http://www.bladet.no/kultur/article3163741.ece SJEKK UT;)

2007-12-0418:14:14
Skrivet av Carina Dahl

Kom til trh på torsdag! Tok en lunch med Morten (fra bb) som var så snill å kjörte meg fra flyplassen! Kom hjem til mamma, "telefonerte" en del så jeg fikk satt sammen programmet i helga! Spiste middag hos pappa og co! koselig!

Dro på öving med bandet til sent på kveld!
Fredag hadde jeg litt möter för jeg på kvelden spilte på Heimdal! Var kjempe nervös, men det var stappfullt og masse liv:) hadde en handfull go de venner der som stilte opp for meg og var imponerte;) hehe! og ikke minst mamma som var "turnemanager" og stolt mor den kvelden! ;) var en utrolig vellykket kveld!

Lördag morgen etter 4 timers sövn dra jeg med Morten til tyholt og Nrk p3! var kjempe morsomt og stressende! men er kry for at jeg tapte med bare 1 poeng mot en journalist.... etter det var jeg innom en av mine beste venner mathias i et kvarter ( får da presset inn litt sosialt med venner.. ). videre var jeg å trente med den ene danseren som skal väre med i videoen. Vi mangler nemlig en scene som vi skal skyte i jula! derfor ting har tatt så lang tid siden jeg spilte den inn! Samtidig som producenten har värt i L.A en god stund.. Så vi er i full gang med koreografi osv til å gjöre ferdig videoen!

fikk en halvtime avslapning för jeg dro ut til Stjördal! var syyyykt trött! men fikk energi av å se alle folk som mötte opp! var kjempe göy å spille der oxo! hele familen tim morten var der, irene fra bb osv! gikk knall bra:)

endelig hjemme på natta så fikk jeg litt sövn för jeg på söndag morgen rakk en frokost med mamma för jeg dro å trente med danseren igjen fram til flyet gikk!

ikke et ledig sekund, men mye göy;)



Kommentarer:
Postat av: Anonym

Herregud, blir svett bare av å lese om livet ditt jeg. Godt at du er ung og sprek sier nå jeg.hehe
Men du, nå høres det ut som du har fullt program i jula også, med konserter og videoinnspilling. Slapp av litt også da, promise:)

2007-12-04 | 18:31:19
Postat av: Stefan

Det låter som du hade en hektisk tid som vanligt, men det gillar du ju så det var säkert bara kul. Kul med 2 lyckade konserter också och många fina bilder i artikeln som du länkade till.

(Det var dock lite krångligt att klicka på länken så jag klistrar in den under mitt inlägg också)

Postat av: Anonym

Trevligt att höra lite från din helg och kul att musikvideon är på gång att färdigställas. Det är kul när det händer mycket kring dig och när du berättar om det här.

2007-12-04 | 21:46:39
Postat av: Elin

Travelt program:)
Lurte på om du lagt opp spilleplaner neste år enda?
Håper du kommer tilbake til Dokka, for det var kjempebra!

2007-12-05 | 12:10:47
Postat av: aram

Fritid er oppskrytt :) Flott at konsertene gikk så bra. Virker som både du, media og publikum er storfornøyde :) Ingenting er bede enn det.
Ønsker dere ei max hektisk førjulstid på butikken :)

2007-12-05 | 16:31:47
Postat av: Anonym

Fin oppdatering. Har du fått orden på mobilene dine som du hadde problemer med?

2007-12-06 | 23:27:30
Postat av: Anonym

Så du har vært på byen igjen. Alene. Ja, jeg vet at du mener at folk må ha tid for seg selv om de er i et forhold. Men herregud, jammen har du tid for deg selv. Hver helg har du vært du for deg selv i det siste, og går du ut er det alene eller sammen med venninner. Er ikke mye til kjærestepar du og Anton???? I alle fall ikke slik du velger å framstille dere gjennom bloggen og andre medier. Skjønner ikke hvorfor du ønsker å framstå som singel hele tiden? Kanskje har dere et flott samliv og gjør mange flotte ting sammen (unntatt arbeid) men det er ikke det du vil at omverdenen skal vite, er det vel?
Er det best for karrieren din at du framstår som singel kanskje? Er det kanskje Anton som ikke vil være med deg? Noe rart er det i alle fall. Et ungt menneske som lever i et godt forhold med et annet menneske, vil sjelden prøve å skjule det for omverdenen. Les andre siden blogger, venninner av deg for eksempel.
" Det hjertet er fyllt av, flyter munnen over med". Dette gjelder ikke for deg da. Eller er hjertet mest fyllt av deg selv?

Kommentarer fra Aram og gjengen er unødvendige. Vi vet hva som kommer.

2007-12-07 | 06:58:06

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits