Back in Stockholm!

2007-04-1214:45:01
Skrivet av Carina Dahl

Kjenns bra å väre tilbake, men kjenner meg litt syk..:( å nå blir jeg super stressa for det har jeg virkelig ikke tid til!
Noen som har tips på hvordan jeg skal unngå å bli sengeliggende??

Svar på spm:
- Tror jeg skal til Gotland i sommer! Vil hvertfall det, men får se om det er tid for det:)
- Huden min: Bruker Lancome sin foundation og unngår for mye sol i ansiktet. (Höy solfaktor i ansiktet)
- Danserne mine fant jeg på Step by Step i Trondheim:) to av dem er 18 år g en er 19 år!
- Jeg pröver å danse mest mulig på scenen på turneen min, men må begrense det litt så jeg ikke blir helt anpusten når jeg synger;)
- Musikk videoen min spilles inn i Oslo! 
- Hold Kjeft T-skorten står det "Tungtvann" på forran. Så er vel Tungtvann's t-skjorte da, pappa fikk den av dem! Den var kul syntes jeg!

Nå skal jeg jobbe videre!

Klemmer;)


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Kan kanskje være lurt å ta seg tid til å slappe litt av når man er litt uggen?? Sjekk den linken over. Om den ikke gjør deg frisk, så får den deg iallefall i godt humør :) God bedring og god helg

Postat av: Anonym

Gå i en helskostbutikk/apotek og kjøp KAN-JANG med en gang. Det hjelper. Var selv skeptisk, men er overbevist nå.

2007-04-12 | 15:06:56
Postat av: Kerry

ooh, jeg vil ha sånn tungtvann tshjorte.. vet du hvordan jeg kan få tak i den?

2007-04-12 | 15:19:10
Postat av: Martina Björneskog

espiritox från apoteket . Tredubbla dosen . funkar alltid .

2007-04-12 | 16:01:18
Postat av: Charlotte

Hei Carina! Jeg ble dårlig på mandag, og fulgte et råd jeg fikk som faktisk har fungert. Skjær opp en skive med sitron og spis den MED skallet på. Jeg gjorde det 3 ganger om dagen siden mandag og nå er jeg nesten heeelt fin igjen. Prøv, verdt et forsøk!:)

2007-04-12 | 16:55:36
Postat av: Patrik

Hinner du med och studera något nu när det är så mycket med musiken. När har du i så fall vårens examensperiod?

När är det tänkt att musikvideon skall släppas? Jag längtar efter att få se den. Ha det bra och hoppas du frisknar till snarast.

2007-04-12 | 16:58:35
Postat av: Anonym

Nå må du ikke ta deg helt ut. Stresse ned og nyte livet også vet du ;)

2007-04-12 | 17:11:44
Postat av: Anonym

Har ikke noe annet råd å gi enn å prøve å ta det med ro. Stresse ned, det er ikke enkelt men kan være smart iblant.:)
Det er min erfaring:)

Så forresten et kjemeflott bilde av deg sammen med Anton og Peter. Du har sikkert hørt det mange ganger før, men du kjempepen:)

2007-04-12 | 17:45:21
Postat av: Anonym

hei Carina
Er turnelista di klar nå, blir det spilling hver helg i sommer eller får du tid til litt ferie også? Har du motorsykkellappen?
Kjempefine bilder av deg/dere i forbindelse med den nye butikken.

2007-04-12 | 22:08:41
Postat av: Ida

Stresse ned er ikke lett, men trengs iblant er min erfaring:)
Den musikkvideoen du skal spille inn er det av en ny sang eller er det en av de tre vi har hørt?
God bedring:)

2007-04-13 | 09:36:55
Postat av: Anonym

Synes også det er blitt tatt mange flotte bilder av deg etter at du kom ut av BB. De med Anton og Peter er jo bare helt fantastiske. Jeg synes faktisk det bildet oppe til høyre på bloggen din et ett av de mindre vellykkete du har tatt. Ligner nesten ikke deg , synes jeg. Hvorfor valgte du akkurat dette blant alle de fine bildene du har? Smak og behag kan ikke diskuteres, jeg vet det., men stiller spm likevel.

2007-04-13 | 12:52:50
Postat av: Anonym

Synest begge bildene av Carina på toppen er kjempefine:)
Men de absolutt peneste bildene jeg har sett av deg, Carina var de i Moore bladet!

2007-04-13 | 17:51:46
Postat av: Anonym

Ikke for å være masete, men nå var det litt labert med bilder her, du har vel kanskje noen gamle bilder du kan legge ut hvis det ikke skjer så mye om dagen. Vi er litt bortskjemte vet du . Håper at du ikke er blitt sengeliggende. Ha en god helg.

2007-04-13 | 18:52:36
Postat av: Anonym

Hei Carina:)
Jeg bare lurte på om du skulle
gi ut en cd snart ? Hvor tid hvis det ?
Takk for svar:)

God helg:)

2007-04-13 | 20:22:01
Postat av: BM

Bli med i Globen å se Mötley a!

2007-04-13 | 21:20:23
URL: http://die-nasty.net
Postat av: Erik

Carina ser kjempevakker ut på alle bilder:)
Derfor har jeg ett ønske: flere bilder av deg;)
Får aldri nok av deg, du er best;)
klem

2007-04-14 | 09:38:42

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits