nå er det snart jul:)

2006-12-0420:10:08
Skrivet av Carina Dahl

nå er det snart jul:)



Kommentarer:
Postat av: Anonym

Har dere pyntet treet allerede??
Er dette bildet tatt i stuen deres?

God Jul ;)

2006-12-04 | 20:14:47
Postat av: Eva

Vilken fin gran ni har. Jag antar att detta är inne i er lägenhet. Posta gärna lite fler bilder därifrån i framtiden. Den såg så fin och trevlig ut i det fina reportaget med dig och Anton i HER OG NÅ. Hur blir det förresten, kommer ni att fira julafton i Stockholm eller hon dina föräldrar i Trondheim?

2006-12-04 | 20:30:54
Postat av: Linda

Så koozzzelig :) Men nå minnet du meg på at jeg har en haug med julegaver jeg ikke har kjøpt enda *sukk*. Men alt ordner seg for snille jenter. Har du kjøpt julegave til Anton? Du kan si hva du har kjøpt her. Vi skal ikke sladre :o)

2006-12-04 | 21:02:23
Postat av: Hege

Får virkelig julefornemmelse når jeg ser treet pyntet. Må si du er virkelig flink til å legge ut bilder og ikke minst er det hyggelig at du kommenterer innlegg også.Det blir satt veldig pris på,og da blir det hyggelig og skrive og følge med på bloggen din.;)

2006-12-04 | 21:09:49
Postat av: Anonym

Åh så fint:) Jeg har ikke fått opp staken engang, oj det hørtes kanskje litt tvilsomt ut. Mente adventstaken i vinduet:)

2006-12-05 | 12:42:57
Postat av: Carina

gøy å legge ut bilder og det gjør jeg gjerne ofte! men man må huske på at noe vil man ha privat også! har tross alt delt veldig mye av meg selv gjennom BB, og selv om man var med der så er man også en privat person nå:) så deler jo som dere ser hverdagen min med dere, men noe vil man også ha for seg selv også! det er viktig å huske! men gøy at dere setter pris på bloggen! klemmer

2006-12-05 | 13:56:34
Postat av: Eline

Kjempefin blogg, Carina:) Du er flink til å legge ut bilder og kommentarer, det setter vi stor pris på. Selvsagt må det være en grense når det gjelder privatlivet og det forstår nok de fleste. Stor takk for at du deler noe av din hverdag med oss!

2006-12-05 | 20:30:06

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Carina Dahl

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 142029 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 142029 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits