Sak i Se og Hør i helgen om (ex)/modeller som jobber med musikk!

2007-04-2510:37:51
Skrivet av Carina Dahl

Sak i Se og H?r i helgen om modeller som blir artister.
Som jeg kommenterer for Se og Hør så har ting forekommet i "feil" rekkefølge! Har jobbet med musikk siden jeg var 15! Begynte på musikk skoler og danse skoler fra jeg knapt kunne gå og har gått til sangpedagog helt siden jeg var 9 år. Så selv om jeg fikk noen modell-tilbud på veien som jeg takket ja til fordi det var gøy, betyr ikke at det ikke har vært musikken som har vært mitt fokus og mitt mål:)


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hei Carina
Nå som du godkjenner kommentarene ettervært, kan du vel svare på spørsmål blant innleggene. Det er jo ingen andre som kan bruke ditt navn uten att du ser det først. Det er mange spørmål du aldri svarer på. Jeg forstår at du ikke kan eller vil svare på allt men noe mer burde vel gå.
Det er ikke meningen det skal virke så negativt hehe jeg synnes du er flink til å blogge.
Ønsker deg LYKKE til med konsertene til helgen.

2007-04-25 | 12:05:34
Postat av: Anonym

Tror folk kommer til å merke at det er forskjell på deg og noen av de andre "artistene" på den sida. Er ganske sikker på at du er et annet kaliber enn dem etter det jeg har hørt så langt. Du får jobbe hardt for å få litt annen pressedekning enn denne etter hvert. Lykke til!

2007-04-25 | 12:37:45
Postat av: Anonym

Det er det vel ingen som har fulgt deg siden BB som kan være i tvil om at det er musikken som er det du vil drive på med, og at du har talent og personlighet til å nå så langt du måtte ønske. Jeg tror det noen synes det er litt "uff" at du, sånn som her, blir nevnt i samme åndedrag som f.eks. Aylar, H.Rask og Lene Alexandra. Du har så mye mer å by på, så det er bare å gå ut å overbevise verden. Lykke til og stå på!

2007-04-25 | 13:53:33
Postat av: Anonym

De bildene fra filminnspillingen var de fineste bildene jeg noen gang har sett av deg! Det var først da jeg så hvor pen du egentlig var:)

2007-04-25 | 14:19:55
Postat av: Anonym

Jeg må spørre om en ting, har du operert nesen? Det ser sånn ut! Viss du ikke legger ut denne kommentaren så har jeg vertfall fått et svar på det..at du antakeligvis har gjort det! Men det gjør ikke noe det..ble fint resultat isåfall:)

2007-04-25 | 14:22:22
Postat av: Mats

Tycker också det är en mycket bra idé att du kan börja svara på frågor bland inläggen igen nu när du godkänner kommentarerna. Svara som "Carina Dahl" så är det ingen tvekan om att det är du. Tycker din blogg var som allra bäst före jul när du kunde skriva svar direkt bland kommentarerna. Vissa svar som hör ihop med frågor om personer och saker på bilderna kan ju annars hinna bli lite inaktuella innan du gör dina uppsummerande inlägg och svarar på frågor.

Förstår att du har dåligt med tid för detta just denna vecka då det är mycket jobb med att förbereda inför turnépremiären, men tycker det skulle var mycket bra om du kunde börja göra det sedan.

Din blogg är en mycket bra blogg som jag besöker varje dag och jag vill bara att den skall bli ännu bättre.

Stort lycka till med konsertena till helgen. Det är ingen tvekan om att du skiljer dig ut från andra modeller som börjat sjunga. De är modeller som spelar in några låtar, medan du är en sångerska som är så snygg att du också kan arbeta som modell.

2007-04-25 | 18:50:54
Postat av: Anonym

Du var så fin på de bildene! Synd at Anton ikke fikk se deg sånn. Han hadde dødd :) Savner du han? Når skal dere treffes igjen?

2007-04-25 | 19:03:49
Postat av: Erika

För alla oss som följt dig under det senaste året råder det ingen tvekan om att din sångsatsning är något helt annat än vissa andra modeller som försökt sig på att sjunga.

Du sjunger och dansar mycket bra och har också med dina tidigare videos visat att du inte vill ta genvägen och spela på ditt utseende och göra en video där du "hoppar runt i bikini".

Du arbetar mycket hårt för att nå dina mål och det är mycket kul att se att de nu börjar uppfyllas. Är övertygad om att det kommer att gå mycket bra för dig. Kommer själv att köpa din musik så fort den finns tillgänglig i butik.

2007-04-25 | 19:31:19
Postat av: Anonym

helt enig at du er mye "bedre" enn de du var avbildet sammen med i se og hør. Du har en kjempefin stemme og har en fantastisk utsråling det vil du komme langt med:)

2007-04-26 | 21:54:30
Postat av: Anonym

du er i en helt egen klasse, du vil garantert komme mye lenger enn disse du er avbildet sammen med her

2007-04-27 | 13:42:43
Postat av: hikde

hei.. hvor har dere kjøpt det undertøyet deres er hen? har sååå lyst p¨å sånn!! håper på svar carina!!! :)

2007-04-28 | 16:03:41
Postat av: Carina Dahl

undertøyet er fra FLIRT i oslo!

2007-04-28 | 17:14:03

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits