tycker jag verkar mycket bra. Det är kul med alla fina bilder du lägger ut här, men det skulle vara ännu roligare med lite mera text till.

Håller tummarna för att allt skall gå bra för dig och att du snart får skivkontrakt.

2007-02-09 | 17:40:21
Postat av: Åsa

Vad roligt att mötet igår gick bra. Hoppas att du snart kan ta de sista stegen på vägen också och får ge ut en skiva.

Du är min stora idol och förebild. Du måste ha en mycket stark moral och vilja som klarar av att studera på egen hand och t.o.m. få högsta betyg samtidigt som du har så många andra saker på gång.

2007-02-09 | 18:16:24
Postat av: Sofia

Tack för det långa inlägget och svaren på frågorna som ställts den senaste tiden. Jag skulle önska att du kunde svara lite oftare så behöver inte inlägget bli så långt och det kommer närmare frågan.

En idé kan väl vara att du svarar på kommentarer under en bild genom att editera bildinlägget och fylla på med mera text under bilden. Jag tycker också att idén med dagbok verkar mycket bra. Vore kul att få höra lite mer om vad du håller på med, särskilt nu när det verkar som om din musikkarriär håller på att ta fart på riktigt.

Stort lycka till. Ser fram emot att få köpa en CD med din musik och att få gå på någon konsert med dig.

2007-02-09 | 18:55:16
Postat av: Elin

Tusen takk, Carina for en lang og fyldig oppdatering.
Spennende å følge med deg litt i hverdagen, og håper virkelig det store gjennombruddet ditt kommer snart med musikken!
Beste karakter det er jo kjempebra!
Det er så bra at du ikke bryr deg om noen av de få (heldigvis) tåpelige kommentarene. Det ser ut som noen har det som hobby og finne feil på andre, de har nok et kjedelig liv, tragisk. Som du skriver også, samme her går ikke inn på blogg til en person jeg ikke synest noe om for å skrive dritt.

Ja, vennskapsbåndene er et minne å ta vare på, ønsker dere alt godt fremover både du og Anton. Blir alltid glad av å se bilder av dere to, dere er enestående:)

2007-02-09 | 20:09:45
Postat av: Björn

Vad roligt att mötet igår gick bra Carina. Det skivbolag som till slut skriver kontrakt med dig kommer inte att ångra sig. Jag är övertygad om att du kommer att göra stor succé. Kul att få följa med här på bloggen när en framtida stor artist som du är i början av sin karriär.

Din idé att göra bloggen lite mera som en dagbok med mera text tycker jag låter mycket bra. Det är kul med alla fina bilder du lägger ut här, men det vore ännu roligare med lite mer tillhörande text.

2007-02-09 | 21:24:14
Postat av: Anonym

Takk for en flott oppdatering:)
Her inne her hver dag, kjempeflott blogg!!!!

2007-02-10 | 11:13:58
Postat av: Marie

Tack för det långa och fina inlägget Carina. Det är mycket roligt att följa med hur det går för dig här på din blogg. Jag tycker du skall göra som funderar på och skriva oftare här så att det blir nästan som en dagbok.

Jätteroligt att mötet gick bra också. Jag hoppas att du snart tar sista steget också och får kontrakt och får ge ut din musik till alla oss som gillar dig.

2007-02-10 | 14:04:03
Postat av: Anonym

Du kunne ikke tenkt deg å ta bilde av klærne dine av og til å fortelle hvor du har kjøpt dem?! :) Hadde vært utrolig kjekt.. Du har så mange fine klær, og jeg blir så overrasket når du sier at du f.eks. har kjøpt det på H&M. Det er veldig kjekt at du kjøper klær på slike steder som folk flest handler klær!!:) En gang i måneden kunne du f.eks. tatt et bilde av klærene/acecorise du var mest fornøy med og fortalt oss hvor du kjøpte det!! :)
Hadde blitt veldig glad om du ønsket å gjøre det. Det er ikke nødvendig å ta bilde av ALLE klærne, men kun et par som du likte spesielt godt!

2007-02-10 | 19:15:47
Postat av: Anonym

Hehe. Ta heller et bilde av Anton og fortell hvor du fant han :) Sånne gutter vokser ikke på trær.

2007-02-10 | 19:28:58
Postat av: Adriana

Takk for ett flott å langt inlegg Carina:) Er så glad for at alt går bra for både deg å Anton!

Fikk ikke noe svar på d jeg spurte deg.. Kanskje du tok d feil, at du kanskje trordde jeg var ironisk lr hva d nå enn kalles lr kanskje du ikke har lest hva jeg skrev.. Ikke vet jeg, men jeg skriver det igjen jeg.. for jeg vil liksom vite! Du ser utrolig flott ut, derfor jeg spør deg! :)

*Treningstips Carina?? Jeg vil trene opp lårene å rumpa litt, sånn at jeg ser litt mer fyldigere ut, å lurer på om du kan gi meg noen råd?? Går ikke opp så mye av mat akkurat, (høy forbrenning) så d må nok trenes opp..
Tenkte kanskje du hadde noen råd å kunne hjelpe meg?!
Synes du ser utrolig flott ut iaf!* PS: Jeg veier bare 50kg..

Å om noen andre av dere som er inne her kanskje har noen råd, så skriv gjerne ned litt treningstips, som man kan gjøre hjemme å på ett treningsstudio:) (For åfå mer sprettrumpe å fyldigere lår) ;)

Klem fra Adriana

2007-02-12 | 01:10:46
Postat av: Anne

Hyggelig at Morten har funnet seg en så flott kjæreste da.Tore virker som en flott gutt ;-)

2007-02-12 | 06:18:59
Postat av: Anonym

Adriana. Kanskje en ide å sende Carina en mail med så mange "direkte" sp.mål?

2007-02-12 | 18:48:10

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits